Suppelars2k Skrevet 9. januar 2004 Del Skrevet 9. januar 2004 nvoetfiv, j00 furryloving spiky friend, i see j00! :hug: Lenke til kommentar
fy_pokkers Skrevet 9. januar 2004 Del Skrevet 9. januar 2004 Halfie! You yifftastic afrodude! :hugsor: Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 9. januar 2004 Del Skrevet 9. januar 2004 *has friendly sex with nvoetfiv* Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 9. januar 2004 Del Skrevet 9. januar 2004 Idag lader eg bare opp til imorgen. Skal bli big party og greier. En dame som eg ble kjent med i nyttår kommer til å være der. *ladde opp* Lenke til kommentar
fAight Skrevet 9. januar 2004 Del Skrevet 9. januar 2004 (endret) ho som du ble kjent med under dyna? Endret 9. januar 2004 av ridgea Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 9. januar 2004 Del Skrevet 9. januar 2004 Gleder meg som en.....hmm....hund! Lenke til kommentar
PT Skrevet 9. januar 2004 Del Skrevet 9. januar 2004 Gleder meg som en.....hmm....hund! Eller kanin? Endelig fått finger'n ut og gjort den gamle avataren mindre Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 9. januar 2004 Del Skrevet 9. januar 2004 Nå surfer jeg forum med 640 x 480 16 farger på en laptop Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 9. januar 2004 Del Skrevet 9. januar 2004 :/ det VET eg suger. Scrolle horizontal er noe herk. Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 9. januar 2004 Del Skrevet 9. januar 2004 Hvorfor erru ikke på emmessenn hilfie? Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 9. januar 2004 Del Skrevet 9. januar 2004 Fordi jeg sitter på lappis ned nyinstallert win2k og prøver å finne fram til en føkkings driver i hp's driverjungel og sider som er SVÆRT rævva tilrettelagt for 640x480 16 farger. Msn er ikke akkurat prioritet. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 9. januar 2004 Del Skrevet 9. januar 2004 (endret) ... og DER funker det Jada masa, kommer på msn etterhvert... Nå skal jeg låne illustrator av a^^^^^ (sensurert) :/ EDIT: Jokke, vii knåvv hu ju ar!!! Criiipiiii, huh? Endret 9. januar 2004 av HalTan Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 9. januar 2004 Del Skrevet 9. januar 2004 Joachim er veldig lei seg sier: å ja, men se på sigøynere da: De nekter sine barn skolegang, de forsøpler, og de lukter... Joachim er veldig lei seg sier: og snylter på staten God aften Jokke Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 9. januar 2004 Del Skrevet 9. januar 2004 Joachim er veldig lei seg fordi han suger? Anyways, sitter og jigger til litt Metallica, av en eller annen grunn, og installerer drivere og sånnt. BTW: Jokke -> Er det noen som lukter her så er det deg, det lukter dårlig fisk og råttne løgner helt hit. (og jeg befinner med svært langt ØST akkurat nå) Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 9. januar 2004 Del Skrevet 9. januar 2004 Anyways....nå har eg vondt av å høre på for høy musikk uavbrutt siden eg sto opp. bare 5min til en film er ferdignedlastet så da er det sof2 og nyhetene på gang. Lenke til kommentar
Con Skrevet 9. januar 2004 Del Skrevet 9. januar 2004 Noen som har noen gode tips om hvordan jeg kan kvikne til litt og få krefter til å gå på fest?? ZZzzzzzzooovvvnneerrr... Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 9. januar 2004 Del Skrevet 9. januar 2004 Anyways....nå har eg vondt av å høre på for høy musikk uavbrutt siden eg sto opp. bare 5min til en film er ferdignedlastet så da er det sof2 og nyhetene på gang. Sånn skal det være. Nå hører jeg på Outkast @ iPod, GUD jeg er lei av Hey Ya Jeje, fikk den utrolig deilige scrolledingsen på lappisen til å funke, MSN next Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 9. januar 2004 Del Skrevet 9. januar 2004 (endret) Noen som har noen gode tips om hvordan jeg kan kvikne til litt og få krefter til å gå på fest?? ZZzzzzzzooovvvnneerrr... Drikk vodka og spis noe sukkerholdig (... eller bare en kopp kaffe) EDIT: jee winupdatetime... Endret 9. januar 2004 av HalTan Lenke til kommentar
Con Skrevet 9. januar 2004 Del Skrevet 9. januar 2004 Så blir jeg full MED tannverk?? Holder meg til vodkaen eg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg