Gå til innhold

Siste Ordet 3

Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Herre jemeni! Idag gjorte jeg mitt livs største tabbe! Jeg dreit meg virkelig ut. Orker ikke å fortelle om det. Er bare at jeg tenkt på det hele tiden siden det skjedde, så måtte bare lufte det her. jeg blir så flau...omg, jeg en idiot :p

Det skjedde på treningsstudioet...Nok om det...!

Lenke til kommentar
Jeg er med å sykkle jeg BjaA :D

Hva skjer i helga a ? CS?

BTW: bnc bnc bnc bnc

Du kan jo være følgebil for bjaa da :whistle:

Herre jemeni! Idag gjorte jeg mitt livs største tabbe! Jeg dreit meg virkelig ut. Orker ikke å fortelle om det. Er bare at jeg tenkt på det hele tiden siden det skjedde, så måtte bare lufte det her. jeg blir så flau...omg, jeg en idiot

Det skjedde på treningsstudioet...Nok om det...!

Alså du kan ikke bare slenge det ut her uten å si noe ffs.

Endret av Term
Lenke til kommentar

kort historie da...

Var ferdig med å trene, åpnet skapet mitt, og det var TOMT! Trodde jeg hadde blitt rundt stjålet. Gikk febrilsk ned til resepsjonen og sa i fra. De ble jo fortvila de også, hjalp til å lete, andre kunder kom og sa at de hadde sett en mistenkelig gutt som oppholdt seg i garderobene osv. Fant til slutt ut at jeg hadde åpnet feil skap (den rett ved siden av), av en eller annen grunn så hadde jeg åpnet et skap som var LEDIG...tror jeg må ha vært veldig sliten...

hvis dere ikke skjønte noe, så bare driit i det :) Er så flau uansett...

Dere må ha vært der for skjønne idiotien jeg opplevde.

til opplysning: Skapene man kan bruke på Spenst og Sats, har nøkler i som man bare kan ta ut hvis man låser skapet. Det sitter altså nøkler i skapene som er ledige)

Endret av ridgea
Lenke til kommentar
lei deg en film. det skal hvertfall jeg gjøre

*kose meg med det nye surround-anlegget mitt* :p

døll å sjå film aleine da.....

Det er bare å stille opp alle kosebambsene fra barndommen opp ved siden av deg, så blir det tea party :p

Neida i dag har det faktisk vært fart i meg :D

Lenke til kommentar

Vi har noen Polakker i huset nå som murer på badet vårt. Pappa gadd ikke gjøre det selv så han leide inn noen polakker til å gjøre det, egentlig en da. Han har fåt arbeidstilatelse i norge som som gir han tilatelse til å jobbe fior en kammerat av pappa. Nå er det en kammerat av han ene polske som jobber her, han fikk lov, oh han kan ikke en dritt engelsk. Måtte få han andre polske til å være tolk, men han er ikke så stå i engels han heller, men det er ikke pappa heller da.

De tar jo egentlig ikke jobbane til noen andre da, for om pappa ikke hadde hat mulighet til å la de jobbe så hadde han tat det selv på fritia. Er byggmester.

Tenk å ha en som jobber for seg som ikke kan komunisere med da, det hadde ikke jeg giddi.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...