PeNtA Skrevet 31. oktober 2003 Del Skrevet 31. oktober 2003 Ok..la oss snakke om sex... *åpne smekken* bare ikke begynn slik i barnehagen! håper du får jobben da! blir sikkert morro! bare pass på å sette deg i respekt, så du ikke blir en alle ungene kan herse med.. det er måte på hvor mye unger skal få lov til liksom en og en halv time igjen på jobb! så er det rett til grimstad! yey! =D hvis bilen starter.. men! jeg er jo så sterk.. jeg klarer vel å rulle den i gang..alene.. hm. på en slette.. jaja! Lenke til kommentar
CFD Skrevet 31. oktober 2003 Del Skrevet 31. oktober 2003 Jaja.. Har 2timer igjen (16:00 er jeg ferdig). Nå driver jeg og ser på maskiner som må fikses pga at det ikke er flere skjermer igjen her.. Men uansett: F... da! Nå hadde jeg tenkt og være litt sånn derre kinda sent i byen så er det umulig og komme seg hjem... Og taxi har jeg ikke råd til altså. Er ikke laget av penger heller. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 31. oktober 2003 Del Skrevet 31. oktober 2003 Ok..la oss snakke om sex...*åpne smekken* bare ikke begynn slik i barnehagen! håper du får jobben da! blir sikkert morro! bare pass på å sette deg i respekt, så du ikke blir en alle ungene kan herse med.. det er måte på hvor mye unger skal få lov til liksom Nei, det er bare kjede-humoren min som er sånn. Jeg får en syk humor når jeg kjeder meg. Har faktisk en egen søndagshumor Lenke til kommentar
Aggex Skrevet 31. oktober 2003 Del Skrevet 31. oktober 2003 Noen som har lyst på ein kjapp kamp med minesveiper over msn? Helst før 15:00 då eg reiser frå jobb. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 31. oktober 2003 Del Skrevet 31. oktober 2003 Takk, men nei takk. Har ikke noe MSN inne på denne maskinen og kommer aldri til å ha det heller Lenke til kommentar
CFD Skrevet 31. oktober 2003 Del Skrevet 31. oktober 2003 Nei, det er bare kjede-humoren min som er sånn.Jeg får en syk humor når jeg kjeder meg. Har faktisk en egen søndagshumor Hva er galt med deg man? Egen humor på forskjellige dager? Jeg har: Normal trøtt påvirket nerdehumor Lenke til kommentar
b-real Skrevet 31. oktober 2003 Del Skrevet 31. oktober 2003 Er ikke så galt, er bare på søndager Da er det som oftest dagen-der-på og det er ingenting å gjøre, ergo jeg blir satt i kjede-meg-modus og alt jeg sier å gjør blir bare rent psyco Lenke til kommentar
Foxtrot Skrevet 31. oktober 2003 Del Skrevet 31. oktober 2003 Her sitter jeg og har det veldig fint der jeg sitter forran pc'en. Den dårlige samvittigheten stiger for øyeblikket oppover. Jeg burde ha vasket kåken før alle kommer hjem :grine: Det er ikke gøy å vaske gulv og støvtørke, men det er høyst nødvendig. Alle blir så fornøyd *grin* Lenke til kommentar
CFD Skrevet 31. oktober 2003 Del Skrevet 31. oktober 2003 Noen som har lyst på ein kjapp kamp med minesveiper over msn? Helst før 15:00 då eg reiser frå jobb. Vi spiller nå og du har jo ikke sjans da.. Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 31. oktober 2003 Del Skrevet 31. oktober 2003 Hvis du ikke engang gidder lese de 56 sidene kan du bare stikke Husj! Nå hører jeg på Metallica - Fuel og skal snart på trening. Ser StyleXp har fucka seg. Nå har jeg en eller annen ekkel Arial:p Får fikse det før jeg jobber mer med siten min Gleder meg til den er ferdig. Forresten til b-real; Gratulerer :!: Lenke til kommentar
CFD Skrevet 31. oktober 2003 Del Skrevet 31. oktober 2003 Vet ikke helt jeg. Og lese alle sidene er egentlig tull imo. Er så mye rart der uansett ,men det er ikke så mye og lese hver gang hvis du sjekker et par ganger daglig. Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 31. oktober 2003 Del Skrevet 31. oktober 2003 Nei; alt er en ting. Og ikke har lest noen ting og spørre hva SO står for osv er en annen ting. Så lenge man har lest litt, og vet litt "bakgrunn ) så er det godt nok imo. Lenke til kommentar
CFD Skrevet 31. oktober 2003 Del Skrevet 31. oktober 2003 wee Ser ut som jeg slepper og dra på lan med kameratene alikvell! Og ja.. Dette er en god ting.. Lenke til kommentar
PeNtA Skrevet 31. oktober 2003 Del Skrevet 31. oktober 2003 wee Ser ut som jeg slepper og dra på lan med kameratene alikvell!Og ja.. Dette er en god ting.. å ska du for no? på date? hihihi! Lenke til kommentar
aklla Skrevet 31. oktober 2003 Del Skrevet 31. oktober 2003 skal man ha siste posten her??? eller siste ordet som det står så fint i topcien, tror det kommer inn en mod å stenger den etterhvert, nytter ikke å ha en slik post... Lenke til kommentar
CFD Skrevet 31. oktober 2003 Del Skrevet 31. oktober 2003 Tviler på at folk stenger posten altså. Ikke før den er oppe i minst 10.000poster ,men med denne hastigheten går jo det kjappt. Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 31. oktober 2003 Del Skrevet 31. oktober 2003 skal man ha siste posten her???eller siste ordet som det står så fint i topcien, tror det kommer inn en mod å stenger den etterhvert, nytter ikke å ha en slik post... Å herregud. Hvis du ikke har insett det, så handler det egentlig ikke om å ha siste posten. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 31. oktober 2003 Del Skrevet 31. oktober 2003 er jo litt under 650 poster her... tar nok noen uker før den er oppe i 10.000 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg