CFD Skrevet 9. januar 2004 Del Skrevet 9. januar 2004 Vell.. faktisk ikke.. Postcont teller ikke her.... De som øker mest er jo klart snekkern og folk som poster i andre kategorier. Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 9. januar 2004 Del Skrevet 9. januar 2004 (endret) Jasså, så det er her alle dere med monster post-count holder til? Bare de kule er her skjønner du. Endret 9. januar 2004 av Nikkor Lenke til kommentar
CFD Skrevet 9. januar 2004 Del Skrevet 9. januar 2004 weehhey.. Nå ble det arbeid her igjen Driver og legger inn en bærbar.. skal gjøre den klar til levering med sysprep osv.. Tar bare 20min,men har da noe og gjøre Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 9. januar 2004 Del Skrevet 9. januar 2004 men har da noe og gjøre Nettopp Jeg skal klokke litt på maskinen nå for og se hvor langt jeg kommer, ligger på 56 Idle nå Lenke til kommentar
CFD Skrevet 9. januar 2004 Del Skrevet 9. januar 2004 Noe sier meg at jeg har mer og gjøre enn deg Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 9. januar 2004 Del Skrevet 9. januar 2004 Hehe=D Ja du har nok det, stakk hjem fra skolen orket ikke være der fikk så sykt vondt i hodet etter og ha smakt på en blanding av Gin og Brus fra en kamerat... Og Bf funker plutselig ikke, fader har ikke en drit og gjøre nå da Lenke til kommentar
sparks Skrevet 9. januar 2004 Del Skrevet 9. januar 2004 Look how they shine for you And everything you do.. They were all yellow Fin sang av coldplay.. Heime fra skolen.. Jobb imorgo! Gleder meg Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 9. januar 2004 Del Skrevet 9. januar 2004 Hører på: Limp Bizkit Behind blue eyes utrolig bra sang. Har du noe peil på mobiler da Sparks? Lenke til kommentar
Stig_W Skrevet 9. januar 2004 Del Skrevet 9. januar 2004 Ville bare nevne at jeg synes det er på tide at folk skifter ut sine JuleAvatars, sesongen er over.... Ellers ser jeg frem til å gå fra jobben nå, endelig helg! Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 9. januar 2004 Del Skrevet 9. januar 2004 Da har jeg pakka sammen noen av klærne til Lillian *snufs* Lenke til kommentar
sparks Skrevet 9. januar 2004 Del Skrevet 9. januar 2004 Hører på: Limp Bizkit Behind blue eyes utrolig bra sang.Har du noe peil på mobiler da Sparks? Ikke mega mye.. Men endel! Lenke til kommentar
Lufen Skrevet 9. januar 2004 Del Skrevet 9. januar 2004 huff det er fælt hvor hvor morsomt småbarn synes datar er å ta og slå på sitter nå med en unge på fanget og tastaturet er for han perfekt boksemål Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 9. januar 2004 Del Skrevet 9. januar 2004 Hva skal jeg lage til middag i dag? Lenke til kommentar
Term Skrevet 9. januar 2004 Del Skrevet 9. januar 2004 Term: Takker så mye Det var da så lite. Nå har jeg akkurat vært på prøvesmaking av den nye menyen vår i returanten. Ååååhhhhhh det var hærlig og en god frokost for å si det sånt. Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 9. januar 2004 Del Skrevet 9. januar 2004 (endelig) God helg! Da er jeg ferdig med denne første skole uka, skifta plasser istad :/ Har sittet helt framme ved pulten til læreren i 2.5 år nå, men idag fikk jeg flyttet plass. Endelig ved vinduet! da kan jeg hvertfall kikke ut når jeg er lei matten osv Jeg har også bestemt meg å sykle til Arendal til sommeren. Noen som har noen syns det høres sprøtt ut å sykle 15 mil på endag? Når jeg sykla til Helgeroa i sommer syklet jeg med en gjennomsnittsfart på 15 KM/T "bare", men da sykle jeg meg tross alt de siste 5-8 KM gjennom skauen og jeg gikk meg litt vill Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 9. januar 2004 Del Skrevet 9. januar 2004 Jeg er med å sykkle jeg BjaA Hva skjer i helga a ? CS? BTW: bnc bnc bnc bnc Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 9. januar 2004 Del Skrevet 9. januar 2004 Freddy! Du må besøke nvoetfiv da )) Nå stikker jeg til der fatter snart, skal være der til i morgen. Med tanke på at pappa er überlordg33k så er det sikkert en maskin/laptop/palm eller 4 å fikkle med Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 9. januar 2004 Del Skrevet 9. januar 2004 Jeg er med å sykkle jeg BjaA Hva skjer i helga a ? CS? BTW: bnc bnc bnc bnc Her har du BNC my dear 80.212.221.235 I helga skjer det ikke stort...Har ingen planer, og CS har jeg ikke spilt på lenge :/ Haltan: stemmer, nvoetfiv bor jo i Arendal...Hmm.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg