Gå til innhold

Siste Ordet 3


Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nå har jeg brukt en time på å svare på poster til RvS clanen min. Folk som forlater den osv. Real life is shit isnt it. Hehe well Det er vel ingenting å gjøre med sånt, bare litt trist. Og jeg som har masse jobb egentlig i dag...uff ufff, så alt jeg gjort hittil er å spist, opprettet noen nye mailkontoer som jeg skal ha til privatmail nå som jeg endelig har fått et webhotel og kose meg med :D

Lenke til kommentar

LOL. Manglet ikke med innlevelse på den karen...

 

Men jeg tok meg en lang pause fra data i høst når jeg var mye i lag med dama mi, men nå så er det over. Må si at det som er godt med å ta seg en pause...er at det er sinnsykt deilig å¨komme tilbake igjen.

 

men har aldri prøvd å lage meg en hjemmeside, så det skal bli gøy å gjøre et forsøk. Tror det skal bli bra elendig

Lenke til kommentar
Jeg skal ikke på jobb før klokka 16 i morra. + det er jævlig kjedelig å legge seg alene :cry:

:cry: Det signer jeg på. Har vent meg til det, å har ikke vært i nærheten å ha et forhold som varte like lenge som ditt. Men det å legge seg når man er vant til å ha noen å kose med i senga er BÅNN!

Lenke til kommentar

Vell.. Hva har skjedd her idag..

 

1. kom 1time for sent.. Gjør det bra igjen ved og være 1time ekstra.. Går somregel bra det.

 

2. sjekket 4-5powersuppyer.. Den ene var sikringen gått så jeg byttet den og fyfaen så det smalt.. De som jobber vedsiden av meg begynte bare og skrattle ,mens jeg bare satt der.. Det smalt ikke bare.. Det lyste og var nesten fyrverkeri :D

 

3. skriver her ,men burde drive med skolearbeid siden jeg ikke har noe og gjøre for øyeblikket.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...