Arctic Skrevet 9. januar 2004 Del Skrevet 9. januar 2004 Nå er jeg her på en lynvisitt. Hadde planlagt å dra skinn over øynene ganske snart. Lenke til kommentar
Term Skrevet 9. januar 2004 Del Skrevet 9. januar 2004 Nå har jeg brukt en time på å svare på poster til RvS clanen min. Folk som forlater den osv. Real life is shit isnt it. Hehe well Det er vel ingenting å gjøre med sånt, bare litt trist. Og jeg som har masse jobb egentlig i dag...uff ufff, så alt jeg gjort hittil er å spist, opprettet noen nye mailkontoer som jeg skal ha til privatmail nå som jeg endelig har fått et webhotel og kose meg med Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 9. januar 2004 Del Skrevet 9. januar 2004 Webhotel høres fint ut. Selv er jeg i en periode nå hvor jeg er lei alt som har med data, minus surfing Anyway, runder av i kveld med et lydklipp fra en sinnsyk motorsykkel http://www.tekn.helsinki.fi/~tmliimat/motskari.MP3 Lenke til kommentar
Term Skrevet 9. januar 2004 Del Skrevet 9. januar 2004 LOL. Manglet ikke med innlevelse på den karen... Men jeg tok meg en lang pause fra data i høst når jeg var mye i lag med dama mi, men nå så er det over. Må si at det som er godt med å ta seg en pause...er at det er sinnsykt deilig å¨komme tilbake igjen. men har aldri prøvd å lage meg en hjemmeside, så det skal bli gøy å gjøre et forsøk. Tror det skal bli bra elendig Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 9. januar 2004 Del Skrevet 9. januar 2004 Jeg skal ikke på jobb før klokka 16 i morra. + det er jævlig kjedelig å legge seg alene Lenke til kommentar
Term Skrevet 9. januar 2004 Del Skrevet 9. januar 2004 Jeg skal ikke på jobb før klokka 16 i morra. + det er jævlig kjedelig å legge seg alene Det signer jeg på. Har vent meg til det, å har ikke vært i nærheten å ha et forhold som varte like lenge som ditt. Men det å legge seg når man er vant til å ha noen å kose med i senga er BÅNN! Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 9. januar 2004 Del Skrevet 9. januar 2004 Nå skal jeg bare pusse tenna, så er det å tussle til sengs Lenke til kommentar
Term Skrevet 9. januar 2004 Del Skrevet 9. januar 2004 Høres ikke noe bra ut i deg hele tatt. Kan ikke engang forestille meg hvor ille det må være når man har vært i lag i over 3 år. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 9. januar 2004 Del Skrevet 9. januar 2004 God natt da term. Du er vel ferdig på jobb snart. Og eg som skulle legge meg tidlig. HAH! Lenke til kommentar
Term Skrevet 9. januar 2004 Del Skrevet 9. januar 2004 Natta. Hehe ja no er jeg hjemme og skal til å legge opp et "ventebilde" på sia mi. Lenke til kommentar
Con Skrevet 9. januar 2004 Del Skrevet 9. januar 2004 Huff... Jeg kom på jobb for EN time siden.... Nå må jeg bare få tiden til å gå.... Noen tips??? Lenke til kommentar
Term Skrevet 9. januar 2004 Del Skrevet 9. januar 2004 Huff... Jeg kom på jobb for EN time siden.... Nå må jeg bare få tiden til å gå.... Noen tips??? Ja du kan starte med å få avataren din under 6 kb Lenke til kommentar
Con Skrevet 9. januar 2004 Del Skrevet 9. januar 2004 Er den ikke det nå da? Hvordan får jeg den under da? Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 9. januar 2004 Del Skrevet 9. januar 2004 Høyre klikk---egenskaper. Du tar og komprinmerer den med et elr annet. Din er lagret i gif ta og lag den på nytt i JPG. Lenke til kommentar
Term Skrevet 9. januar 2004 Del Skrevet 9. januar 2004 Jepp din er på over 32kb. Den skal ligge på max 6 kb. jpg er det best filformatet. Har du et bildebehandlingsprogram? Lenke til kommentar
Term Skrevet 9. januar 2004 Del Skrevet 9. januar 2004 (endret) Ok jeg skal fikse det til deg. *hang on* skal laste det opp in a sec Edit: ikke rart at det var så stort, bildet ditt var på 575*488 irl. Endret 9. januar 2004 av Term Lenke til kommentar
Term Skrevet 9. januar 2004 Del Skrevet 9. januar 2004 (endret) Ok here u go. Din avatar Har lagt den opp på servern min...bare link til den fra der, skal ikke slette den Må si det var ikke det enkleste jeg har gjort å få den til jpg, og under 6 kb...men det gik såvidt. Btw sorry for alle postene :/ Endret 9. januar 2004 av Term Lenke til kommentar
CFD Skrevet 9. januar 2004 Del Skrevet 9. januar 2004 Yo.. Hartge!! Grattis.. Jeg sovnet klokken 8 igår og våknet halv7 da stefaren min vekte meg.. Men neida.. jeg skal sovne igjen og komme forsent på jobben.. jaja.. er iallefall våken nå Noe jeg ikke har vært på lenge. Lenke til kommentar
CFD Skrevet 9. januar 2004 Del Skrevet 9. januar 2004 Vell.. Hva har skjedd her idag.. 1. kom 1time for sent.. Gjør det bra igjen ved og være 1time ekstra.. Går somregel bra det. 2. sjekket 4-5powersuppyer.. Den ene var sikringen gått så jeg byttet den og fyfaen så det smalt.. De som jobber vedsiden av meg begynte bare og skrattle ,mens jeg bare satt der.. Det smalt ikke bare.. Det lyste og var nesten fyrverkeri 3. skriver her ,men burde drive med skolearbeid siden jeg ikke har noe og gjøre for øyeblikket. Lenke til kommentar
Micromus Skrevet 9. januar 2004 Del Skrevet 9. januar 2004 Jasså, så det er her alle dere med monster post-count holder til? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg