Gå til innhold

Siste Ordet 3

Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jepp. Eg vet du er ekspert i emnet bjaa.

men seriøst!

Hva ****** har du å tape på å kjøre deg ihjel eller hva det måtte være... Om folk liker å få adrenalin kick på tråd sykkel og syns det er utrulig rått også kræsjer de og dør-Hva taper du på det om du har fått prøvd ut det meste her i livet og ikke har lyst til å ende opp som en gammel stakar på 70 år med fult av slanger som går inn i trynet på deg og du trenger hjelp til å gjøre vanlige ting som å gå på do...

Lenke til kommentar
Kult at kalle har fått lappen da :) Har han fått seg bil nå da? OG en ting til mens vi prater om kalle...Hvorfor er ikke han på forumet? Skal jeg ringe han igjen og si at jeg er en fan av han og trenger han på forumet? :D

Han likte seg på IRC.. Men han har ikke nett.. Derfor venter han tålmodig på at det skal komme bredbånd til vaksdal.. Det kommer snart også ,men det er ikke bredbånd.. kaller det heller smalbånd

Bare og ringe viss du føler for det.. Du har jo nummeret

Lenke til kommentar

From Dave's Top Ten Messages on Britney Spears' Answering Machine

10. "This is the printing company. Your wedding announcements are ready"

9. "Hey, it's Christina Aguilera, did you get married or did I?"

8. "It's the printing company. Your annulment announcements are ready"

7. "Rush Limbaugh here. I'd love to try whatever you were taking the other night."

6. "So other than the embarrassing marriage and annulment, how was Vegas?"

5. "Hey, it's Paris. You don't need to get married to get attention. Just have sex on the internet."

4. "This is Kenny from high school. I have a couple of hours free on Thursday if you want to get married and divorced."

3. "Honey, it's Liza. Next time, instead of an annulment, hit him with a bottle."

2. "It's Jessica Simpson. Thanks for making me look like a genius."

1. "Pete Rose here. I bet 10,000 dollars on your marriage lasting a week"

Hehehe

Lenke til kommentar

Grattis med jobben ja sparks :)

Mulig jeg får meg en på Japan Photo også...hadde vært litt fett visst jeg hadde tjent litt penger der også...

YES mamma og stefar på jobb helt til Søndag/Mandag UTROLIG lax :w00t:

C:\Documents and Settings\Adrian\Mine dokumenter\Dc filers\Kevin Little -Turn Me On.mp3 litt kult den :cool:

Lenke til kommentar
Fikk jobben! Med syyk timelønn! 90kr timen! Jobber hver lørdag (7 timer) og nesten hver fredag (7 timer da og) :D

:w00t::w00t: nice. Happy for you my friend. :thumbup:

90kr for en på 16 er jo bra.. Hadde selv 90 på Norpapp når jeg var 16. Nå er jeg på 105 som vikar og 117 som fast annsatt.. PLuss evt shifttillegg.

Men jeg skulle ønske jeg hadde en jobb...

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...