SnowDOG_ Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 Jepp. Eg vet du er ekspert i emnet bjaa. Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 Jepp. Eg vet du er ekspert i emnet bjaa. men seriøst! Hva ****** har du å tape på å kjøre deg ihjel eller hva det måtte være... Om folk liker å få adrenalin kick på tråd sykkel og syns det er utrulig rått også kræsjer de og dør-Hva taper du på det om du har fått prøvd ut det meste her i livet og ikke har lyst til å ende opp som en gammel stakar på 70 år med fult av slanger som går inn i trynet på deg og du trenger hjelp til å gjøre vanlige ting som å gå på do... Lenke til kommentar
CFD Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 Kult at kalle har fått lappen da Har han fått seg bil nå da? OG en ting til mens vi prater om kalle...Hvorfor er ikke han på forumet? Skal jeg ringe han igjen og si at jeg er en fan av han og trenger han på forumet? Han likte seg på IRC.. Men han har ikke nett.. Derfor venter han tålmodig på at det skal komme bredbånd til vaksdal.. Det kommer snart også ,men det er ikke bredbånd.. kaller det heller smalbånd Bare og ringe viss du føler for det.. Du har jo nummeret Lenke til kommentar
sparks Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 Gjett hvem som har fått seg jobb?!?! Telebutikken rett her borte! Skal snakke om lønn der kl 16!snakkes! Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 GRATTIS! Og når det gjelder Jokke, enig med nvoetfiv (Og ja, vi vet hvem du er lillegutt...) Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 From Dave's Top Ten Messages on Britney Spears' Answering Machine 10. "This is the printing company. Your wedding announcements are ready" 9. "Hey, it's Christina Aguilera, did you get married or did I?" 8. "It's the printing company. Your annulment announcements are ready" 7. "Rush Limbaugh here. I'd love to try whatever you were taking the other night." 6. "So other than the embarrassing marriage and annulment, how was Vegas?" 5. "Hey, it's Paris. You don't need to get married to get attention. Just have sex on the internet." 4. "This is Kenny from high school. I have a couple of hours free on Thursday if you want to get married and divorced." 3. "Honey, it's Liza. Next time, instead of an annulment, hit him with a bottle." 2. "It's Jessica Simpson. Thanks for making me look like a genius." 1. "Pete Rose here. I bet 10,000 dollars on your marriage lasting a week" Hehehe Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 Lol, de var bra Nå har jeg montert dytt dekk på sykkele samtidig som jeg har montert en ny gir veier og justert gira... Så nå er det ut i sandtaket å sykle villmann! Skal bare få middag først! Lenke til kommentar
sparks Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 Fikk jobben! Med syyk timelønn! 90kr timen! Jobber hver lørdag (7 timer) og nesten hver fredag (7 timer da og) Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 Fikk jobben! Med syyk timelønn! 90kr timen! Jobber hver lørdag (7 timer) og nesten hver fredag (7 timer da og) nice. Happy for you my friend. Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 Grattis med jobben ja sparks Mulig jeg får meg en på Japan Photo også...hadde vært litt fett visst jeg hadde tjent litt penger der også... YES mamma og stefar på jobb helt til Søndag/Mandag UTROLIG lax C:\Documents and Settings\Adrian\Mine dokumenter\Dc filers\Kevin Little -Turn Me On.mp3 litt kult den Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 Nå sitter eg og koser med med cola og kake som mormor lagde. Hører på: D:\My Music\HIPHOP\Mystical -Tarantula\01_Mystikal_-_Bouncin_Back_(Bumpin_Me_Against_The_W.mp3 Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 En kopp kaffe her. Rettere sagt, det var en kopp kaffe. D:\Britney\16 - Britney Spears - Ive Just Begun (Having My Fun).mp3 Lenke til kommentar
CFD Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 Fikk jobben! Med syyk timelønn! 90kr timen! Jobber hver lørdag (7 timer) og nesten hver fredag (7 timer da og) nice. Happy for you my friend. 90kr for en på 16 er jo bra.. Hadde selv 90 på Norpapp når jeg var 16. Nå er jeg på 105 som vikar og 117 som fast annsatt.. PLuss evt shifttillegg. Men jeg skulle ønske jeg hadde en jobb... Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 Ah, da var kafe besøket over. Var ganske koselig, satt på kafe og trasket rundt i byen, jeg er visst blitt bestevennen til hun ène da Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 Åhh? Blir det noe romanse ut av det? Eller ble det friendship ved første blikk? Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 Haha, neida, ikke noe romanse, hun er jo tross alt sammen med en god kamerat av meg. Fikk bare høre i dag at hun mente jeg var hennes beste venn.. Skulle ønske noen av de andre jentene var noe for meg. /me needs a dame! Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 <---- Ny avatar boys'n girls !!! Dette er et bilde fra når jeg var bitte bitte liten... Alltid vært glad i muskk ja Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 Flodhest, your time will come Some beautiful springday you will find that perfect someone, that beautifully fat little hippo-girl in the pink balèt-dress Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 Hehehe nice! er det mic du har også? <-------ny for de som kanskje ikke har lagt merke til det. Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 Hva skjer med søppel!? wææææ *irritere seg* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg