Arctic Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 Ikke snakk om fet linje her. Får masse sikkel ut over tataturet. Dessuten laster jeg ned en film nå, på 820 MB - med ISDN. Akkurat nå står det bare connecting... Når jeg tenker meg om står det ganske ofte Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 Og så var det tid for dagens tips: En gammel CD-plate funker fint som dekorativt koppunderlag. Dermed får man ikke ringer og andre uhumskheter på pulten. Eh, sikkert ingen som har tenk på det før... Lenke til kommentar
Term Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 Og så var det tid for dagens tips: En gammel CD-plate funker fint som dekorativt koppunderlag. Dermed får man ikke ringer og andre uhumskheter på pulten. Eh, sikkert ingen som har tenk på det før... Hehe @ nedlastingen Men jah det som også funker er cd cover som vekt for å holde lokket til nuddelkoppene nede. Jeg har også brukt cd-plater som koppunderlag av desperasjon. funker godt nok det Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 Da var det slutt: http://forum.hardware.no/index.php?act=ST&f=63&t=190846 Lenke til kommentar
Term Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 (endret) i see you stine. Btw, jeg føler med deg hartge Endret 8. januar 2004 av Term Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 Yup det var meget synd. Lenke til kommentar
Term Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 Og da har jeg kjøpt med et Web-hotell og et domenenavn. Såh da skal jeg snart legge ut en crappy hjemmeside. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 (endret) Hehe da må du legge ut bilder av partu og sånt. Jenter kan flekke ræv eller noe. Edit: nå har eg netopp slettet over 6GB med pr0n. Endret 8. januar 2004 av SnowDOG_ Lenke til kommentar
Term Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 Å ja det kan du være sikker på. Skal prøve å lære meg å lage bildegalleri med thumbs å sånt. Da skal jeg flaue ut mest mulig folk Skjekka nettopp digicammet mitt. Så 2 stykker som jeg ikke kunne huske på festen på nyttårsaften. Det er sterkt...fikk nettopp forklart hvem det var, og det var jeg som hadde fått dem til oss. Jaja det skal bli en stund til jeg er så full igjen Lenke til kommentar
Term Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 Edit: nå har eg netopp slettet over 6GB med pr0n. Hehe huff det er hardt å måtte prioritere. Btw Jeg har 250mb plass på hotellet mitt, så da skal jeg laste opp litt av hvert Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 Hehe den e god. Skal drikke på lørdag. Har kommet meg selv etter nyttårsaften. Fyfanken det tok på. Brekket meg hver gang eg luktet alkohol. De "freaky" jentene kommer til å være der. Har fått god kontakt med hun ene. Bare via sms da. :/ Lenke til kommentar
Term Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 Hehe den e god. Skal drikke på lørdag. Har kommet meg selv etter nyttårsaften. Fyfanken det tok på. Brekket meg hver gang eg luktet alkohol. De "freaky" jentene kommer til å være der. Har fått god kontakt med hun ene. Bare via sms da. :/ Jaja men det blir nok sikkert kult uansett. Jeg kan ikke drikke nå helg da, så det er nå litt over en uke til jeg kan drikke igjen. Å det er helt greit det. Jeg fant ut at jeg dreit meg ikke så mye ut på nyttårsaften som jeg trodde at jeg gjorde. Selv om jeg skjelte ut en kompis til de grader. Men men litt gøy må man nå ha det. Har ble ikke sur heldigvis. Men hun damen som jeg fant tonen med igjen i jula er nå dratt til bergen, og kommer ikke oppover igjen før i vinterferien. Gleder meg litt til da. Hun kommer tilbake for godt til sommeren. Så får man se om jeg er mann nok til å gjøre et fremstøt. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 Er hun i bergen? kor? Flipper... kankje det ikke er noe å spøke om. Lenke til kommentar
Term Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 Jo hun er i Bergen ... på folkeskole av et eller annet slag. Husker ikke hva den heter. kanskje det ikke var så lurt å gi deg bilde av henne alikavel Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 Ja DET HAR du. Hmm kor ble det av den da? Hehe neida. Nei eg tror eg kubber. Slettet litt mer bra pr0n men som eg vet ikke kommer til å se på noe særlig så ka er vitsen. Jaja fra 26GB til 18 nå. Yes. Du får ha en god natt term. Lenke til kommentar
Term Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 wow. Burde vel ærlig talt slettet litt jeg og. Good night - Sweet Dreams - and so on Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 Bah lurte deg! Hehe neida glemte å finne ut ka eg skal laste ned inatt. Drev og slettet så lenge at eg glemte korfor eg slettet. Jaja blir her til eg har satt ferdig nedlastingen. Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 Må bare legge inn litt vital info her. Her er butikken som leverer alt av viktig bling bling http://www.icedoutgear.com/ Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 Ohhh sikle sikle http://www.icedoutgear.com/pimp-cups.php Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 Must have, pluss denne selvfølgelig: http://www.icedoutgear.com/PN217.php Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg