Gå til innhold

Siste Ordet 3

Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Du kan begynne med å ta det opp med f.eks læreren din. Det å SE på sånnt er ikke bra at all...

Vell, læreren min skal jeg ta det opp med ;)

Skal starte å spille gitar med han etter skolen nå, så da passer det fint å ta det opp med han etter vi har spilt.

takk for tipset, gjør dette meg til et bedre menneske?

Lenke til kommentar
På skolen vår blir en jente mobbet (hun går i klassen min), det blir hun fordi hun ikke er Norsk og luter litt "rart" noen ganger. ###### ******* rasist mobbere! Det værste er at de ikke skjønner hva de gjør med andres liv! Denne jenta som dette gjelder har gledet seg siden 9 klasse til å bli ferdig med ungdomskolen...kommet ut ifra dette ******.... ****** jeg hater mobbere! Så nå håper jeg virkelig at den trangsynte innspektøren vår ikke lar mobberene slippe unna! Igår ødla en gutt jakka hennes og dunka hun i snøen g sparka hun! ****** syk i hodet enkelte er!!

Og dette ser noen av de andre guttene i klassen og på skolen OPP TIL! ###### lamme folk!

Som eg har sagt før bjaa så kan eg god gammel dags pryl eller på engelsk (Whoopass) gjort seg. Ta og bank dritten ut av de så skal du se de kutter dritter fortere en fan.

Eg er trøtt. Sto opp tidlig og kommer til å legge meg tidlig.

Lenke til kommentar

Vell..fører meg litt tom og dum i dag...

En venn av meg som røyker hadde ikke røyk idag. Så spurte han om jeg kunne bli med han på Statoil å prøve å få kjøpt røyk for han. Så jeg gjorde det da, og fikk kjøpt 10 Malboro til han... Egentlig burde jeg kanskje ikke ha gjordt det?

Lenke til kommentar

Bah, hvor er linkene mine når jeg trenger de. Så en gang, mener det var her på forumet, en link til en nettbutikk osm solgte proson høyttalere. JEg finner den ikke igjen. Tror det var noen som hadde startet på hobbybasis elelrno, og så har jeg fått for meg at den ligger på vestlandet? Noen som har peil?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...