Arctic Skrevet 7. januar 2004 Del Skrevet 7. januar 2004 Lydbøker er vel for de som ikke ser. Evt. ikke vil se. Har bare hadd én lydbok jeg: ALF Lenke til kommentar
sparks Skrevet 7. januar 2004 Del Skrevet 7. januar 2004 Ønsker meg hele ringenes herre lydbok.. Gjerne med en god stemme.. Er sikkert digg å høre på.. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 7. januar 2004 Del Skrevet 7. januar 2004 Jeg vet bare det at lengden på lydbøker ofte blir litt... Min søster har lydbok på engelsk av siste Harry-Potterboken, 27 CDer... Ringenes herre ville nok krevd enda mer... Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 7. januar 2004 Del Skrevet 7. januar 2004 Kle deg ut slik: Og møt opp på trygekontoret. Så får du lydbøker - gratis. Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 7. januar 2004 Del Skrevet 7. januar 2004 Du kan begynne med å ta det opp med f.eks læreren din. Det å SE på sånnt er ikke bra at all... Vell, læreren min skal jeg ta det opp med Skal starte å spille gitar med han etter skolen nå, så da passer det fint å ta det opp med han etter vi har spilt. takk for tipset, gjør dette meg til et bedre menneske? Lenke til kommentar
PT Skrevet 7. januar 2004 Del Skrevet 7. januar 2004 takk for tipset, gjør dette meg til et bedre menneske? Ja, folk som hører på AC/DC og som sier ifra om mobbere blir gode mennesker Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 7. januar 2004 Del Skrevet 7. januar 2004 Jeg fant jeg fant Stand heter låten. Den ruller på VH1 i skrivende stund. Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 7. januar 2004 Del Skrevet 7. januar 2004 Ønsker meg hele ringenes herre lydbok.. Gjerne med en god stemme.. Er sikkert digg å høre på.. JEg har den på engelsk på lydfil. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 7. januar 2004 Del Skrevet 7. januar 2004 På skolen vår blir en jente mobbet (hun går i klassen min), det blir hun fordi hun ikke er Norsk og luter litt "rart" noen ganger. ###### ******* rasist mobbere! Det værste er at de ikke skjønner hva de gjør med andres liv! Denne jenta som dette gjelder har gledet seg siden 9 klasse til å bli ferdig med ungdomskolen...kommet ut ifra dette ******.... ****** jeg hater mobbere! Så nå håper jeg virkelig at den trangsynte innspektøren vår ikke lar mobberene slippe unna! Igår ødla en gutt jakka hennes og dunka hun i snøen g sparka hun! ****** syk i hodet enkelte er!! Og dette ser noen av de andre guttene i klassen og på skolen OPP TIL! ###### lamme folk! Som eg har sagt før bjaa så kan eg god gammel dags pryl eller på engelsk (Whoopass) gjort seg. Ta og bank dritten ut av de så skal du se de kutter dritter fortere en fan. Eg er trøtt. Sto opp tidlig og kommer til å legge meg tidlig. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 7. januar 2004 Del Skrevet 7. januar 2004 Ja, enig med snowdog. Noen mennesker snakker man ikke samme sprog som, og da er pryl/juling det eneste og muligens også det beste. God natt. Lenke til kommentar
Sondre^^ Skrevet 7. januar 2004 Del Skrevet 7. januar 2004 ja såklart, vold løser jo alle problemer Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 7. januar 2004 Del Skrevet 7. januar 2004 Snowdog: Disse idiotene fortjener faktisk god gammeldags juling! Det er jeg enig i! Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 7. januar 2004 Del Skrevet 7. januar 2004 (endret) *riste på hodet* Vold er aldri en god permanent løsning. Endret 7. januar 2004 av HalTan Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 7. januar 2004 Del Skrevet 7. januar 2004 Nei, deretter kan man få de det gjelder utvist fra skolen!! Jeg har fått det til!!! Skviset ham ut! Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 7. januar 2004 Del Skrevet 7. januar 2004 Vell..fører meg litt tom og dum i dag... En venn av meg som røyker hadde ikke røyk idag. Så spurte han om jeg kunne bli med han på Statoil å prøve å få kjøpt røyk for han. Så jeg gjorde det da, og fikk kjøpt 10 Malboro til han... Egentlig burde jeg kanskje ikke ha gjordt det? Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 7. januar 2004 Del Skrevet 7. januar 2004 Han hadde nok fått tak i røyk uansett bjaa, det er ingen fare Lenke til kommentar
sparks Skrevet 7. januar 2004 Del Skrevet 7. januar 2004 Hva er "lydfil" eller "lydbok" på engelsk? soundfile høres simpelt ut Lenke til kommentar
sjefen_ Skrevet 7. januar 2004 Del Skrevet 7. januar 2004 Bah, hvor er linkene mine når jeg trenger de. Så en gang, mener det var her på forumet, en link til en nettbutikk osm solgte proson høyttalere. JEg finner den ikke igjen. Tror det var noen som hadde startet på hobbybasis elelrno, og så har jeg fått for meg at den ligger på vestlandet? Noen som har peil? Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 7. januar 2004 Del Skrevet 7. januar 2004 Så akkurat Team Antonsen. Det funket det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg