Gå til innhold

Siste Ordet 3

Ueland

Anbefalte innlegg

fo' shizzle my sizzle = For sure, my sister.

fo' shizzle my bizzle = For sure, my brother.

da bomb

Amazingly Good, draws no comparison.

bling

Jamaican slang that has been adopted by some African American rappers and inserted into popular culture. The term "Bling Bling" refers to the imaginary "sound" that is produced from light reflected by a diamond. See The Silvertones "Bling Bling Christmas" for the earliest known usage of the slang.

og

flashy or gaudy jewelry, named for the sound generated when worn.

fro

3 votes

Puffy growth of hair, intentional or otherwise.

See "afro"

og

use in place of cool, awesome,sweet...etc.

That shirt is Fro!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hmm, skal vi se...

Jeg har ikke postet så mye i SO3 i det siste merklig nok, men jeg har lest alt dere har skrevet hvertfall. Om dere har sett en som browser tråden som "anonym" så er det meg :p Klarte å huke av feil, også har jeg ikke giddet å endret cookies enda heller...

Sitter å tenker over alt faenskap som skjer for tida :( På skolen vår blir en jente mobbet (hun går i klassen min), det blir hun fordi hun ikke er Norsk og luter litt "rart" noen ganger. ###### ******* rasist mobbere! Det værste er at de ikke skjønner hva de gjør med andres liv! Denne jenta som dette gjelder har gledet seg siden 9 klasse til å bli ferdig med ungdomskolen...kommet ut ifra dette ******.... ****** jeg hater mobbere! Så nå håper jeg virkelig at den trangsynte innspektøren vår ikke lar mobberene slippe unna! Igår ødla en gutt jakka hennes og dunka hun i snøen g sparka hun! ****** syk i hodet enkelte er!!

Og dette ser noen av de andre guttene i klassen og på skolen OPP TIL! ###### lamme folk!

Jeg vet ikke hvorfor jeg sier dette her, men det provoserer meg bare så voldsomt! Sorry dårlig språkbruk, men ****** heller da!

Håper virklig disse mobberene får ødlagt oppførsels karakteren som de går ut i 10.klasse av! De fortjener å bli andmeldt også!

Lenke til kommentar

Da er jeg mett og fornøgd, har spist varme smørbrød med Bacon, ost, vårløk og champiogn.

Det er lett å se på at andre blir mobbet, da bør man ha MOT til å si i fra.

Jeg ble selv mobbet og mobbet andre. Jeg angrer virkelig på at jeg mobbet andre, når jeg ble mobba selv. Så trangsynt man er når man er i ungdomsåra..

Lenke til kommentar
Bjaa: når du ser dette utenifra på den måten, er det ikke da virkelig DITT ansvar å gjøre noe med deg? Utenforstående i slike saker har en lei tendens til å stå passivt på sidelinja og sympatisere. Det holder bare IKKE.

Vell, skal jeg bli et slags verdens politi på lik linje med USA da eller?

Men jeg vet, det er feigt å se på slikt skjer, jeg sier stadig til de mobberene at dette er ikke lurt... Jeg sier ikke at det er galt, noe jeg skal passe på å få utrykt i fremtiden! Men det er ikke lett å stå imot en svær gjeng med mobbere heller da...

Lenke til kommentar
Gjest mafister
Den da Jewel - You Were Meant For Me.mp3 :p

Nei :wallbash: Men takk for at du prøver.

Jewel - foolish games?

Edit:Nevermind... :dontgetit:

Sånn går det når man bare poster yndlingssangen sin før man sjekker hva han spurte om... ;)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...