SnowDOG_ Skrevet 31. oktober 2003 Del Skrevet 31. oktober 2003 *grøsse over den dagen eg sender ungen mine til barnehagen* *grin* Lenke til kommentar
b-real Skrevet 31. oktober 2003 Del Skrevet 31. oktober 2003 Altså det er helt utrolig at kem som helst kan få seg jobb i barnehager i disse dager. Så jeg er en psyco som missbruker små unger? Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 31. oktober 2003 Del Skrevet 31. oktober 2003 LoL. Neida du blir en grei barnehage onkel. Håper eg. Har du tolmodighet? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 31. oktober 2003 Del Skrevet 31. oktober 2003 Joda, jeg har da det, og jeg vet at jeg kommer til å trenge det når jeg skal jobbe i en barnehage også Lenke til kommentar
CFD Skrevet 31. oktober 2003 Del Skrevet 31. oktober 2003 Jeg husker jeg fikk ungen til og grine jeg. Vi lekte litt og vips så tok jeg i litt for hardt. La også inn keen på datamaskinen demmes da. Så ungene spilte keen Keen dreams btw Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 31. oktober 2003 Del Skrevet 31. oktober 2003 /me får mye trening da eg ofte passer ungene til mine søstre. Gutten er lett å passe ¨på men jenten. :S Lenke til kommentar
b-real Skrevet 31. oktober 2003 Del Skrevet 31. oktober 2003 Vel, det skal da ikke så veldig mye til når det gjelder styrke når det gjelder barn. Lenke til kommentar
CFD Skrevet 31. oktober 2003 Del Skrevet 31. oktober 2003 Du må styre dem med frykt! Slik at de gjemmer seg når du kommer. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 31. oktober 2003 Del Skrevet 31. oktober 2003 Hehe, vel, man må da sette seg i respekt Lenke til kommentar
CFD Skrevet 31. oktober 2003 Del Skrevet 31. oktober 2003 Typisk! Det finnes omtrent ingen måte og komme seg hjem ifra Bergen altså.. Siste toget er 21:45 og siste bussen går 22:30 (og da må jeg gå et par km for og komme hjem) Fyf... for et dårlig tilbud. Er jo bare 17min med tog og 38min med buss ifra bergen jo ffs. (Bussen må kjøre rundt fjellet ,mens toget går rett igjennom) Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 31. oktober 2003 Del Skrevet 31. oktober 2003 Kor er det toget stopper ved deg da? Vent litt... jo vist er det togbane der. Glemte det. Ja det er pyy men kor mange tar buss eller tog utover der da? Btw tidig sted der du bor. Eg tenkte meg du bodde der før du viste bildet av huset. Lenke til kommentar
CFD Skrevet 31. oktober 2003 Del Skrevet 31. oktober 2003 Tar buss til Trengereid og tog til Trengereid. Går langt gamleveien (gamleveien til voss) og da kommer jeg til huset. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 31. oktober 2003 Del Skrevet 31. oktober 2003 Driver du noe særlig med fiske da? Er jo perfekte fiske steder der du bor. Vi kjører ofte utover der for å fiske. Finner de lokale elvene og fisker ved utløpet etter sjøørret eller laks. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 31. oktober 2003 Del Skrevet 31. oktober 2003 Det var jommen dødt her. Lenke til kommentar
PeNtA Skrevet 31. oktober 2003 Del Skrevet 31. oktober 2003 jeg tenkte jeg sku si no her.. men så følte jeg at jeg bare ødelagg fiskepraten deres.. så jeg stod over.. jeg er alene på jobb.. *høre på are og odin* Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 31. oktober 2003 Del Skrevet 31. oktober 2003 Hehe fiske praten. jaja Nå ringte en kompis fordi han har kjøpt seg fjernstyrt propel fly eller noe. Skal ut og test kjøre den om noen får min. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 31. oktober 2003 Del Skrevet 31. oktober 2003 Vel, de bergensfolka...kan ikke prate om noe annet en fisk Lenke til kommentar
CFD Skrevet 31. oktober 2003 Del Skrevet 31. oktober 2003 Hehe fiske praten. jaja Nå ringte en kompis fordi han har kjøpt seg fjernstyrt propel fly eller noe. Skal ut og test kjøre den om noen får min. Hehe.. Det er morsomt ,men vanskelig. Har prøvd det litt selv ,men turte ikke mye. Er jo dyrt. Fiske? nja.. Liker og fiske og samtalene man ofte får når man slapper av med en stang og kaster ut og ut og ut igjen.. Har faktisk ikke fisket noe her jeg bor. Bare på sørlandet. . PS: Fikk en maskin jeg skulle fikse. SKal finne en slik "billigpower" 50kr billigere enn den andre og sette den inn i en maskin. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 31. oktober 2003 Del Skrevet 31. oktober 2003 Let's talk bout sex..baby.. let's talk about you and me let's.....lala la LET'S TALK ABOUUT SEX. Edit nå må eg gå. bbl Lenke til kommentar
b-real Skrevet 31. oktober 2003 Del Skrevet 31. oktober 2003 Ok..la oss snakke om sex... *åpne smekken* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg