Gå til innhold

Siste Ordet 3

Ueland

Anbefalte innlegg

Hehe, skolen er ikke ment for å være meningsfull, den er ment for ordentlige rævslikkere skal få vist sin kompetanse. Det er sånt skolesystemet funker...Vel litt overdrevet, men det er temmelig sant. De som slikker ræv får det mye lettere til å oppnå gode karakterer, mens oss som har prinsipper må virkelig jobbe for en 6er.

Åååååh jeg er glad jeg er ferdig med det :green:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hehe, skolen er ikke ment for å være meningsfull, den er ment for ordentlige rævslikkere skal få vist sin kompetanse. Det er sånt skolesystemet funker...Vel litt overdrevet, men det er temmelig sant. De som slikker ræv får det mye lettere til å oppnå gode karakterer, mens oss som har prinsipper må virkelig jobbe for en 6er.

Åååååh jeg er glad jeg er ferdig med det :green:

Vell.. Da har ikke du gått en yrkesfaglig utdannelse.. Her så går det ikke ann og slikke lærerne opp etter ryggen.. De ser bare på prøvene og på teknikken du bruker når du reparerer og resultatet man gjør. (hvor mange ting man har på samvittigheten)

Almenn har jeg ingen erfaring med og godt er det.. ;)

Lenke til kommentar

Hjelp meg litt med framføring av hip hop til fredag a?

Må få en bra liste ned "street-words"

Har dette :

Thug -

Hussler - A guy who is slick

Pimp - A guy who has a lot of hoe's 'n bitches (girlfriend)

Hoe - Girlfriend

Bitches - Girlfriend

Dawg - Friend

Niggah - Friend

foo chiizey - see foo real

foo real - Really

Crack - Dope

Tha Cronic - weed

Pop - to kill a person

Lenke til kommentar

Kaaahh! Jeg kondolerer til alle syke, og jeg kondolerer for tapet av the all seeing all knowing golf som du er i ferd med å selge Hartge! Fyyy!

Har følgelig ikke fått gjort noe spesielt på jobben idag heller.. bare sottet på kafe mesteparten av dagen.. Veldig koselig =)

Og forresten, hartgeieieie; du som har aldri så lite makt her, du kunne vel ikke tenke dem å gi lille vifteovnen en custom title? I know you're able to! heheh ;)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...