Term Skrevet 7. januar 2004 Del Skrevet 7. januar 2004 Hehe, skolen er ikke ment for å være meningsfull, den er ment for ordentlige rævslikkere skal få vist sin kompetanse. Det er sånt skolesystemet funker...Vel litt overdrevet, men det er temmelig sant. De som slikker ræv får det mye lettere til å oppnå gode karakterer, mens oss som har prinsipper må virkelig jobbe for en 6er. Åååååh jeg er glad jeg er ferdig med det Lenke til kommentar
CreatureCanis Skrevet 7. januar 2004 Del Skrevet 7. januar 2004 Å nei... jeg har fått den vanskeligste oppaven ever ass... Jeg skal beskrive på en enkel måte hvordan man formaterer en harddisk og installerer windows XP.... digg eller hva? Lenke til kommentar
CFD Skrevet 7. januar 2004 Del Skrevet 7. januar 2004 Creature: http://home.no/stlover/ikke.tilgang.til.skoleportalen.bmp Dette sier litt om skoleportalen her... Har dog kommet inn nå. Men måtte jo mase i dagesvis for og få tilgang.. Lenke til kommentar
CFD Skrevet 7. januar 2004 Del Skrevet 7. januar 2004 Hehe, skolen er ikke ment for å være meningsfull, den er ment for ordentlige rævslikkere skal få vist sin kompetanse. Det er sånt skolesystemet funker...Vel litt overdrevet, men det er temmelig sant. De som slikker ræv får det mye lettere til å oppnå gode karakterer, mens oss som har prinsipper må virkelig jobbe for en 6er. Åååååh jeg er glad jeg er ferdig med det Vell.. Da har ikke du gått en yrkesfaglig utdannelse.. Her så går det ikke ann og slikke lærerne opp etter ryggen.. De ser bare på prøvene og på teknikken du bruker når du reparerer og resultatet man gjør. (hvor mange ting man har på samvittigheten) Almenn har jeg ingen erfaring med og godt er det.. Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 7. januar 2004 Del Skrevet 7. januar 2004 my gues er paint ... åå sovet alt for lite i natt.. og ikke spist noe i dag.. trur jeg burde snart komme meg fra jobb til et sted å spise og sove.. hmm.. hjem kanskje Lenke til kommentar
CFD Skrevet 7. januar 2004 Del Skrevet 7. januar 2004 Det er IKKE konstruert i paint.... Tro meg.. Kan sikkert få tatt bilde av det på skjermen elns.. Sikkerheten er "litt" for høy på skolen til tider hvis du skjønner Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 7. januar 2004 Del Skrevet 7. januar 2004 URgh. kjipt å være syk. Er kvalm og svimmel, er så vidt jeg klare å sitte på pcen noen minutter i timen. Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 7. januar 2004 Del Skrevet 7. januar 2004 Robert, jeg savner den gode gamle Golf avataren din! Ikke si du har kvittet deg med bilen? Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 7. januar 2004 Del Skrevet 7. januar 2004 Hehe ja det er noe herk å være syk. Fanken hater home.no. Alltid noe krøll med de. Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 7. januar 2004 Del Skrevet 7. januar 2004 Robert, jeg savner den gode gamle Golf avataren din!Ikke si du har kvittet deg med bilen? Bilen er til salgs. Skal ha meg ny golf. Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 7. januar 2004 Del Skrevet 7. januar 2004 Den siste singelen til Jewel, hva heter den? Gidder ikke skjekke selv Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 7. januar 2004 Del Skrevet 7. januar 2004 Jewel - Intuition eller Standing still tror jeg Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 7. januar 2004 Del Skrevet 7. januar 2004 URgh. kjipt å være syk. Er kvalm og svimmel, er så vidt jeg klare å sitte på pcen noen minutter i timen. Jeg er det samme, er kvalm og ute av form Men slipper skolen da, selvom det er kjipt å være sjuk også. Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 7. januar 2004 Del Skrevet 7. januar 2004 Er muggent å være syk, men er deilig å slappe av litt også.. Lenke til kommentar
zed Skrevet 7. januar 2004 Del Skrevet 7. januar 2004 Hjelp meg litt med framføring av hip hop til fredag a? Må få en bra liste ned "street-words" Har dette : Thug - Hussler - A guy who is slick Pimp - A guy who has a lot of hoe's 'n bitches (girlfriend) Hoe - Girlfriend Bitches - Girlfriend Dawg - Friend Niggah - Friend foo chiizey - see foo real foo real - Really Crack - Dope Tha Cronic - weed Pop - to kill a person Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 7. januar 2004 Del Skrevet 7. januar 2004 Jewel - Intuition eller Standing still tror jeg Jeg skulle si det var Intuition, men det var ikke det Lenke til kommentar
fy_pokkers Skrevet 7. januar 2004 Del Skrevet 7. januar 2004 Kaaahh! Jeg kondolerer til alle syke, og jeg kondolerer for tapet av the all seeing all knowing golf som du er i ferd med å selge Hartge! Fyyy! Har følgelig ikke fått gjort noe spesielt på jobben idag heller.. bare sottet på kafe mesteparten av dagen.. Veldig koselig =) Og forresten, hartgeieieie; du som har aldri så lite makt her, du kunne vel ikke tenke dem å gi lille vifteovnen en custom title? I know you're able to! heheh Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 7. januar 2004 Del Skrevet 7. januar 2004 http://www.urbandictionary.com/ Dekker det meste og litt til når det gjelder "street words" Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 7. januar 2004 Del Skrevet 7. januar 2004 Jewel - Intuition eller Standing still tror jeg Jeg skulle si det var Intuition, men det var ikke det Den da Jewel - You Were Meant For Me.mp3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg