Gå til innhold

Siste Ordet 3

Ueland

Anbefalte innlegg

HVIS du går skole der ja..! Det trenger du nødvendigvis ikke. Hvilke språk har du på skolen? Og trenger forresten ikke dra med venner, får fort nok nye når du kommer til et nytt sted! Altså, etter du er ferdig med 1. året, kan du rett og slett stikke og bo en stund på null budsjett et sted du har lyst til å dra. Dro selv til Cuba med bare såvidt nok penger til flyreisen og bodde der et år. Opplevelse for livet, og har nok venner der nede til å starte 15 fotball lag og 43 band ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hvilke språk har du på skolen?

Engelsk - 6'er-kandidat.

Fransk - Suger maks.

Tysk - Midt på treet.

Uansett tror jeg egentlig ikke at det er så aktuellt med utlandet, men vi får se... Aller helst skulle jeg gått Media & Kommunikasjon eller Form & Farge i Norge, ihvertfall sånn i førsteomgang. Vi får se....

Lenke til kommentar
Derfor du skal dra dit da, dummen =)

La meg presisere, jeg HATER språket. Jeg og Fransk går sammen som olje og vann, som Marx og Bush, som KrF og fornuftig politikk, som Fanta Exotic og blodpudding, som Jokke og sannhet og som Martin Schanke og Kristin Halvorsen på et småfuktig grillparty.

See?

btw: No offence, Fransk er et pent språk, jeg bare klarer ikke lære meg det...

Lenke til kommentar
Derfor du skal dra dit da, dummen =)

*en haug fine sammenligninger*

btw: No offence, Fransk er et pent språk, jeg bare klarer ikke lære meg det...

Nei men det er fordi du har en sucky lærer og har havnet på en skole med elever som sikkert ligger 20 hakk foran deg i fransk. Drar du til frankrike 1 år vil du komme tilbake som en fransk gud i forhold til dem. SERIØST! Du aner ikke, jeg dro til cuba uten et fnugg kunnskap om spansk, borstett fra at jeg hadde lært og si "me jamo Arthur" og "una cerveza por favor." Yet snakker jeg spansk flytende idag. Go figure? ;)

Lenke til kommentar
Syn det term. Ta deg nå fri da mann. Altså sykemelding.

Btw sovnet netopp. Har bare sovet noen timer idag også så eg kommer til å legge meg etter friends og kongen av queens.

Næh det er så kjedelig hjemme, pluss at jeg nettopp har hatt en uke fri. Så jeg er pisslei av å ha fri. Men blir jeg mye dårligere nå så kommer jeg til å gjøre det. Sitter og spiser pizaa uten smakssans. Det er bare herlig. Også vet jeg at den er knallgod siden det er favoritt pizzaen min.... :angry:

Lenke til kommentar

Jepp det er sant. Det verste er at ingen bryr seg. Skal ikke starte noe stor diskusjon men verden gir blanke fan i naturen og vår framtid. Alt kommer til slappe oss i trynet. Alt vi gjør med naturen kommer tilbake og ødlegge oss. Eg merker jo det selv i mitt korte liv kor mye som har blirr forandret i naturen i løpet av få år.

Lenke til kommentar

Det eneste som er kjipt er at vi er alt for grådige, og at de fleste gir en stor F i hva som skjer med alle dyra eller plantene. jeg blir så forbanna på slike folk. Det som sikkert kommer til å skje er at de beordrer alle apene dau pga at noen unger er blitt drept. bra sjukt

Lenke til kommentar

Har faktisk lekser, men nå de er like seriøs som dette.

Tysk : "Lese ferdig historien om plomme-, pære- og eplefolket"

Og ja, jeg mener at det høres ut som en junkie som har fått tak i en skrivemaskin og skrivd den historien.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...