zed Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 PT : Jeg mener å huske at opera ikke kan søke visse ftp'er og websteder for filen tilfelle den er tilgjenglig med bedre hastigheter. Derfor vil jeg ha download-manager. Og BTW : Bruker Firebird, og ikke Opera. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 Husarrest? døøøøøøøøøøøøøvt Jeg var hos mormor for å måke, og gjett hvem som måket FEIL sted?! Hadde måket 80% av oppkjørselen, men neeeida, skulle bare måke trappa... Lenke til kommentar
zed Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 Hurts beeing nice? Men komigjen da folks, en download-manager uten ad's. Altså ikke GetRight eller DAP. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 Hurts beeing nice? Nei, men det er noe ergelig når man har bestillt måkebil, og ja, den kom sånn ca. 30 min etter at jeg var ferdig... Lenke til kommentar
Term Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 Ok dette suger hardt. Nå er jeg blitt sjuk også . Jeg skal jo fortsatt på jobb, men har vondt i halsen og feber og hele pakka. Flaks at jeg har nesespray i det minste Lenke til kommentar
zed Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 Nesespray kurere alt! hmm eller ikke. Kan du ikke ta deg fri pga sykdom da? Lenke til kommentar
Gjest mafister Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 Husarrest i en alder av? Hva har du gjort nå da? Er 16 jeg. Og et halvt. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 Husarrest i en alder av? Hva har du gjort nå da? Er 16 jeg. Og et halvt. 18 August 1987 *regne* nope Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 Syn det term. Ta deg nå fri da mann. Altså sykemelding. Btw sovnet netopp. Har bare sovet noen timer idag også så eg kommer til å legge meg etter friends og kongen av queens. Lenke til kommentar
zed Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 Bra Snowdawg, da tror jeg du får vanlig døgnrytme Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 Hehe ja men bare i noen dager. Som vanlig. det lengste eg har klart å holde det slikt er i 2uker. Lenke til kommentar
zed Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 Bare pass på å ikke legge deg seint igjen da vettu. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 Neida.... Hater laptoper. møkka maskiner. Lenke til kommentar
sjefen_ Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 Husarrest i en alder av? Hva har du gjort nå da? Er 16 jeg. Og et halvt. MEn du har enda ikke sagt hva du har gjort Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 Har på følelsen at det er en gutt i bildet. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 Allow me to fill you inn. Nope, det var visst for mindre pen sprogbrug. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 *dra en nvoetfiv* da har jeg måket for andre gang i dag, svæææær oppkjørsel, med masse snø. Dette MÅ det bli muskler av . Hummsummarumm, første skoledag i dag, det var bånn som forventa. Nå er det seriøst så jeg vurderer å ta fri til sommer'n og begynne på igjen. Og til alle som var sånn "småleie" på ungdomsskolen -> IKKE ta allmen, whatsoever, IKKE TA ALLMEN! ÆSJ, jeg dritlei kjedelige folk, kjedelige lærere, kjedelig skolebygg, kjedelige fag, kjedelige timer, KJEDELIG, you see where i'm going. Og til dere som faktisk TAR allemen -> IKKE velg en såkalt "toppskole", f'aen så mye kjedelige folk det er der, og jeg snakker KJDELIGE. Overhørte en samtale senest i dag: "Da jeg gikk på barneskolen hadde de ikke bra nok mattebøker til meg, for jeg var for god, hihiihihih, så jeg hadde spesiallærer og lærte algebra og sånn" *SPY*. Pokker, folk er så jææævlig høye på pæra på den forbanna MØKKASKOLEN. "Jeg skal bli lege", "jeg har høyere snitt en deg", "pappa er advokat" osv. osv... AAAAAAAAAAAAAARGHHHH!!! *raseriutbrudd* Lenke til kommentar
fy_pokkers Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 Dra en nvoetfiv? Well thank you! Men Halfie, det sucks virkelig Men stikk inn på www.afs.no elns og se etter en reise du kan ta etter sommerferien. Hold ut fram til sommeren(det er ikke så lenge, og det er virkelig verdt det. Du kommer til å angre sykelig hvis ikke!) Når du så er ferdig med 1. kan du ta 1 år i utlandet, lære deg språket, og eventuelt så søke tilbake på en annen linje når du kommer til 3dje klasse, eller dra til et land med samme skolepensum som i Norge(australia har ihvertfall), og ta 2. året der. You go girl! Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 (endret) Sett i gang, bla opp 60.000 til meg du EDIT: kanskje Jokke vil sponse meg? Endret 6. januar 2004 av HalTan Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg