fy_pokkers Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 Bah.. og DER ga jeg opp å få gjort noe som helst arkivering.. Sulten som fan, lei som fan, trening snart. Og nå føler jeg for å ringe my beloved.. *ringer* Lenke til kommentar
sparks Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 fjortisstilstanden tar over! RUN! Lenke til kommentar
fy_pokkers Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 Thats life, thats liiiiiife, Thats what all the people say.... *synge* Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 Skal spille bf nå, noen som vil join? Lenke til kommentar
fy_pokkers Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 Og forresten.. slapp? Ahh jeg har vel nok med 8 treninger i uka, om ikke jeg skal jobbe på kvelden i tillegg?? Ahhhh står heller opp tidligere i morgen.. (riiight) Blir vel til overtid imorra elns.. EVENTUELLT at jeg gjør noe annet mellom 8 og 4 enn å sitte på kafe med venner.. =) Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 Øy søppel folk...si hva dere står for! http://forum.hardware.no/index.php?showtop...dpost&p=1590518 Blir bare så ******* sinna nå snart! Lenke til kommentar
zed Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 OMFG ! *CLICK* 1 ) Den horete installen lå ontop i 15-fuckings-minutter 2 ) Den funker fortsatt ###### ikke ! EEAAAAHH!! Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 walla. Jeg har ikke trena i dag. Lenke til kommentar
Gjest mafister Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 Æsj, nå er mamma sur på meg, så får ikke gå ut. Husarrest, har ikke fått det siden jeg var SJU jo Ser ut som hun tyr til reserveløsninger. Lenke til kommentar
zed Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 Jeg får det ****** ikke til med det cam'et jeg. ****** i ******. Brenn kodak, brenn sakte i ******! Lenke til kommentar
sparks Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 Æsj, nå er mamma sur på meg, så får ikke gå ut. Husarrest, har ikke fått det siden jeg var SJU jo Ser ut som hun tyr til reserveløsninger. Husarrest i en alder av? Hva har du gjort nå da? Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 Skrudde akkurat på TV2, "martin" Men Henriette Lien så usedvanlig strøken ut Lenke til kommentar
sparks Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 Skal pusse litt kabbis nu.. Arctic, har du msn eller noe slikt? Må ha litt råd.. Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 Nope, har ikke sånt. Men jeg har PM og mail. Bare spør i vei du Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 Æsj, nå er mamma sur på meg, så får ikke gå ut. Husarrest, har ikke fått det siden jeg var SJU jo Ser ut som hun tyr til reserveløsninger. Her er det motsatt=S Blir nermest kastet ut om morgningnene...i helgene altså... Gjør du ikke det så får du ikke lov til det..jaja.. Lenke til kommentar
sjefen_ Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 Æsj, nå er mamma sur på meg, så får ikke gå ut. Husarrest, har ikke fått det siden jeg var SJU jo Ser ut som hun tyr til reserveløsninger. Husarrest i en alder av? Hva har du gjort nå da? Ja, har du vært slem pike? Lenke til kommentar
zed Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 (endret) Men Henriette Lien så usedvanlig strøken ut Enig! Nå har jeg lagt inn ny fresht OS, liker det men fortsatt pissed. La inn Engelsk-edition av win2000, håper det er bedre. Men vi prates, jeg må legge inn noen programmer osv... PS : Noen som vet om en download-manager som ikke er ad-supported? Endret 6. januar 2004 av zed Lenke til kommentar
PT Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 PS : Noen som vet om en download-manager som ikke er ad-supported? Hva er poenget med en download-manager? Hvis det bare er det at du kan stoppe nedlastingen for å så gjennoppta den senere, så kan du jo bare bruke opera... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg