fy_pokkers Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 The Mars Volta, Frank Zappa og Hot Hot Heat banker heavy metal ned i postkassa. Sendte jeg deg noe av Zappa? Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 The Mars Volta, Frank Zappa og Hot Hot Heat banker heavy metal ned i postkassa. Sendte jeg deg noe av Zappa? Nei, men feel free to do so... Som sagt jeg hører ikke på det... Lenke til kommentar
fy_pokkers Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 Noen som har lyst til å hjelpe meg med å komme igang med jobben? Har ikke gjort en dritt omtrent. Kom hit 18.00... Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 (endret) Noen som har lyst til å hjelpe meg med å komme igang med jobben? Har ikke gjort en dritt omtrent. Kom hit 18.00... Jeg vet ikke engang hva jobben din går ut på FAEEEEN som jeg savner sommeren! Endret 6. januar 2004 av HalTan Lenke til kommentar
fy_pokkers Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 Assistent på arkitektkontor. Ergo, sløv arkivering + idèer til planløsninger.. BAH.. Får ihvertfall brukt kreativiteten på den siste delen.. nesten litt morro =) MEN ARKIVERING! Lenke til kommentar
fy_pokkers Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 Someone give me a kick..! (Men har faktisk begynt litt nå av ren kjedsomhet.. Gleder meg til å bli ferdig med arkiveringen though.. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 Arkeiver, goddamnit, ARKIVEEEER! Humms, nå stikker jeg snart bort til mormor for å hjelpe til litt. Ta inn avisa, og måke, osv... Lenke til kommentar
fy_pokkers Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 Og Jokke, we know who you are, så go away. (Fan jeg er så jævlig slem idag.. Whats wrong with me? Must be the fungus i ate.. Halfie shut up hehe) Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 Whats wrong with me? Lenke til kommentar
fy_pokkers Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 ahahaha a hahhah ah, had forgotten about that one! Lenke til kommentar
zed Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 Kan ikke kodak sin hjemmeside bare dra til : #¤%¤#¤#&¤%¤%%&"&"&¤"""¤% !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! LILLE HORER KAN ****** IKKE LEGG UT DE HORETE DRIVERNE TIL NEDLASTING EAEAEAEHEH!!!!!!!!!!!!! Skal ha drivere til CX4300 hvis noen finner noe EAFEFAEAHAEAEHH!!!!!!!!! Lenke til kommentar
fy_pokkers Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 Ohoi NÅ fikk jeg lyst til å hjelpe deg altså..!! Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 Slapp av da gutt! Sit down and have some caek (ja, jeg skrev det feil med vilje) Lenke til kommentar
zed Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 ###### meg bare 1 FOOKINHGS INSTALL TIL win ! http://www.kodak.com/global/en/service/dow...l?ekn=EKN026261 OG den funker FAE-N IKKE ! Og resten er til MAc? HALLOOO MAC SUXX!!!!!!! Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 her gikk det vilt for seg. Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 (endret) ###### meg bare 1 FOOKINHGS INSTALL TIL win ! http://www.kodak.com/global/en/service/dow...l?ekn=EKN026261 OG den funker FAE-N IKKE ! Og resten er til MAc? HALLOOO MAC SUXX!!!!!!! Du skal liksom logge deg inn, du kan bruke mitt passord der: brukernavn: nikkor Passord: pernille Edit: Og der byttet jeg plutselig passord på hw også... Endret 6. januar 2004 av Nikkor Lenke til kommentar
zed Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 (endret) ÅH lille billige login-horer @ KODAK! *DREPE*! *Vise fin finger til kodak* Endret 6. januar 2004 av zed Lenke til kommentar
fy_pokkers Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 Will the real zedzed please shut up? Please shut up? (Ja det gikk eminem på teh radio just now..) Lenke til kommentar
zed Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 ****** Nikkor logg deg på MSN ASAP! Lille ****** kodak er ###### meg EASYShare meg i rasshølet. *sur* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg