Suppelars2k Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 Gå og dø haha I might just do Lenke til kommentar
fy_pokkers Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 Halfie, du har 5 poster per dag i gjennomsnitt..! Det er ille haha (hint hint geek hint hint...neida ) Men jeg må se og få kommet meg på jobb! Gah, og så skal jeg ha med meg 20 tyggispakker som jeg kan drepe muggen med.. ææhaheah Lenke til kommentar
fy_pokkers Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 Okay da.. har en fetere idè: Gå og stab alle vestlandslefser du ser med en skje.. Lenke til kommentar
Gjest mafister Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 vestlandslefse uuum! det er nam! Men man blir jo kvalm av en HALV, og du spiste TO som attpåtil var muggete...? Tror du tenker på "smurt tykklefse" jeg, det er noe HELT annet. (Og smaker regelrett møkk) DET var det jeg tenkte på, ja Lenke til kommentar
fy_pokkers Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 Æsj tykklefse? Er ikke det de pitabrød-store tjukke ekle nasty kvalme tørre greiene? Aldri smakt.. Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 (endret) Er ikke det sånn svenske greier? Hvertfall smakt det på vei til Danmark 100 vis av ganger.... Kom hjem fra en kamerat nå vi har sittet og spilt Counter Strike på Xbox live Så lagde vi Spaggeti med laks på heimkun Bad dag altså Nå skal jeg ringe lene *lurepåhvajegskalsiførstegangen=S* Ha det kul alle sammen Endret 6. januar 2004 av Nikkor Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 Æsj tykklefse? Er ikke det de pitabrød-store tjukke ekle nasty kvalme tørre greiene? Aldri smakt.. Nettopp Lenke til kommentar
Gjest mafister Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 Er ikke det sånn svenske greier?Hvertfall smakt på vei til Danmark 100 vis av ganger.... Uff, jeg lo av den der... Hater alle det bortsett fra meg? Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 Idag spiste eg funky spaghetti. Kjenner det i magen at den ikke var som den skulle være. sånn går det når man må lage maten selv pga at mor ikke er hjemme. Lenke til kommentar
Gjest mafister Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 Uhrm...spagetti...brekninger... får brekninger av å spise brødskiver også for tiden... boikott spaghetti&brødskiver Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 Brødskiver er godt det bare det er smør på Knekkebrø Lenke til kommentar
b-real Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 Fan, jeg savner fastnet allerede Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 (endret) Hva har du bytte til? Fra.... Edit: Jeg drepte tråden Endret 6. januar 2004 av Nikkor Lenke til kommentar
b-real Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 Og folk leser forsatt ikke SO Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 (endret) Den Røde Tsar (for de som husker ham) sitter og sender meg blackmetal på msn, i håp om at jeg skal like det btw: CFD, du er verdens verste vokalist Endret 6. januar 2004 av HalTan Lenke til kommentar
fy_pokkers Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 Typisk deg å bytte tilbake til isdn ja b-real? heheh.. =) Nå sitter jeg på jobb og hører på en demo jeg fikk av en veninne.. She's good! Og forresten.. man dreper ikke en tråd bare fordi den ikke er svart på på 5 minutter Ikke på hw.. heh heh.. Men Thea altså, hvis man KJØRER til Danmark.. Hvilket land kjører man nødvendigvis igjennom da..? Mexico? Tror ikke vestalndslefse er svensk vare though.. Men det er kanskje bare jeg som ikke har oversikt over slike livsviktige ting..? Vurderer å få begynt å jobbe snart også.. Skal på to og en halv times trening klokka 8.. :O Blir sinnsykt gøy! Trente styrke tyngre og lengre enn jeg har gjort på lenge igår..(første gang etter jula haha) Og spilte fotball med venner tidligere idag, etterfulgt av hyppig kafèsitting.. Så blir nok litt dau heh.. =) Men i'll get back to ya Lenke til kommentar
fy_pokkers Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 Nei men seriously, CFD, du er muligens værre enn "like a virgin" duden på top10 worst idol.. Virkelig! Are you serious? =) (nei nå føler jeg meg slem her..!) Lenke til kommentar
fy_pokkers Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 Og Halfie, jeg har sendt deg masse mye bedre musikk enn det han sender! So don't listen to the madness! Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 Og Halfie, jeg har sendt deg masse mye bedre musikk enn det han sender! So don't listen to the madness! Believe me, i'm not... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg