flodhest Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 Haha! Avataren min er beest! Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 Haha! Avataren min er beest! Haha, jeg kan ikke se den Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 (endret) Nå kan du vel? Var ikke helt stabil istad, men tror det har ordnet seg. EDIT: ny sigg også, link til siden min Endret 6. januar 2004 av flodhest Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 Nei, jeg kan ikke se den... Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 Kanskje isp'en du bruker har sperre mot slike fargesprakende, øyeskjærende avatarer? Ikke vet jeg, mange andre som ser den. jaja.. Lenke til kommentar
fy_pokkers Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 Okay, alle ser den untatt Haltan. Går han glipp av noe? Nei. Bekymrer vi oss? Nei. Må jeg opp på jobben og gjøre ferdig litt arbeid nå? Ja. Æsj.. =) Lenke til kommentar
fy_pokkers Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 aaarghh.. Og jeg må GÅ i dette jaevla været.. haha.. Jeg vil finne en bil jeg har råd til.. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 (endret) Du svarer ikke på msn din sviker Da sitter jeg og goffler kyllignudler EDIT: nvoetfiv fjern skrivefeilen i msn-nicket NÅÅÅH! Får helt noia Endret 6. januar 2004 av HalTan Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 He-he. Er møkkavær her også, skulle egentlig til byen i dag og betale noen regninger, men gidder ikke fordi det er sånn drittvær. Gjør det en annen gang Lenke til kommentar
fy_pokkers Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 Nei det er fordi jeg HATER DEG!!! muahahahaha Nei, egentlig er det fordi jeg driver og kler på meg.. Ikke spør hvorfor jeg rekker å skrive her though.. =) Lenke til kommentar
fy_pokkers Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 Forresten!! Jeg kjøpte sånn dobbelpakke med vestlandslefse på rimi idag..(jævlig godt).. Spiste først den ene, men syntes det smakte mildt sagt weird og jævlig. Smakte sånn det lukter på båtstøperier av type plastbåt.. Så på den andre lefsa.. FULL AV GRØNNE FLEKKER! MUGG! Så nå har jeg gått rundt og rapt mugg-smakende raper i hele dag.. Nasty! Er det farlig elns? heh Lenke til kommentar
CFD Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 vell.. Nå er jeg hjemme.. Har sendt inn T65`en også nå! Etter 3mnd hvor den har liggi klar.. PS: http://home.no.net/svaking/Wank/lydopptak/lavfrekvens.MP3 Den er ganske fin.. Og ja.. Det er meg som snakker. Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 Haha! Dritkjipt, mugg er noe dritt asså. Men jeg kan trøste deg med at mugg ikke er farlig, faktisk lurer jeg på om det er sunt...tror jeg har hørt det en gang. Lenke til kommentar
Gjest mafister Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 Skulle på helsestasjonen i dag..Og da jeg endelig kom dit, så fant vi ut at vi var der 10 min for sent.... tabbe Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 Forresten!! Jeg kjøpte sånn dobbelpakke med vestlandslefse på rimi idag..(jævlig godt).. Spiste først den ene, men syntes det smakte mildt sagt weird og jævlig. Smakte sånn det lukter på båtstøperier av type plastbåt.. Så på den andre lefsa.. FULL AV GRØNNE FLEKKER! MUGG! Så nå har jeg gått rundt og rapt mugg-smakende raper i hele dag.. Nasty! Er det farlig elns? heh Det er jo bare sopp... Thea, kjøp kondomer som oss vanlige mennesker Lenke til kommentar
fy_pokkers Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 whaa? Hmm.. spises jo muggost osv.. Jeh, feeling relieved haha.. Synes bare det er litt weird å gå rundt å rape mugglukt lissom :O nasty hehe Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 Idag våknet eg rar. Vet ikke om eg skal være grumpy eller i godt humør. Jaja finner ut av det snart. Enda en kompis kommer med pc for at eg skal fikse den. Jaja :/ Lenke til kommentar
Gjest mafister Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 vestlandslefse uuum! det er nam! Men man blir jo kvalm av en HALV, og du spiste TO som attpåtil var muggete...? Lenke til kommentar
fy_pokkers Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 Kan ikke kysse jenta mi med denne tilbakekommende munnsmaken heller.. :/ HalTan har forresten akkurat vunnet worst-comment-of-the-year prisen..: HalTan says: Then let someone else do the Happy kissing __ Gå og dø haha Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 vestlandslefse uuum! det er nam! Men man blir jo kvalm av en HALV, og du spiste TO som attpåtil var muggete...? Tror du tenker på "smurt tykklefse" jeg, det er noe HELT annet. (Og smaker regelrett møkk) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg