zed Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 Eller...... Bare legg deg sånn 5 dag, 4 imorra 3 ioverimorra osv helt til du kommer dit du skal Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 Altså HALLO! Eg gjør det dere har nevnt (untatt lege og piller) men likevel falle eg sakte men sikker tilbake til samme døgnrytme igjen. Det nyter ikke. Har vært sånn siden tidlig fjortiss alderen. Lenke til kommentar
zed Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 Prøv sovepiller da, men ikke ta for mange Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 Det er lett å komme inn i riktig døgnrytme, problemet er å holde den. Drikker cola daglig og ikke være i nevneverdig fysisk aktivitet er blant annet to ting som forstyrrer døgnrytme. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 Cola drikker eg ikke så mye lenger. Helst til helgene nå for tiden. Og fysisk aktivitet er det lite av. Lenke til kommentar
zed Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 (endret) OMG U GUYS? Gjett hva jeg nettopp innså !? JEG HAR IKKE DRUKKET COLA PÅ NESTEN EN OG EN HALV UKE ! omg jeg bare MÅ kjøpe cola idag. Endret 6. januar 2004 av zed Lenke til kommentar
Stoltenberg Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 wtf? Ginseng virker mye bedre enn cola. prøv ginseng folkens. Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 OMG U GUYS?Gjett hva jeg nettopp innså !? JEG HAR IKKE DRUKKET COLA PÅ NESTEN EN OG EN HALV UKE ! omg jeg bare MÅ kjøpe cola idag. er du gaaal hehe..*drikekr cola fra glassflaske* snufs.. finner ikke photoshop cd'n min *sutre* Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 Vi har en cola i kjøleskapet men eg tør ikke åpne den. ;/ Lenke til kommentar
zed Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 OMG U GUYS?Gjett hva jeg nettopp innså !? JEG HAR IKKE DRUKKET COLA PÅ NESTEN EN OG EN HALV UKE ! omg jeg bare MÅ kjøpe cola idag. er du gaaal hehe..*drikekr cola fra glassflaske* snufs.. finner ikke photoshop cd'n min *sutre* Photoshop mot cola ? Send 2 get Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 OMG U GUYS?Gjett hva jeg nettopp innså !? JEG HAR IKKE DRUKKET COLA PÅ NESTEN EN OG EN HALV UKE ! omg jeg bare MÅ kjøpe cola idag. er du gaaal hehe..*drikekr cola fra glassflaske* snufs.. finner ikke photoshop cd'n min *sutre* Photoshop mot cola ? Send 2 get kunnen blitt dagens beste deal.. men fikk til sendt ny cd med budbil i stad.. *kos* Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 Ok nå skal eg endelig legge meg. Sovnet foran pc'n her så da er eg trøtt nok tenker eg. God natt Lenke til kommentar
sparks Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 Stakkars snowdog Har rydda rommet og støvsugd trappa.. Skal ut å måke snart Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 Stakkars snowdog Har rydda rommet og støvsugd trappa.. Skal ut å måke snart huff da sparks.. ikke på skolen i dag? måke snø ja.. mamma og pappa kommer til å klikke om jeg ikke måker i dag.. men men.. de får klikke i vei.. noen testa opera 7.50 her.. tester ut nå.. virker bra Lenke til kommentar
sparks Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 Skole starter imorgo De har dobbel planleggingsdag Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 Økonomi... :yuck: .. og jeg sovna klokka 03.00... og jeg er trøtt som fa'en... Halz, UT! Lenke til kommentar
sparks Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 (endret) Halz, UT! Ikke begynn sånn.. sPaRkEY! OUT (FJORTIZZ) OMFG PLAYAR TOO MUCH CS2k3k5k6k!!! Endret 6. januar 2004 av sparks Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 0mFg StfUz0r, i r n0t l33tsp34a|<z0ring! Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 0mFg StfUz0r, i r n0t l33tsp34a|<z0ring! Spam er kult, eller hva? Nå har jeg hvertfal kommet meg hjem fra skolen... Årets første gymtime var stress Jeg ble kvalm og holdt på å spy i garderoben...sådetså! Vi hadde 3 timer med kjedlig teori timer om moped lappen...så nå holder jeg på å lære meg noen hundre skilt Jeg har startet å spille litt gitar etter tabs i det siste også nå da, øver og øver. Er ikke akkuratt flink...ikke små dreven engang /me wannabe! Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 0mFg StfUz0r, i r n0t l33tsp34a|<z0ring! Spam er kult, eller hva? nei, det var ment som et svar på sparks whining... (*host*) Hmm nå driver vi med regnskap, åh Gud det er kjedelig jeg savner sofaen! Jaujau, også er jeg sulten Og tørst Det er så synd på meeeeeeeg (Ps. tenk på barna i Afrika ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg