Gå til innhold

Siste Ordet 3

Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
OMG U GUYS?

Gjett hva jeg nettopp innså !?  :scared:  :wow:  :omg:  :eek:

JEG HAR IKKE DRUKKET COLA PÅ NESTEN EN OG EN HALV UKE !

omg jeg bare MÅ kjøpe cola idag.

er du gaaal :p hehe..*drikekr cola fra glassflaske* snufs.. finner ikke photoshop cd'n min *sutre*

Photoshop mot cola ?

Send 2 get

Lenke til kommentar
OMG U GUYS?

Gjett hva jeg nettopp innså !?  :scared:  :wow:  :omg:  :eek:

JEG HAR IKKE DRUKKET COLA PÅ NESTEN EN OG EN HALV UKE !

omg jeg bare MÅ kjøpe cola idag.

er du gaaal :p hehe..*drikekr cola fra glassflaske* snufs.. finner ikke photoshop cd'n min *sutre*

Photoshop mot cola ?

Send 2 get

kunnen blitt dagens beste deal.. men fikk til sendt ny cd med budbil i stad.. *kos*

Lenke til kommentar
Stakkars snowdog :) Har rydda rommet og støvsugd trappa.. Skal ut å måke snart :)

huff da sparks.. ikke på skolen i dag? :p måke snø ja.. mamma og pappa kommer til å klikke om jeg ikke måker i dag.. men men.. de får klikke i vei.. noen testa opera 7.50 her.. tester ut nå.. virker bra

Lenke til kommentar
0mFg StfUz0r, i r n0t l33tsp34a|<z0ring! :mad:

Spam er kult, eller hva?

Nå har jeg hvertfal kommet meg hjem fra skolen... Årets første gymtime var stress :p Jeg ble kvalm og holdt på å spy i garderoben...sådetså! Vi hadde 3 timer med kjedlig teori timer om moped lappen...så nå holder jeg på å lære meg noen hundre skilt :(

Jeg har startet å spille litt gitar etter tabs i det siste også nå da, øver og øver. Er ikke akkuratt flink...ikke små dreven engang :( /me wannabe!

Lenke til kommentar
0mFg StfUz0r, i r n0t l33tsp34a|<z0ring! :mad:

Spam er kult, eller hva?

nei, det var ment som et svar på sparks whining... (*host*)

Hmm nå driver vi med regnskap, åh Gud det er kjedelig :( jeg savner sofaen! Jaujau, også er jeg sulten :( Og tørst :(

Det er så synd på meeeeeeeg

(Ps. tenk på barna i Afrika :p)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...