Gå til innhold

Siste Ordet 3

Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
KJEMPE underholding hvis det gikk ut av kontroll. Gleder meg.

ta det med ro.. Er bare jeg som hyper det opp til noe som det ikke er.. Dette er 2kamerater altså.. som skal ha litt bitchslapping bare.. er kalle (som alltid =P) som ikke vet hvor grensen går?

Lenke til kommentar

Heh skal bli gøy å se. Må få sett det hjemme. Før av en eller annen grunn er denne maskinen på jobb helt rævva å se video med. Det er alt for mørkt. Prøver å stille litt på skjermen, men funker lite ettersom at alt er på max.

Lenke til kommentar

:!:

Det hørtes ut som du prøvde å synge rolig....alså lavt?

Fortalte jeg dere at jeg satt å sminka brodern med photoshop i går? Hadde et bilde av han på digi cammet mitt, så jeg kjørte det inn i photoshop og hadde det moro i 15 min :)

Lenke til kommentar

Nei nei jeg mente ikke dårlig...jeg mente at det virket som om du prøvde å ikke bråke for mye. Det jeg mener er at det er lettere å synge bra når man åpner alle slusene. hehe men anyways...det tok litt av helt på slutten ja ;)

Hehe hadde vært best med litt lydeffekter da...lol

Men flirte litt når du lagde litt trommelyder i 20cent sangen :p

Endret av Term
Lenke til kommentar
Nei nei jeg mente ikke dårlig...jeg mente at det virket som om du prøvde å ikke bråke for mye. Det jeg mener er at det er lettere å synge bra når man åpner alle slusene. hehe men anyways...det tok litt av helt på slutten ja ;)

Hehe hadde vært best med litt lydeffekter da...lol

Men flirte litt når du lagde litt trommelyder i 20cent sangen :p

prøv og syng så lyst du.. Det gjør så utrolig vondt at det er helt fælt.. Iallefall for meg.. Jeg har btw ccx sin versjon av aha sin take on me da.. Men den tror jeg at jeg beholder selv til jeg får et bedre svar ifra ho

Lenke til kommentar

Hehe eh. vel skal se hva jeg får til når jeg er hjemme. Men det er stort sett forbeholdt Megselv og mine venner/venninner. Uff Sang faktisk under stemoderns 50årsdag på festen. Brodern spilte, jeg sang...men begge var drita da.

men kan ikke synge nå. Jeg har en mild halsbetennelse. Men btw alt er bra så lenge man har sett 10 værste i idol. Så du han som ble nummer 1? Om ikke...se å jeg garanterer at du får en god latter.

Look and laff

:lol: Måtte se det en gang til. :lol:

Endret av Term
Lenke til kommentar
Falsk alarm. Fanken eg tror eg må til legen eller noe. Det finnes jo ikke måte å fikse søvnen min jo. Ka mer kan eg gjøre? Uansett så faller eg til vanlig (natt er dag/dag er natt) døgnrytme.

Går du til legen får du noen piller, de er ikke så lure å ta pga bivirkninger. Du får sikkert en ekstra arm eller noe.

Slutt å drikke brus, ha ett normalt kosthold. Hvis du føler deg våken klokken 6 om morningen og ikke har sovet den natten skal du ikke gå å legge deg. Du skal holde deg våken hele dagen og legge deg først utpå kvelden.

Hvis du trenger å bli trøtt kan du gjøre noe tungt fysisk arbeid eller trening tidlig på dagen eller ete masse sent på kvelden.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...