Gå til innhold

Siste Ordet 3

Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Javel, liker bedre beyonce jeg da.

OMG eg ville.....ja...

Anyways går og legger meg fordi eg ikke har sovet noe særlig idag og eg skal passe ungen til min søster fordi hun reiser til nederland fordi hun vist nok har arvet penger fra en rik ektepar som er død nå eller noe. :shrug:

Lenke til kommentar

Bah pingler. Gå å legge seg nå? det er jo enda tidlig :p

Men t0r, det er nødvendig å lese igjennom alle postene. Du kan ikke starte å poste uten det.

Kjeder meg...Sitter å ser på filmtrailere nå...men har nesten gått tom nå. Skal ta for meg doggy sin kule side nå. Gleder meg litt :)

Lenke til kommentar
Det gadd IKKE jeg, men hva er egentlig vitsen å lese alle postene, det blir det samme som å lese irc-loggene til #hw.no ifra kannalen ble registrert :D

Vel, nå skal det sies at du ikke er så populær her heller. Sier ikke a jeg er det, men jeg leser iaffal hele threaden.

Digg å idle litt. Mamma og pappa er i Danmark, så da kan jeg idle så mye jeg bare vil!

Er det i dag Halloween-faenskapen er? For jeg har da fire valg:

- Slå av lyset og låse døra

- Gi drittungene noe skikkelig vondt

- Kjefte dem huden full

- Henge et skilt på døra som forklarer hvorfor Halloween suger

Lenke til kommentar
Digg å idle litt. Mamma og pappa er i Danmark, så da kan jeg idle så mye jeg bare vil!

Er det i dag Halloween-faenskapen er? For jeg har da fire valg:

- Slå av lyset og låse døra

- Gi drittungene noe skikkelig vondt

- Kjefte dem huden full

- Henge et skilt på døra som forklarer hvorfor Halloween suger

Gratulerer, nå kan du endelig få litt uptime også :D (sliter selv med at mora mim vil skru av maskina mi om natte)

Angående haloween...ta og gjør alle greine der du :D

/me drar til arendal snart...så jeg blir der i helga..dere får kose dere på irc og forum...får håpe jeg ikke kommer hjem og må lese 100 sider med so3... :p

hade bra!

Lenke til kommentar

Fælt så mye det har sskjedd her da:

Snowdog: Du har plass til et par MB til Mirc altså! Det er jo der det skjer.

Wabby: Stavanger er byen for deg vetu ;)

T0r: Nå roer du ballene her..

Driver og tenker så det knaker over hva jeg skal finne på idag jeg..

Lenke til kommentar

pokker!! jeg som hadde skrevet langt svar her.. og så rebooter jeg uten å tenke meg om! why!!! åå! lame.

hva skal alle sammen i Arendal? er da ikke så stas her? bare masse kjedelig regn! som gjore buksebeina mine våte.. funka ikke å brette opp buksa heller.. kjipt!

så kjipt at jeg faktisk pakker sakene mine i dag tidlig, lasta inn i bilen, starta den etter hvert og etter jobb reiser jeg hele den lange veien til Grimstad.. :love:

nå er det store spørsmålet hvor vi skal føre luftslottet i kveld.. skal vi følge etter Tone å dra til Grøm? eller skal vi besøke no folk i et lite rekkehus? hm..skal jeg drikke? eller ikke? valgets kval! skakke være lett!

åsså er jeg så sulten! så veldig veldig sulten! :grine: lunch om 12 minutter da.. men det er jo så lenge til! magen min romler! uh! gulrøttene til frokost holdt ikke så lenge som jeg håpte på..

Lenke til kommentar

USJ!

De nye post-it bunkene vi har fått på jobb lukter så dritt... Får når man åpnet de gamle typene og tok et kraftig åndedrag med nesa så lyktet det nytt og digg.... Nesten en rus :D

Men disse vi har nå lukter død råtten hest... Helt ekkelt... Hold på å spy på pulten her..

Lenke til kommentar
USJ!

De nye post-it bunkene vi har fått på jobb lukter så dritt... Får når man åpnet de gamle typene og tok et kraftig åndedrag med nesa så lyktet det nytt og digg.... Nesten en rus :D

Men disse vi har nå lukter død råtten hest... Helt ekkelt... Hold på å spy på pulten her..

haha.. Nå har jeg hørt det også. Spy av noen standard PostIT lapper.

Og en ting til SNowDog.. Ja du sier noe. Jeg har jo hatt OD dag i en barnehage ;)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...