Gå til innhold

Siste Ordet 3

Ueland

Anbefalte innlegg

******... Mobilen er tom.. Jeg som ville ringe  :love:

Hjemmetelefon er en fin ting :D

hehe.. tror du jeg vil ringe med telefonen som står midt i stua? Kunne strengt tatt satt opp en tlf med eget nummer inne på rommet viss jeg ville ,men har ikke fått gjort det.. kunne ha blitt billigere det ;) ISDN er greie saker ;)

Men jeg setter den på lading nå..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest mafister

:roll: IIiiiiiiiiiiiiiiik! Tytende blodårer på puppen hennes! :p

Må sove nå jeg...Har gym i morgen med den strengeste læreren ever... :ermm:

Lenke til kommentar
Gjest mafister

Iiik! DET var en søt dame, det. :yes:

Vet dere hva eller? Kompisen min har fått spiseforstyrrelser. How sick isn't THAT. En gutt.. Mystifistisk.

Lenke til kommentar
Iiik! DET var en søt dame, det.  :yes:

Vet dere hva eller? Kompisen min har fått spiseforstyrrelser. How sick isn't THAT. En gutt.. Mystifistisk.

Bra at vi er enige.. Men åhhh.. kjipt og være uten strøm på mobben.

Endret av CFD
Lenke til kommentar
Candyfloss: Ja eg har vært ekstra kåt idag. Har sånne dager der den bare skriker etter oppmerksomhet. Skal roe litt ned. Saken er det at eg nekter å høre på den idag. Idag er det EG som BESTEMMER!

Welcome to my world!

Lenke til kommentar

Skjønner ikke helt hva det er med meg å drømmer i det siste. Jeg bruker aldri å huske dem, men de siste dagene har jeg hatt 2 knall brae. :green:

Såh i dag skulle jeg gjøre masse, men endte med å ikke gjøre en dritt...eller fikk dratt på butikken å handle fòr, pluss at jeg fikk fixa dushkabinettet. Men ellers skulle jeg også hente metallica effektene mine på posten, handle litt klær nå som jeg har penger pluss at jeg skulle shine vinduene på bilen. Å det ble jo da fint oversett for litt telefonprating og spilling på dataen. Tror jeg prår prøve å gjøre det før jeg legger meg i dag. I hvert fall litt av dem.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...