CFD Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 ******... Mobilen er tom.. Jeg som ville ringe Hjemmetelefon er en fin ting hehe.. tror du jeg vil ringe med telefonen som står midt i stua? Kunne strengt tatt satt opp en tlf med eget nummer inne på rommet viss jeg ville ,men har ikke fått gjort det.. kunne ha blitt billigere det ISDN er greie saker Men jeg setter den på lading nå.. Lenke til kommentar
Gjest mafister Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 IIiiiiiiiiiiiiiiik! Tytende blodårer på puppen hennes! Må sove nå jeg...Har gym i morgen med den strengeste læreren ever... Lenke til kommentar
sparks Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 Diss nei! Bare litt aprikosesyltetøy humor Det er DIGG! Lenke til kommentar
CFD Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 http://home.no/stlover/Ali_Larter_3270191423PM776.jpg Dette er en dame ,men fine pupper.. Ikke allverden størrelse på dem ,men det er somsagt ikke størrelsen som passer Lenke til kommentar
Gjest mafister Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 Iiik! DET var en søt dame, det. Vet dere hva eller? Kompisen min har fått spiseforstyrrelser. How sick isn't THAT. En gutt.. Mystifistisk. Lenke til kommentar
sparks Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 Heh, det var seriøst litt morsomt... Ikke at han fikk spiseforstyrrelser.. Men at du faktisk reagerer på det.. Hva er så spesielt? Lenke til kommentar
Gjest mafister Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 Bare syntes det var litt pussig... Hva blir det neste? Gutt med pms? Lenke til kommentar
CFD Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 (endret) Iiik! DET var en søt dame, det. Vet dere hva eller? Kompisen min har fått spiseforstyrrelser. How sick isn't THAT. En gutt.. Mystifistisk. Bra at vi er enige.. Men åhhh.. kjipt og være uten strøm på mobben. Endret 5. januar 2004 av CFD Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 Det går jo an og prate i mobilen selv om den lader Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 Candyfloss: Ja eg har vært ekstra kåt idag. Har sånne dager der den bare skriker etter oppmerksomhet. Skal roe litt ned. Saken er det at eg nekter å høre på den idag. Idag er det EG som BESTEMMER! Lenke til kommentar
CFD Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 Det går jo an og prate i mobilen selv om den lader Ikke denne.. Snakket med phunkee og da kuttet den. Eller Anders Leipsland.. Eller MR sørlandsdialekt. Lenke til kommentar
CFD Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 Candyfloss: Ja eg har vært ekstra kåt idag. Har sånne dager der den bare skriker etter oppmerksomhet. Skal roe litt ned. Saken er det at eg nekter å høre på den idag. Idag er det EG som BESTEMMER! Welcome to my world! Lenke til kommentar
CreatureCanis Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 Hmm, CFD... Hvorfor kom ikke det som en bombe paa meg? Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 Jenter tror det er lett å være gutt og ha penis men det er det absolutt ikke. Det er som på tegne filmer der en persons samvitighet der en er engel mens den andre en penis. ehh noe sånt. Lenke til kommentar
CreatureCanis Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 Jeg har vel aldri paa staatt at det er lett og vere gutt jeg da... Tror jeg... Lenke til kommentar
Term Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 Skjønner ikke helt hva det er med meg å drømmer i det siste. Jeg bruker aldri å huske dem, men de siste dagene har jeg hatt 2 knall brae. Såh i dag skulle jeg gjøre masse, men endte med å ikke gjøre en dritt...eller fikk dratt på butikken å handle fòr, pluss at jeg fikk fixa dushkabinettet. Men ellers skulle jeg også hente metallica effektene mine på posten, handle litt klær nå som jeg har penger pluss at jeg skulle shine vinduene på bilen. Å det ble jo da fint oversett for litt telefonprating og spilling på dataen. Tror jeg prår prøve å gjøre det før jeg legger meg i dag. I hvert fall litt av dem. Lenke til kommentar
CFD Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 Hmm, CFD... Hvorfor kom ikke det som en bombe paa meg? Hehe... Er jo ikke det samme og være alene da.. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 Hehe to fine drømmer på rad? You like bastard. Har ikke hatt "fine" drømmer på lenge. Godt mulig eg får en idag sånn som det ser ut. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg