CFD Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 120 når dere er 16? Skryte litt kanskje? Lars Rørbakken som er en av norges sterkeste klarte 150 når han var 18 og 90 når han var 16.. Han er vell 26 nå og sterk som en okse.. Kan jo besøke han og prøve og slå han ned Han bor 500m-1km herifra Når det gjelder mukler og slåssing så kan man ikke sammenligne. Selv i K1 så banker en 90kg's man en 160kg muskel bunt som heter bob sapp. Man kan være den sterkeste i så mye forskjellig. Bob Sapp er stoor, men blir utrolig fort sliten...kult å se han slåss Vell.. så skal det nevnes at Rørbakken har vært i slosskamp før da.. Det var en slik karaktekis som var spenstig og alt sammen og et eller annet meste som sa at han lett kunne ta han.. Det endte med at han fikk inn 1spark og 1slag før rørbakken kom innpå han og la han i bakken.. Rørbakken fikk dog et blått øye.. Så dette er en person som har enorm respekt her i bygda... Han er liksom ikke bare sterk i benk ,men Norgesmester i handbak og tar evig mye i alle andre øvelser. Lenke til kommentar
sparks Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 Bah, naboen min er i ferd med og bli tussete og sær. Så første tegn til det nå kveld. Det kommer til å irritere meg grenseløst i årene som kommer Det verste er at det nesten garantert bare blir verre og verre etterthvert som gubben blir eldre w00t did he d0? did he fex0r j00r britn3y d0ll? Lenke til kommentar
fAight Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 han sikkert også kjempe grei ....eller? Lenke til kommentar
sparks Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 120 når dere er 16? Skryte litt kanskje? Lars Rørbakken som er en av norges sterkeste klarte 150 når han var 18 og 90 når han var 16.. Han er vell 26 nå og sterk som en okse.. Kan jo besøke han og prøve og slå han ned Han bor 500m-1km herifra Når det gjelder mukler og slåssing så kan man ikke sammenligne. Selv i K1 så banker en 90kg's man en 160kg muskel bunt som heter bob sapp. Man kan være den sterkeste i så mye forskjellig. Bob Sapp er stoor, men blir utrolig fort sliten...kult å se han slåss Vell.. så skal det nevnes at Rørbakken har vært i slosskamp før da.. Det var en slik karaktekis som var spenstig og alt sammen og et eller annet meste som sa at han lett kunne ta han.. Det endte med at han fikk inn 1spark og 1slag før rørbakken kom innpå han og la han i bakken.. Rørbakken fikk dog et blått øye.. Så dette er en person som har enorm respekt her i bygda... Han er liksom ikke bare sterk i benk ,men Norgesmester i handbak og tar evig mye i alle andre øvelser. Wow, FEAR THE GUY THAT CAN BEAT THE SHIT OUT OF PEOPLE! FEAR HIM! Lenke til kommentar
Gjest mafister Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 Hmmm, muskelgutter er ikke såååååå fint da... OPPSKRYTT!! Akkurat som store pupper på jenter ikke er sååå digg når det kommer til stykket! Lenke til kommentar
DrDoogie Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 Akkurat som store pupper på jenter ikke er sååå digg når det kommer til stykket! Hva vet du om det? Lenke til kommentar
Gjest mafister Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 Akkurat som store pupper på jenter ikke er sååå digg når det kommer til stykket! Hva vet du om det? Yrkeshemmelighet. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 Kan eg....prøve hos deg? ok nå gir eg meg. Lenke til kommentar
Gjest mafister Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 Kan eg....prøve hos deg? ok nå gir eg meg. Synes du har virket litt småkåt i hele dag. Slengbemerkningene dine har vært litt "syke"... Logg av pcen og kos deg i kveld du Lenke til kommentar
zed Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 Everbody feel united, WååwWÅwwåå.. Yeah Goin down towo Owyeah Goin down towo Owyeah Goin down towo Owyeah Goin down towo Owyeah Dont dont dont stop the beat, i cant cant cant control my feet. So dont stop the bea bea beat. Everybody feel united wååååwWwwåååw Everybody feel united wååååwWwwåååw Sing sing sing sing my song, just sing sing sing sing along, if you put the record on. Dont stop..DONT STOP! Dont stop the beat! Cant stop..CANT STOP! Cant stop the beat! Junior Senior - Move Your Feet Musikkvideo :D Lenke til kommentar
Gjest mafister Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 Junior Senior - Move Your Feet Musikkvideo :D Hate that song... Grr Lenke til kommentar
CFD Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 (endret) Hmmm, muskelgutter er ikke såååååå fint da... OPPSKRYTT!! Akkurat som store pupper på jenter ikke er sååå digg når det kommer til stykket! Støtter deg 100% der.. Jeg er ikke noe fan av store pupper.. De behøver ikke og være store for og være fine ,men det kan være store som også er fine ,men de behøver altså ikke være store for og være fine siden det finnes mange små som også er fine.. Nå føltes jeg meg liksom VELDIG alene her... EDIT: mente IRL og ikke på forumet Endret 5. januar 2004 av CFD Lenke til kommentar
zed Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 Coz you cant stop the BEAT! In jooo face Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 Bah, naboen min er i ferd med og bli tussete og sær. Så første tegn til det nå kveld. Det kommer til å irritere meg grenseløst i årene som kommer Det verste er at det nesten garantert bare blir verre og verre etterthvert som gubben blir eldre w00t did he d0? did he fex0r j00r britn3y d0ll? Hæ? Han har forsøkte å sperre gamle skogsveier. Det neste er vel minelegging... Lenke til kommentar
zed Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 CFD : Tror det er bare 2 valg om kvelden enten alene eller ikke Lenke til kommentar
Gjest mafister Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 *synge* She's a maniac, maniac on the floor *synge* Får ikke nok av den sangen ass, og han Alexander fra Tyskland er jo driiiitsøøøt da Ja, store pupper er også fine, hvis ikke de er sånn "utflytende" (så man ikke ser forskjell på overgangen mellom mage-pupper). Lenke til kommentar
CFD Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 Huff.. Er ikke greit og være alene når man har vendt seg til følelsen og ikke være alene i det siste. Men jeg tror jeg skal overklokke en maskin her.. Tror den virkelig kan nå. 1.9-2.1ghz og det er med en Xp1800 pally.. =D ******... Mobilen er tom.. Jeg som ville ringe Lenke til kommentar
sparks Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 *synge* She's a maniac, maniac on the floor *synge*Får ikke nok av den sangen ass, og han Alexander fra Tyskland er jo driiiitsøøøt da Ja, store pupper er også fine, hvis ikke de er sånn "utflytende" (så man ikke ser forskjell på overgangen mellom mage-pupper). She do speak from experience Neida Lenke til kommentar
Gjest mafister Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 (endret) ******... Mobilen er tom.. Jeg som ville ringe Hjemmetelefon er en fin ting Sparks: Var det diss? Endret 5. januar 2004 av Candyfloss Lenke til kommentar
zed Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 Liker mellomstore jeg- Neida, sånn vanlige, sånn som egentlig de fleste har. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg