Gå til innhold

Siste Ordet 3

Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
120 når dere er 16? Skryte litt kanskje? Lars Rørbakken som er en av norges sterkeste klarte 150 når han var 18 og 90 når han var 16.. Han er vell 26 nå og sterk som en okse.. Kan jo besøke han og prøve og slå han ned :p

Han bor 500m-1km herifra ;)

Når det gjelder mukler og slåssing så kan man ikke sammenligne. Selv i K1 så banker en 90kg's man en 160kg muskel bunt som heter bob sapp. Man kan være den sterkeste i så mye forskjellig.

Lenke til kommentar
Oooyeah, med en måneds erfaring eller.no? :p

*plystre, plystre* :whistle:

Hæ? Hva sa du? Hørte ingenting jeg :p

EDIT: I dag er jeg faktisk meget stolt. Jeg har nemlig mekket noen fine wallpapers i PS helt alene.

Resultatet ble veldig merkelig, men etter min mening ganske så stilig. Disse fine wallpapersene ligger ganske så nøyaktig her til deres beskuelse. Hån kan dere holde for dere selv :p

Wallpapersene er i formatet 1024x768 da det egentlig var meningen at det bare var meg selv som skulle bruke de, men det funker sikkert for andre også.

Jeg kan jo alltids slenge ved en liten [modem-warning] da bildene er mellom 200- og 900kB (sånn ca)

Endret av PT
Lenke til kommentar
Hehe, forresten PT, du skal ikke mekke deg en hjemmeside da? Selv holder jeg på med en portfolio/prosjekt side. Er omtrent ferdig med hele designet :)

Hjemmeside... Jo kanskje... Må bare bli litt bedre. Jeg er jo daglig med på å slakte sidene i webdesign :p

Anyways; har editert min forrige post hvis det skulle være av interesse for noen.

Lenke til kommentar
Hehe, forresten PT, du skal ikke mekke deg en hjemmeside da? Selv holder jeg på med en portfolio/prosjekt side. Er omtrent ferdig med hele designet :)

Jeg har hjemme side! :p

Men unasett, kan dere ta en titt her http://privat.bluezone.no/zed/rofl

Trenger litt hjelp til bokannmeldelse.

Har ikke lest boka, kanskje noe har.

Men uansett, si noe helt vanlig, som står i alle bokanmeldelser, dere finner sikkert på noe klisje.

Edit : Skal leveres inn i morra tror jeg.. :dontgetit:

Endret av zed
Lenke til kommentar
120 når dere er 16? Skryte litt kanskje? Lars Rørbakken som er en av norges sterkeste klarte 150 når han var 18 og 90 når han var 16..  Han er vell 26 nå og sterk som en okse.. Kan jo besøke han og prøve og slå han ned :p

Han bor 500m-1km herifra ;)

Når det gjelder mukler og slåssing så kan man ikke sammenligne. Selv i K1 så banker en 90kg's man en 160kg muskel bunt som heter bob sapp. Man kan være den sterkeste i så mye forskjellig.

Bob Sapp er stoor, men blir utrolig fort sliten...kult å se han slåss :D

Lenke til kommentar
Bah, naboen min er i ferd med og bli tussete og sær. Så første tegn til det nå kveld. Det kommer til å irritere meg grenseløst i årene som kommer :realmad:
Det verste er at det nesten garantert bare blir verre og verre etterthvert som gubben blir eldre :wallbash:
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...