PT Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 (endret) ...men nå stikker jeg og trener. Ikke bli overrasket at det kommer i nyhetene om en liten filippiner som omkom under en treningsøkt i Halden... VG er jammen rask med publisering av nyheter Endret 5. januar 2004 av PT Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 Oooyeah, med en måneds erfaring eller.no? Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 120 når dere er 16? Skryte litt kanskje? Lars Rørbakken som er en av norges sterkeste klarte 150 når han var 18 og 90 når han var 16.. Han er vell 26 nå og sterk som en okse.. Kan jo besøke han og prøve og slå han ned Han bor 500m-1km herifra Når det gjelder mukler og slåssing så kan man ikke sammenligne. Selv i K1 så banker en 90kg's man en 160kg muskel bunt som heter bob sapp. Man kan være den sterkeste i så mye forskjellig. Lenke til kommentar
PT Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 (endret) Oooyeah, med en måneds erfaring eller.no? *plystre, plystre* Hæ? Hva sa du? Hørte ingenting jeg EDIT: I dag er jeg faktisk meget stolt. Jeg har nemlig mekket noen fine wallpapers i PS helt alene. Resultatet ble veldig merkelig, men etter min mening ganske så stilig. Disse fine wallpapersene ligger ganske så nøyaktig her til deres beskuelse. Hån kan dere holde for dere selv Wallpapersene er i formatet 1024x768 da det egentlig var meningen at det bare var meg selv som skulle bruke de, men det funker sikkert for andre også. Jeg kan jo alltids slenge ved en liten [modem-warning] da bildene er mellom 200- og 900kB (sånn ca) Endret 5. januar 2004 av PT Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 Hehe, forresten PT, du skal ikke mekke deg en hjemmeside da? Selv holder jeg på med en portfolio/prosjekt side. Er omtrent ferdig med hele designet Lenke til kommentar
PT Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 Hehe, forresten PT, du skal ikke mekke deg en hjemmeside da? Selv holder jeg på med en portfolio/prosjekt side. Er omtrent ferdig med hele designet Hjemmeside... Jo kanskje... Må bare bli litt bedre. Jeg er jo daglig med på å slakte sidene i webdesign Anyways; har editert min forrige post hvis det skulle være av interesse for noen. Lenke til kommentar
zed Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 (endret) Hehe, forresten PT, du skal ikke mekke deg en hjemmeside da? Selv holder jeg på med en portfolio/prosjekt side. Er omtrent ferdig med hele designet Jeg har hjemme side! Men unasett, kan dere ta en titt her http://privat.bluezone.no/zed/rofl Trenger litt hjelp til bokannmeldelse. Har ikke lest boka, kanskje noe har. Men uansett, si noe helt vanlig, som står i alle bokanmeldelser, dere finner sikkert på noe klisje. Edit : Skal leveres inn i morra tror jeg.. Endret 5. januar 2004 av zed Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 (endret) heh Endret 5. januar 2004 av Soldier_448 Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 Whawha! Jeg driver å manipulerer et bilde av to damer i Hotell Cæsar til en konkurranse... vet ikke hva premien er dog.. http://pub.tv2.no/TV2/magasiner/caesar/article169718.ece Lenke til kommentar
Gjest mafister Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 Hehe.. Lurer på hva du ender opp med... Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 (endret) Hehe.. Lurer på hva du ender opp med... Hun som ser ut som hun har CP blir engel, og hun med rødt hår blir djevel EDIT: Var det arti' på jobb? EDIT2: NP - Live - Transmit Your Love dæven så bra sang Endret 5. januar 2004 av HalTan Lenke til kommentar
fAight Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 ...men nå stikker jeg og trener. Ikke bli overrasket at det kommer i nyhetene om en liten filippiner som omkom under en treningsøkt i Halden... VG er jammen rask med publisering av nyheter Im back, dog med en innover bulk i brystkassa, 120 kg er tungt! Neida, gadd ikke å prøve i dag, ble bare hantler idag.... NICE PT, VERY NICE! Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 Ble dette gjort av en hasj røykende nerd? http://www.ba.no/nyheter/article837269.ece Lenke til kommentar
fAight Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 120 når dere er 16? Skryte litt kanskje? Lars Rørbakken som er en av norges sterkeste klarte 150 når han var 18 og 90 når han var 16.. Han er vell 26 nå og sterk som en okse.. Kan jo besøke han og prøve og slå han ned Han bor 500m-1km herifra Når det gjelder mukler og slåssing så kan man ikke sammenligne. Selv i K1 så banker en 90kg's man en 160kg muskel bunt som heter bob sapp. Man kan være den sterkeste i så mye forskjellig. Bob Sapp er stoor, men blir utrolig fort sliten...kult å se han slåss Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 Bah, naboen min er i ferd med og bli tussete og sær. Så første tegn til det nå kveld. Det kommer til å irritere meg grenseløst i årene som kommer Det verste er at det nesten garantert bare blir verre og verre etterthvert som gubben blir eldre Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg