Gå til innhold

Siste Ordet 3

Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ah..har akkurat vært og trent. Er en stund siden sist, har ikke trent etter jul, merker det godt i kroppen nå ja. Noe som er litt kjipt er at jeg fikk ei start på moppen på treningsstudioet, så jeg og en kamerat måtte dytte den opp en lang brat bakke for så å trille den i gang, var sjuuukt slitsomt, hvertfall når man tenker på at dette var rett etter en hard treningsøkt. Men, men, er vi ikke vikinger da? :w00t:

Nå er det så utrolig digg å bare sitte her og slægen, er aleine hjemme og :D

Lenke til kommentar

Nå skal eg begynne å pumpe igjen. Vel litt hjemme så når eg føler at eg klar skal eg begynne å pumpe i treningstudio eller hos en kompis som har mini trenings studio. Har drevet og rydde rommet mitt i det siste så fant eg vektene mine under sengen. Nå er det bare å begynne rolig med å pumpe med 15kgs manualer.

Lenke til kommentar
Må til byen i morgen jeg. Handle noen klær for noen penger jeg fikk til jul. Noen som har tips til butikker jeg kan stikke innom i morgen? Bor i bergen jeg da...

Stress? skate butikk eller noe? Ka still har du?

Edit: Ridgea kor mange minus? I bergen er det blitt kaldt igjen. :w00t:

Endret av SnowDOG_
Lenke til kommentar
Må til byen i morgen jeg. Handle noen klær for noen penger jeg fikk til jul. Noen som har tips til butikker jeg kan stikke innom i morgen? Bor i bergen jeg da...

Stress? skate butikk eller noe? Ka still har du?

Er egentlig anti-skate-fjortiss-image-fyr jeg da :p

Nei, litt mer "seriøse" klær enn sæggebukser og gensere så store at man får tredve personer inn i de ( :p ) er å foretrekke.

Pleier ikke følge siste mote hele tiden, men holder meg unna skjorter...

Endret av PT
Lenke til kommentar

Det er faktisk blitt mildere her (Halden, Østfold), men nå syns jeg alt under +10 C er kaldt da :p

[skryteMode]

prøve å ta 120 kg i benk igjen

- er 1.63 m høy og veier 60 kg

[/skryteMode]

(blir vel flaming nå) :D

Endret av ridgea
Lenke til kommentar

Off... for en dag. Er trøtt som bare juling. Gleder meg til sommeren, da er jeg ferdig mef videregående. :thumbup:

Er trøtt og sliten, så det jeg har gjort siden skole slutt er kunn å sitte her å surfe på nette :ermm: Trur jeg skal legge meg lit tidlig. Har ikke orka å sat i gang å spelle no en gang, og da er jeg trøtt og daff, vanlig vis er det spill som det går på når jeg er trøtt, men nå orker jeg ikke.

Lenke til kommentar

Damn, boy! 120 når du var 16! Nice! hehe, bra sterk du. Hvor mye veide du? No offence, men du ser jo svær ut (som i stor og sterk og på ingen måte tjukk)

Jeg er 22, men jeg er ikke store gutten da (som i høyde og vekt) :p

...og ja, tok 120 forrige mandag, men da hadde jeg gått på speed....neida, var bare skikkelig i humør den dagen.

...men nå stikker jeg og trener. Ikke bli overrasket at det kommer i nyhetene om en liten filippiner som omkom under en treningsøkt i Halden...

Lenke til kommentar
*ler* Haha, nei på Biltema... :blush: *se for seg litt møkkete oljehender og bustete,skittent hår* :p Nei, huff, må løpe til bussen..du fikk meg i hvert fall i bedre humør :D

Biltema på Alnabru? Må dit å kjøpe presenning til russebussen en dag. Har dere 20*10m?

Lenke til kommentar

120 når dere er 16? Skryte litt kanskje? Lars Rørbakken som er en av norges sterkeste klarte 150 når han var 18 og 90 når han var 16.. Han er vell 26 nå og sterk som en okse.. Kan jo besøke han og prøve og slå han ned :p

Han bor 500m-1km herifra ;)

Selv klarer jeg bare 80.. Eller 70kg+stang. vell.. nå skal jeg snart starte og trene igjen.. Neste Onsdag.. Da får vi med Onar,doggy og fisk for og trene..

Da er jeg ikke svakest når vi skal trene =D Fisk er nemelig svakere enn meg.

Onar og doggy har begge trent i over 1år..

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...