Gå til innhold

Siste Ordet 3

Ueland

Anbefalte innlegg

Stod nettopp opp, veldig utvilt faktisk :thumbs: Så kanskje det er håp for at jeg skal klare å komme meg på skolen klokken halv ni i morgen :p

Anyways, nå skal jeg ned på rimi og handle meg en bigone. Orker ikke spise tørre skiver med hvitost...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Edit: Pt: msn avataren din var mye tøffere enn den du har nå,komprimere den gammle kanskje?

Done...

Meeen så fant jeg ut at PS lyger. PS sa at den komprimerte avataren min var 5.81kB, men var den det? Neida. Den var på hele 13kB, noe som var nesten 2 ganger så mye som den opprinnelige. Derfor har jeg nå skaffet meg et fint lite rødt kryss. (ja, det er et bilde :p )

EDIT:

Lættis!

Endret av PT
Lenke til kommentar

Ahh da har eg våknet. Skulle skjekke mail for å se om flexi hadde sendt mail om at høytallerne mine var kommet så så eg at eg fikk mail fra gamle sjefen min fra NGT der han skrev at de skulle gi meg maks hastighet hos NGT gratis. Jaja nå sitter eg og koser meg med 8mbit/867kbps linje. Svogeren hadde nevnt noe med 10mbit linje og noe greie så eg trodde eg skulle få VDSL 10mbit men nei. Skal ikke klage men bli litt skuffet. Men det er svogeren sin feil. Men eg "testet" linjen i DC++ så fikk en mail fra flexi om at eg kan hente pakken.

:w00t::w00t: Sånt vil eg våkne hverdag.

Lenke til kommentar
Ahh da har eg våknet. Skulle skjekke mail for å se om flexi hadde sendt mail om at høytallerne mine var kommet så så eg at eg fikk mail fra gamle sjefen min fra NGT der han skrev at de skulle gi meg maks hastighet hos NGT gratis. Jaja nå sitter eg og koser meg med 8mbit/867kbps linje. Svogeren hadde nevnt noe med 10mbit linje og noe greie så eg trodde eg skulle få VDSL 10mbit men nei. Skal ikke klage men bli litt skuffet. Men det er svogeren sin feil. Men eg "testet" linjen i DC++ så fikk en mail fra flexi om at eg kan hente pakken.

:w00t::w00t: Sånt vil eg våkne hverdag.

Jeg vil også jobbe hos NGT! Sykt heldig du da! :w00t:

Lenke til kommentar
Drit i mobbing i signatur da!

:(

Jeg skjønner ikke helt.. Du er alltid opptatt av å bruke ironi når du diskuterer med JoachimR og sånn.. Og nå er dette plutselig mobbing? Jah-vel?

Og hva får deg til å tro at det ikke var ironisk?

Du virka veldig seriøs der Halfie =)

Lenke til kommentar
Gjest mafister

Joda, men har spist mye usunt i dag, og skulle liksom trene. Så kom som et sjokk :angry:

Æsj, nå drar jeg... *jobbe seg opp i bedre humør* dere kan jo komme og besøke meg da :roll:

Lenke til kommentar
Gjest mafister

*ler* Haha, nei på Biltema... :blush: *se for seg litt møkkete oljehender og bustete,skittent hår* :p Nei, huff, må løpe til bussen..du fikk meg i hvert fall i bedre humør :D

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...