Gjest mafister Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 Thea er ignorerende??? Lenke til kommentar
zed Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 Hvis du ikke skjønner den så var du full når du posta sist Lenke til kommentar
Gjest mafister Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 JEG SKJØNNER IKKE....WWWÆÆÆH!!!!!!! Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 Drit i mobbing i signatur da! Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 (endret) Humms. da legger jeg meg, etter å ha jobbet litt mer på denne uferdige greia.... Natta Endret 5. januar 2004 av HalTan Lenke til kommentar
Term Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 (endret) Åh da var jeg hjemme fra rotk for 3 gang. Den filmen blir bare bedre å bedre, og må si det samme om følget mitt også Ellers må jeg snu døgnet mitt nå, så jeg blir hengende lenge her i natt....be aware Edit: Im impressed HalTan. Keep it up. Tror det kan blir dritbra med litt anna *skin* på treet. Det ser litt rart ut nederst. Men jeg må få se det ferdige resultatet etterhvert. Det ser dødsbra ut allerede Endret 5. januar 2004 av Term Lenke til kommentar
Term Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 Det er ikke mulig. Når jeg er alene og kjeder meg, så forsvinner alle. Why...whyyyyyy? Lenke til kommentar
zed Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 FORDI VI IKKE LIKER DEG!!!!!!! *legge seg* Lenke til kommentar
Term Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 Bah. da får jeg finne en annen plass å plage. Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 Damn, jeg har stått opp nå Sitter å venter på bekreftelsen at Britney har annulert giftemålet Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 hmm, her kommer jeg, den ansvarsfulle andreas 40 min fortidlig til jobben i dag fordi det skulle være en del møter etc.. men nei da, for det første er det ingen her.. så kom meg ikke inn før etter 5 min da vaktmesteren kom.. så prøver jeg å sette meg ned å gjøre et par småting.. men siden jeg ikke har posta her på en stund så måtte jeg lese igjennom en DEL sider slemme dere.. nå skulle jeg vært oppe for 6 min siden.. jaja *w0rkw0rkw0rk* Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 Damn, jeg har stått opp nå Sitter å venter på bekreftelsen at Britney har annulert giftemålet skille seg Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 Damn, jeg har stått opp nå Sitter å venter på bekreftelsen at Britney har annulert giftemålet skille seg Ja, jeg vet. Det var det offisielle jeg tenkte på. Er vant med det meste fra Britney - og jeg liker det men hele denne episoden ble litt for mye av det gode. Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 God Morgen alle sammen Kom med heldigvis opp før skolen begyner, have føøøøn i dag dere Lenke til kommentar
fAight Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 ...trodde først at ho var gift med Jason Alexander fra Seinfeld - tenkte da: "Ja, da er det håp for meg også.." Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 Oj jeg som var så fan av Britney, visste ikke at hun hadde giftet seg en gang jeg Arctic hvilken sang syns du er den beste til Britney? Lenke til kommentar
GolfBag Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 http://www.dagbladet.no/nyheter/2004/01/05/387565.html *evil laugh* Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 Du, fan? Anyway, klarer ikke og bestemme meg. Så det må bli en fra hvert album. Born to make you happy, What you see, I run away, Touch of my hand, eller kanskje Early mornin nå Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 (endret) kanskje Early mornin nå Early Morning konge akkurat den jeg digger også Begyner og bli litt lei den nå men, har hatt albumet i noen måneder... Anyway er hjemme fra skolen igjen,gadd rett og slett ikke være der Me var fan. Edit: Barn to make you happy digget jeg på det første også, på det andre hmm Lucky. Endret 5. januar 2004 av Nikkor Lenke til kommentar
sparks Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 Drit i mobbing i signatur da! Jeg skjønner ikke helt.. Du er alltid opptatt av å bruke ironi når du diskuterer med JoachimR og sånn.. Og nå er dette plutselig mobbing? Jah-vel? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg