Term Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 (endret) Vel jeg prøver å få døgnrytmen min på plass også...men jeg tipper min er totalt motsatt av din. hehe siden jeg jobber natt, og starter på jobb igjen på mandag Hehe, så du legger deg altså sånn i 11-tiden om kvelden, og står opp i 7-tiden? ??? hehe noe av det jeg tenkte... Nei nå har jeg noe sånn som legger meg 6 i natt tror jeg, og står opp midt på ettermiddagen. Med andre ord, det blir spamming i natt om jeg ikke drar hjem til "dama" mi da. Får se hva som skjer, skal på kino med henne om 1.5 time. Ok doggy, skal sette SOF2 på nedlasting om jeg finner det, så skal jeg etterhvert være klar for action Edit: ups fant ut at avataren min var på 7,5 kb. *skamme seg* ... fixet Endret 4. januar 2004 av Term Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 Ok doggy, skal sette SOF2 på nedlasting om jeg finner det, så skal jeg etterhvert være klar for action Done Det funka ikke sist, men mulig det gjør det nå.... Lenke til kommentar
Term Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 (endret) hmmm. er det på en eller 2 cd'er ? Eller kanskje jeg bare kjøper det i morgen om det er satt ned i pris. orker ikke kjøpe det for 500kr Endret 4. januar 2004 av Term Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 Soldier of Fortune 2 - [brought you byRaydog 1Zip fil ja. Men jeg kommer til og kjøpe det istdenfor. Lenke til kommentar
Term Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 hmmm den ser skremmende liten ut. Tror jeg bare driter i det. Har ikke tolmodighet til sånt. Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 (endret) Sist jeg lastet den ned fikk jeg audio error..... Men når den er zippa blir det til 1,3gb elr noe Edit: Nå stikker jeg ned og kjøper Cola&Hamburger... Damn at matte læreren min som jobber sammen med mamma et annet sted visstre når skolen begynte... Jeg som var bestemt på at den skulle starte på Onsdag. Jaja... Endret 4. januar 2004 av Nikkor Lenke til kommentar
PT Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 (endret) Jeg som var bestemt på at den skulle starte på Onsdag. Jaja... Onsdag din heldiggris?! Jeg begynner på tirsdag EDIT: Dreper sikkert tråden nå også Endret 4. januar 2004 av PT Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 Hehe, så du legger deg altså sånn i 11-tiden om kvelden, og står opp i 7-tiden? ??? hehe noe av det jeg tenkte... Da må dere tenke mer. Term jobber nattevakt, og sliter med at døgnet er "snudd" Mao, vil han da ha den døgnrytmen de fleste her trakter etter på mandag? Så komplisert jeg er Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 (endret) Jeg som var bestemt på at den skulle starte på Onsdag. Jaja... Onsdag din heldiggris?! Jeg begynner på tirsdag EDIT: Dreper sikkert tråden nå også Nope. Egentlig Mandag i morgen, men hadde sagt til mamma at jeg begynte Onsdag... Men så fant hun det ut.. Spiser Jaffa kjeks godt ass Edit: Pt: msn avataren din var mye tøffere enn den du har nå,komprimere den gammle kanskje? Endret 4. januar 2004 av Nikkor Lenke til kommentar
zed Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 (endret) Weee, klar for nerding! *sette på supremacy* BTW : Skifta sig igjen Har jeg godt syn når jeg ser det hvite rundt smiliene? Endret 4. januar 2004 av zed Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 Weee, klar for nerding! *sette på supremacy* BTW : Skifta sig igjen Den var bra Me har ¤Elling¤ sin Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 Term , Nikkor: Weee SOF2 er dritt kult. Det viktigste er vel cd-key så kanskje det er lurt å kjøpe hvis den er billig. Tviler på at den koster 500kr. Kan ikke koste mer en 300 eller noe. Noe som kommer til å skjokkere folk er at eg nettop var på vei til å legge meg. Men nei orker ikke å stå opp 6 om morningen så eg får bare slappe meg i trynet så eg ikke sovner. Skal legge meg i 12 tiden hvis eg klarer det. Huff liker ikke dette med å legge meg og stå opp tidlig. Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 (endret) *Deleted* Endret 4. januar 2004 av Nikkor Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 (endret) Extracter Sof2 nå Så få se om det fungerer, holdt egentlig på og legge meg nå me 2... Men da får jeg aldri sovne uannsett..jeg som skal opp kl8 i morgen Lurer på om jeg bare skal sitte oppe hele natten visst jeg ikke sovner og gå rett på skolen Endret 4. januar 2004 av Nikkor Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 Eg skal hvertfall legge meg snart. Dupper sånn innimellom. Har ikke vært så trøtt på over ett halvt år sikkert. Spille litt før eg legger meg. Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 (endret) Sof2 funka ikke,fikk noe error når den "boksen" åpner seg... *Fant det ut* Endret 4. januar 2004 av Nikkor Lenke til kommentar
CFD Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 hehe.. da er jeg tilbake.. iallefall for et innlegg eller 2.. http://home.no.net/ststst/mp3/ musikk for the ppl.. thanks to jan Lenke til kommentar
sparks Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 God kveld har i dag vær UBER sosial, joachim ringte og vekte meg kl halv 1 idag tidlig, og plutselig stod ei jente på døra mi vi gikk ned til joachim og så gikk vi ei lang tur som ente hos hu jenta.. der satt vi ei stund og spilte kinasjakk en runde før vi dro ut og møtte typen hennes.. så var vi hos han litt og så dro vi heim og spiste, 20 min senere ble jeg og joachim invitert på film og har nu kommet hjem fra filmen Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 Hmm kjenner du hun damen godt? Lenge vært venner? Nei eg går og kubber. Er trøtt som fy så godt natt folkens. Lenke til kommentar
sparks Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 Vi er så-og-si bestevenner Og vært venner en liten stund Natta da:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg