Ueland Skrevet 4. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2004 Hei Ueland! Mekke strømforsyning er ikke no problem da For å få den stille altså... her har du noen forslag til hva du kan gjør: 1. Kutte en vifte ledning, så har du stille PSU som blir "noe" varm 2. Gi den 5 volt istedet. 3. Skifte vifte Gl hf! Står jo 2 vifter i...*vurdere å drepe en av dem* Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 Svarte! Jeg har jo drept tråden igjen! Hele to ganger på noen få timer!*skammeseg* FY FY! Hehe neida det er folk som driver med sosiale greier. How lame. Sosialt liv er oppskrytt. Lenke til kommentar
Term Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 Term...jeg så på pc'n din nå, og jeg driver og bestiller en som er ganske lik. Er det noe du er misfornøyd med, eller ville gjort annerledes? Bare svar masekråka hvis du har tid, da Good morning dear. Sorry, for en gangs skyld er gikk jeg å la meg i 4 ti i natt. Såh jeg har sovet masse masse i dag. Men angående pc'en, næh...er egentlig storfornøyd med den. Den tikker og går uten større problemer. Du kunne vel kanskje velge et annet grafikkkort som er litt mer up to date. Mitt begynner å bli gammelt nå, selv om det ikke han noen problemer med det, så får du mye mer for de samme pengene med det. Lenke til kommentar
Gjest mafister Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 Nå får døgnrytmen min skjerpe seg. Heldigvis er det ikke skole før på tirsdag. I dag våknet JEG halv fire, og jeg pleier å våkne rundt åtte-ni samme når jeg legger meg. Kanskje dere har noe med saken å gjøre? Hmmmmm... Nå skal jeg sitte og mekke litt på min nye, fjortis hjemmeside Også skal jeg slette tusenvis av filer som jeg (tror jeg) ikke trenger... Lenke til kommentar
Term Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 Vel jeg prøver å få døgnrytmen min på plass også...men jeg tipper min er totalt motsatt av din. hehe siden jeg jobber natt, og starter på jobb igjen på mandag Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 Eplejus og tegning, og en bittliten, men god muffins Lenke til kommentar
Term Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 (endret) argh dbl post...får ikke slette......noooooo Endret 4. januar 2004 av Term Lenke til kommentar
Raggi Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 Nå har SO3 tatt igjenn SO2 på 2.5mnd, jeg mener å huske att SO2 varte ganske lenge? Hva er det som gjør att dere poster mye mer pisspreik nå? Var det savnet av SO2 som gjore det? ingen SO tråder i eit par dager, så eksploderte pisspreikpostinga nå 3'ern ble åpnet.... Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 Noe i den duren ja... Humms, da har jeg registrert meg på et ÜBER grafikk-forum, så nå skal jeg gjøre ferdig noe jeg arbeider med, og muligens poste * HalTan vil ha tegnetablet NÅ! Lenke til kommentar
b-real Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 Jeg ser deg nvoetfiv! Blei sittende i går å spille 8 timer med Dungeon Siege. Kickass game egentlig. Levlet så sykt. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 Noen som vil spille sof2 med meg? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 Har ikke maskin til å spille SOF2 med deg på desverre, og heller ikke key til å spille online med Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 Har ikke maskin til å spille SOF2 med deg på desverre, og heller ikke key til å spille online med Du kunne lånt min key... men... nei Lenke til kommentar
b-real Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 Du kunne lånt min key... men... nei Hehe. Hadde nokk ikke kommet til å spilt uansett vil jeg tro. Aldri likt SO-spillene så veldig mye at det gjør noe. Lenke til kommentar
fy_pokkers Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 Hoihoi dudes & dudettes! =) Har prøvd å komme igang med postinga flere ganger idag, men kommer aldri lenger enn til å lese en post eller to før ett eller annet forstyrrer meg.. Jeje.. Skal kanskje komme i hakk nå haha Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 Vel jeg prøver å få døgnrytmen min på plass også...men jeg tipper min er totalt motsatt av din. hehe siden jeg jobber natt, og starter på jobb igjen på mandag Hehe, så du legger deg altså sånn i 11-tiden om kvelden, og står opp i 7-tiden? Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 Hm.. planen min om å stå opp tidlig i dag for å få døgnrytmen min tilbake på rett vei gikk til ****** :/.. Lå og leste til 04:30, og våknet ikke før 14:30 i dag :0.. Kommer aldri til å klare å stå opp 07:00 i morgen.. :/ Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 Vel jeg prøver å få døgnrytmen min på plass også...men jeg tipper min er totalt motsatt av din. hehe siden jeg jobber natt, og starter på jobb igjen på mandag Hehe, så du legger deg altså sånn i 11-tiden om kvelden, og står opp i 7-tiden? ??? Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 Det er så utrlolig kult og se på folk dumme seg ut: http://home.online.no/~gbsoeyla/artimages/Video1.asf http://home.online.no/~gbsoeyla/artimages/Video2.asf Lenke til kommentar
zed Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 Kommet hjem fra besøk hos besteforeldrene. Kjedelig, men det må jo gjøres. Nå skal jeg dusje og NERDE ! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg