cnil Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 Men dere har ikke plikter. Jojo.. eller, ok da Lenke til kommentar
zed Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 Men dere har ikke plikter. Ånei? sove irc'e msn'e game dusje spise puste Lenke til kommentar
cnil Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 Men dere har ikke plikter. Ånei? sove irc'e msn'e game dusje spise puste for ikke å glemme SO3 Lenke til kommentar
Gjest mafister Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 Det er ikke plikter, dere trenger ikke gjøre det der... *smart* Lenke til kommentar
cnil Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 Det er ikke plikter, dere trenger ikke gjøre det der... *smart* skole? Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 Har så knuse lyst å ta meg en røyk nå. Har tenkt på det i den siste timen men eg orker ikke å gå ut. Vil ikke ut i altanen for der er det masse snø og eg gidder ikke ta på meg jakke og sko for å så komme inn igjen i stuen og alt blir vått. Arggh! Lenke til kommentar
zed Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 Det er ikke plikter, dere trenger ikke gjøre det der... *smart* Hvis du ikke "trenger" å gjøre det så er du A) Uhygenisk B) Ikke nerd nok Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 Røyk er no dritt. Slutt nå som du har sjangsen Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 Røyk er no dritt. Slutt nå som du har sjangsen Lenke til kommentar
Blod Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 Men dere har ikke plikter. jo, har militæret... og så jobb Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 Røyk er no dritt. Slutt nå som du har sjangsen Røyker så lite at det godt nok. Røyket mye før men har trappet ned voldsomt. Skulle klare å slutte uten større problemer men eg vil ikke slutte. Røyker ca 2-3 røyk om dagen. Når eg er med venner eller er ute røyker eg mer og når eg er hjemme hender det at eg ikke tar meg en røyk på noen dager. Vel det har gått noen dager og nå vil eg ha meg en røyk. Faktisk så glemte eg det en stund men så minte du meg på igjen så nå skal eg snart ut en liten tur og røyke. Takk Flodhesten. Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 Nedtrapping er bra! Hjelper mye bare man trapper ned med en røyk har jeg hørt. Vel røyk er sikkert godt det, hvis man er avhengig, selv synes jeg røyk bare er godt til øl jeg Bare hyggelig Snøhund, I'm always here for you Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 Arghh jeg får ikke sove Døgnrytmen min er ødelagt helt...sovner 6 og står opp 4 Nå fikk jeg lyst til og lage meg litt pizza,drikke cola og spise is Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 Arghh jeg får ikke sove Døgnrytmen min er ødelagt helt...sovner 6 og står opp 4 Nå fikk jeg lyst til og lage meg litt pizza,drikke cola og spise is Noe det samme her.. Jeg kommer til og få sjokk når jeg begynner på skolen igjen... jeg er driit drøtt når jeg står opp kl 13.00 .. *Glede meg til jeg skal opp 7* Lenke til kommentar
zed Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 Ikke jeg Greier egentlig å venne meg til det meste når det gjelder søvn. Kan jo "ta det igjen da" Legger meg 5 idag tror jeg. Har lagt meg ca 6-7 de siste dagene. Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 Jeg har heldig vis litt tid på meg starter ikke før på Onsdag Er hvertfall det jeg har sagt til mamma så vi får se hvilken dag det blir Det hjelper og stå opp og drikke litt. *stikkeoggjøredet* Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 Ikke jeg Greier egentlig å venne meg til det meste når det gjelder søvn. Kan jo "ta det igjen da" Legger meg 5 idag tror jeg. Har lagt meg ca 6-7 de siste dagene. Når begyner du på skolen? Lenke til kommentar
zed Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 Tirsdag klokka 10 Men til linux og forbi ! Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 Okaj,heldig for deg at du ikke starter kl9 elr noe da... Lenke til kommentar
stine__ Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 Jeg trenger et godt råd, og det har jo sikkert dere Hva skal jeg gjøre for å glemme alt som heter pc, Ram, minne, strømforskyning, overklokking osv i ti minutter når jeg er helt hekta?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg