morfin Skrevet 30. oktober 2003 Del Skrevet 30. oktober 2003 Nå skal jeg ta meg en lang og deilig dusj Men jeg må tenke litt enøk også nå som strømprisene er så høye, så den blir nok ikke lenger enn normalt ( 10 - 15 min). Så holdt jeg på å glemme at jeg må dra mach 3 turbon også, har hatt et på ublide møter med de sylskarpe bladene Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 30. oktober 2003 Del Skrevet 30. oktober 2003 Det er SO1 som teller da.. Der fikk fondus (eller sosohal med juks) post nr.10.000 Øy! Det var bare triks! Nå har jeg hentet mange fine sanger fra KaZaA. Britney Spears - Lucky Britney Spears - Born to Make You Happy Kci & Jojo - All My Life Pretenders - Angel of the Morning Britney Spears - Overprotected Air Supply - All out of Love Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 30. oktober 2003 Del Skrevet 30. oktober 2003 Var en del sanger der sosohal som du ikke skulle ha nevnt høyt Anyway, er hjemme fra jobb, og det var deilig stille her Lenke til kommentar
CFD Skrevet 30. oktober 2003 Del Skrevet 30. oktober 2003 *glede seg til imorgen* Det er vell alt jeg trenger og si? Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 30. oktober 2003 Del Skrevet 30. oktober 2003 Kazaa er egentlig ganske bra til å laste ned musikk videor. Har lastet alle videone min derfra og det er 7GB. Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 30. oktober 2003 Del Skrevet 30. oktober 2003 Var en del sanger der sosohal som du ikke skulle ha nevnt høyt Anyway, er hjemme fra jobb, og det var deilig stille her Å? Kan du fortelle meg hvilke og hvorfor? Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 30. oktober 2003 Del Skrevet 30. oktober 2003 Var en del sanger der sosohal som du ikke skulle ha nevnt høyt Anyway, er hjemme fra jobb, og det var deilig stille her Å? Kan du fortelle meg hvilke og hvorfor? Britney Spears - Lucky - WTF Britney Spears - Born to Make You Happy - Do you want to make me happy sosohal ?? *grin* Britney Spears - Overprotected - Paranoid ? Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 30. oktober 2003 Del Skrevet 30. oktober 2003 Og akkurat hva er så ille med de sangene? At det er pop? At det er Britney Spears? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 30. oktober 2003 Del Skrevet 30. oktober 2003 Er da ingenting å skjemmes over? Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 30. oktober 2003 Del Skrevet 30. oktober 2003 Britney er digg! Ikke musikken, men selve jenta! Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 30. oktober 2003 Del Skrevet 30. oktober 2003 Og akkurat hva er så ille med de sangene? At det er pop? At det er Britney Spears? Aldri vært noe fan av liste pop, er seff noe som fenger og er bra. Britney har noen sanger jeg kan klare.. Men da må jeg være på party humør og værra ute. Ooops I did it again gjorde det faktisk rimelig bra. Backstreet boys har også noen som faktisk er fete... Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 30. oktober 2003 Del Skrevet 30. oktober 2003 I dag har jeg lastet ned 2 sanger fra Kazaa. Ikke helt min type musikk egentlig, men de var: Jay Z - Bonnie and Clyde Drillos - Alt for Norge Nå skal jeg lage meg 2 skiver med Jens-spesial se på Friends og så legge meg Snakkes ppl. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 30. oktober 2003 Del Skrevet 30. oktober 2003 Nå har jeg fyllt mp3-spillern for morgendagens strabaser Ellers er det leggetid! I dag har jeg forresen holdt på med noe PS-greier, dere får se det om det blir vellykket... Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 30. oktober 2003 Del Skrevet 30. oktober 2003 bare 2 min til x-files nå Lenke til kommentar
b-real Skrevet 30. oktober 2003 Del Skrevet 30. oktober 2003 Da har jeg ENDELIG fått til den ****** css-ting menyen så jeg skal sette meg ned resten av kvelden (les natta) og gjøre ferdig designet på den nye siten min. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 30. oktober 2003 Del Skrevet 30. oktober 2003 Så du kan disse meg hvor dårlig jeg er i html/design? Lenke til kommentar
Bone Skrevet 30. oktober 2003 Del Skrevet 30. oktober 2003 ..jeg bare lurer litt; kan man skrive om hva som helst i denne SO3 -posten.. Eller må man følge et bestemt tema? ..gadd ærlig talt ikke å lese alle 53 sidene.. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 30. oktober 2003 Del Skrevet 30. oktober 2003 Regelene har vært at man må lese alle sidene hvis du skal være en av gutta. I SO2 måtte visse folk lese over 500sider. Så.... Lenke til kommentar
t0r Skrevet 30. oktober 2003 Del Skrevet 30. oktober 2003 Det gadd IKKE jeg, men hva er egentlig vitsen å lese alle postene, det blir det samme som å lese irc-loggene til #hw.no ifra kannalen ble registrert Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg