Gå til innhold

Siste Ordet 3

Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Kommer ikke inn på hotmail.. og jeg som har 4nye mail(ser det fra messenger)... QW¤(/&(Q!! Ikke kommet inn på mange timer nå, irriterende så det holder. Fler med samme problem?

Ikke ha for høye forventninger til uleste mailer.. sist jeg ikke kom inn, og var frustrert over de 3 uleste mailene, inneholdt samtlige informasjon om hvor heldig akkurat jeg var som faktisk kunne få den perfekte kroppen alle ønskte seg til en billig penge...

Bare synn at det stod at jeg måtte gjøre det "i dag", og mailen var kommet i går, så jeg gikk utifra at tilbudet var over... hater når det skjer... :D

(og så har jeg jo en perfekt kropp...)

Endret av cnil
Lenke til kommentar
Gjest mafister

Er bare på indeksen, skal ikke ha sånn skrikende jungelvræl som pryder hele siden min, da stikker jo alle da... :scared: Jeg tror jeg må smiske med sosohal her... Dataen min har fått virus og sånt... *klappe på den* Sånn går det når man overlater dataen til en jente with no clue... :thumbup:

Lenke til kommentar
Er bare på indeksen, skal ikke ha sånn skrikende jungelvræl som pryder hele siden min, da stikker jo alle da... :scared: Jeg tror jeg må smiske med sosohal her... Dataen min har fått virus og sånt... *klappe på den* Sånn går det når man overlater dataen til en jente with no clue... :thumbup:

Scenario:

Du hører på musikk og surfer litt. Så kommer du innom en side som OGSÅ har musikk. Begge to spiller oppå hverandre, plagsommt :mrgreen:

:w00t:

Lenke til kommentar
... Dataen min har fått virus og sånt...

"og sånt" er ikke bra...

Da fyren i pc-shappa sa at "det virker som hovedkortet og sånt er ødelagt", betydde det tydeligvis harddisk, prosessor, hovedkort og skjermkort... (hater fuktskader)

Lenke til kommentar
... og du hadde med pc'en på telttur? :ermm:

ja, er det dumt? alltid lurt på va grunnen var... :D

Nei, en kamerat sølte over 1,5 liter cola (faktisk, det var en 2 liter flaske) over kabinettet, jeg trodde det var tett, men den gang ei..

Lenke til kommentar
Gjest mafister

Vil sove jeg også, men dataen holder meg våken. Bare litt til, bare litt til. Håper på at noen vil dele noen nattetimer med meg... :dontgetit:

Lenke til kommentar

Hei Ueland!

Mekke strømforsyning er ikke no problem da ;) For å få den stille altså...

her har du noen forslag til hva du kan gjør:

1. Kutte en vifte ledning, så har du stille PSU som blir "noe" varm ;)

2. Gi den 5 volt istedet.

3. Skifte vifte

Gl hf! :thumbs:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...