Nikkor Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 (endret) *Delete* Endret 3. januar 2004 av nikkor Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 /me er kåt akkurat nå. Sitter her og vet ikke ka eg skal gjøre. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 /me er kåt akkurat nå. Sitter her og vet ikke ka eg skal gjøre. bare gjør det og bli ferdig med det... Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 (endret) Hun er på hytten. Og hun virket litt flau. Jaja hun skulle på festen som skal være neste helg. gleder meg! Edit: Btw hun er ikke damen min. Ikke enda anyways. Hun skal eg ikke slipp på. Endret 3. januar 2004 av SnowDOG_ Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 Mye og gjøre bruk fantasien Btw Lol hører på C:\My Shared Folder\le tigre - les and ray.mp3 seriøst noe av det dårligste jeg har hørt noen gang Måte bare få det ut... Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 (endret) Hun er på hytten. Og hun virket litt flau. Jaja hun skulle på festen som skal være neste helg. gleder meg! Bilde? Er det hun som du møte på Irc? Btw: Eg har brukt opp over 50% av måneds kvoten i dag *spare* Endret 3. januar 2004 av nikkor Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 Bilde? Er det hun som du møte på Irc? Nope hun som eg møtte på en chatte side har eg ikke snakket med i det siste. Det viser seg at søsteren hennes jobber med min søster og hun skal vist være yngre en det hun sa. :/ Hun eg har truffet nå traff eg på nyttårs festen hos en kompis. Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 Bilde? Er det hun som du møte på Irc? Nope hun som eg møtte på en chatte side har eg ikke snakket med i det siste. Det viser seg at søsteren hennes jobber med min søster og hun skal vist være yngre en det hun sa. :/ Hun eg har truffet nå traff eg på nyttårs festen hos en kompis. Hmm=/ Men nå har du joh funnet en ny så, stå på Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 (endret) Jon er ett serisøt navn! skriveleif ja.. Endret 3. januar 2004 av Alastor Lenke til kommentar
zed Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 (endret) Tor er ett serisøt navn Endret 3. januar 2004 av zed Lenke til kommentar
lperik Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 (endret) Kommer ikke inn på hotmail.. og jeg som har 4nye mail(ser det fra messenger)... QW¤(/&(Q!! Ikke kommet inn på mange timer nå, irriterende så det holder. Fler med samme problem? Endret 3. januar 2004 av lperik Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 Gå ut av msn og logge deg inn på hotmail? Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 Hmm, noen kamerater av meg lurte på om jeg ville bli med i bandet demmes nå. Som vokalist! Vet ikke helt jeg, er ikke akkuratt typa til å synge...men metal band trenger vell ikke akkuratt flott sang stemme...heller en rå stemme Om dette blir tilfelle så kommer det sikkert en BjaA.Collection også, hehe. Lenke til kommentar
zed Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 (endret) Nice! Go 4 it ! Kjeda meg litt, og siden jeg ikke liker å kjede meg så lagde jeg en underskriftskampanje. Legg merke til den !337'e ID'en : 1337 404 og 1 da. http://www.PetitionOnline.com/13374041/petition.html BTW: Jeg har en dobbelpakke med Melkerull, bare sånn hvis Thea stikker innom idag DiMiles : Lyn sux Endret 4. januar 2004 av zed Lenke til kommentar
brillan Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 Ikke for og pirke men avataren din PT er støre en 6 kb. Lenke til kommentar
zed Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 Syntes den så farlig stor ut ja, du skjønner jeg sitter på en 33.3 modemlinje så jeg sliter litt med å loade so3 når PT poster. Så kan du bytte avatar PT? Lenke til kommentar
FreeBSD Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 (endret) Nice! Go 4 it !Kjeda meg litt, og siden jeg ikke liker å kjede meg så lagde jeg en underskriftskampanje. Legg merke til den !337'e ID'en : 1337 404 og 1 da. http://www.PetitionOnline.com/13374041/petition.html BTW: Jeg har en dobbelpakke med Melkerull, bare sånn hvis Thea stikker innom idag DiMiles : Lyn sux Er det noe jeg ville kunnet endre på i norsk politikk, måtte jo dette være en kampsak... involvèr Fremskrittspartiet, du, de og VG kan sikkert lage sak av dette.... Lyn er seff best. Vålerenga er bare kommerst, og hører hjemme i 1. divisjon. Av de to lagene da. Selv holder jeg med Odd. Kongelag! Endret 4. januar 2004 av FreeBSD Lenke til kommentar
zed Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 Hvem prater om Enga? Norsk fotball = sux Fotball uberall = sux Løkkefotball = Lenke til kommentar
Gjest mafister Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 Nå er jeg ****** meg stolt ass. Gjett hva JEG klarte? Å få musikk på hjemmesiden min Jeg vil ha mer sjokolade... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg