b-real Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 Ah..sitter å hører på den nyeste CD'n til Dream Theater. En fryd for øret! Så sant så sant. A Train of thought er genialt bra (tror det var det den het). Nikkor: hvem er hu dama i avaraten? Dama de? Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 (endret) Ah..sitter å hører på den nyeste CD'n til Dream Theater. En fryd for øret! Så sant så sant. A Train of thought er genialt bra (tror det var det den het). Nikkor: hvem er hu dama i avaraten? Dama de? Helt klart, spesiellt "Vacant" og "This dying soul" Endret 3. januar 2004 av HalTan Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 Nikkor: hvem er hu dama i avaraten? Dama de? Det er Lene.... Nei nesten dama me Er derfor jeg ikke er her så mye lenger...prater med hun på msn... Men så bor hun i Stavanger...langt unna Jaja... Zed: Deal Lenke til kommentar
b-real Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 Var søt dame =) Hmz...hvorfor treffer jeg aldri slike småsnaks? Må jeg installere MSN? Lenke til kommentar
zed Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 Jupp Masse "småsnask" der Birril Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 Var søt dame =)Hmz...hvorfor treffer jeg aldri slike småsnaks? Må jeg installere MSN? Først SprayChat elr Date så msn Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 Småknask finner du i BA.no snakk. Seriøst! Lenke til kommentar
b-real Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 Ok da, jeg skal omformulere meg. Dama på bildet var søt, Sånn. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 Var søt dame =)Hmz...hvorfor treffer jeg aldri slike småsnaks? Må jeg installere MSN? Først SprayChat elr Date så msn Hmz, ja jeg får vel gjøre det da. Neida, fra spøk til alvor. Tror jeg skal spille DS i kveld. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 Noen som har et forslag på ny signatur? Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 Noen som har et forslag på ny signatur? We're against CTPA Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 Me har heller ikke noen bra... Sjekke om jeg finner noen bra på Unreal forumet... Listen to:Blackyed Peas\Black Eyed Peas - Elephunk - 05 - Shut UP.mp3 Skal spille litt nfsu nå, synd jeg bare har demoen.. Lenke til kommentar
zed Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 Noen som har et forslag på ny signatur? *kremt* sjekk min killah *kremt* Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 Noen som har et forslag på ny signatur? *kremt* sjekk min killah *kremt* Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 helt seriøst .. hu ser ut som en 13åring .. hvor gammel er hu? Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 (endret) helt seriøst .. hu ser ut som en 13åring .. hvor gammel er hu? 14 Edit: Sjekk årstallet mitt. Endret 3. januar 2004 av nikkor Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 my god! ... jeg kan husker hvor jeg var dagen du var født!!! jeg var faktisk hos mormora mi! im old! Lenke til kommentar
PT Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 my god! ...jeg kan husker hvor jeg var dagen du var født!!! jeg var faktisk hos mormora mi! im old! Da er du seriøst gammel. Sikker på at du ikke har fått grått hår allerede? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg