b-real Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 Virusscan hørtes lurt ut snowdog. Og det er rart hvordan en pc forandrer seg når en annen har brukt den. VELDIG rart. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 Vel fant ut ka nett problemene var men forsatt suger pc'n. http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=188728 Lenke til kommentar
b-real Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=188720 <- en hån mot alle Søppelbrukere Lenke til kommentar
zed Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 Eller bare Joachim Jeg velger å kalle den "Jokke-loven" Lenke til kommentar
b-real Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 :nag: La nå fyren være. Skal dere plage han så finn en egen thread og si ting om han. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 Zed, jeg velger jo å tro at det ikke bare er meg som har "forårsaket" de nye rettningslinjene. Jeg kommer dessuten ikke lenger til å tørre å forsvare telenor, i frykt for å få faktura i posten!! Lenke til kommentar
zed Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 (endret) O_o ikke vær slem da Breal. Men uansett, bruk win2000 da Snowdog. Edit : Hu søstra til han ungen i karlson på taket har ikke bh :!: Endret 3. januar 2004 av zed Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=188720 <- en hån mot alle Søppelbrukere Hmm, likte ikke helt alle punktene i de nye rettningslinjene Om du blir utestengt og registrerer deg på nytt med ett eller flere nye kallenavn, vil du bli permanent utestengt med alle kallenavnene. Punkt 12 kan bli brukt i slike tilfeller. Det er heller ikke lov å ha mer enn én bruker. Glemmer du brukernavn / passord, ta kontakt med forumstyret. Hva skal jeg gjøre med mine brukere da? DomoArigato, NexteR osv.... Livet mitt her er blitt 0 verdt med disse reglene Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 Le Tigre - Deceaptacon *digge til jenterock* :O Lenke til kommentar
b-real Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 HalTan: huff...jenterock...huff. Er da umulig no bra? Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 HalTan: huff...jenterock...huff.Er da umulig no bra? Den er overraskene fet Jeg er trøtt som en elg, har ikke sovet på en stund... men kan ikke legge meg før om 4-5 timer om jeg vil balansere døgnrytmen :| Lenke til kommentar
Gjest mafister Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 Jeg har fått min egen skål med gooodis! Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 Jeg har fått min egen skål med gooodis! Fullfører nyttårsløfter nå? Lenke til kommentar
Gjest mafister Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 Jeg har fått min egen skål med gooodis! Fullfører nyttårsløfter nå? Vel, har jo ikke spist noe i dag, og kalori-inntaket på godteriet går ikke over det jeg vanligvis hadde spist til frokost, lunsj og middag til sammen. Så ja, nyttårsløftet er fortsatt intakt. *gumle lakris* Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 Ah..sitter å hører på den nyeste CD'n til Dream Theater. En fryd for øret! Lenke til kommentar
sparks Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 Woho Klarte Max300 på difficult idag *wee* Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 (endret) Han mener sikkert danse spillet Woho bra Btw endelig forran pc'en etter den dag med krangling med mamma og stefar Skulle tatt dere opp,sikker led dere ihjel Me også..... Mamma sier hele tiden "husk og vask deg ordentlig godt når du dusjer nå da,under armer og slikt" "spis litt frukt nå det elrs så får du sykdommer" "du er helt gal" " pc'en tar over alt" OMFG Noen som vil bo på hybel med meg Neida....... Btw hører på: Rollo king /never ever let you go, den ruler vilt Endret 3. januar 2004 av nikkor Lenke til kommentar
zed Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 Hvis du tar med hu i avataren din så Men bare gjør som cartman. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg