SnowDOG_ Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 /me nyter kjedsomheten idag. Holder på å installere en del programvare for en kompis. Lenke til kommentar
Torsteinen Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 endelig fått tilbake det gamle digge nicket ditt? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 me? Ja. Allyse var så snill å ordnet saken for meg. *kosemyepåallyse* Lenke til kommentar
Term Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 åååhhhh for en herlig dag så langt. Har sovet masse, og hatt den beste drømmen på lenge . Men den ble da avbrutt av at kompis ringte å vekte meg, men jeg sovnet igjen, og drømte videre på den har aldri skjedd med meg før. Såh i dag føler jeg meg HERLIG!!! Lenke til kommentar
b-real Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 Morrabrød dag i dag altså Jeg har forsatt ikke spist en drit i dag. Tror jeg venter til gammlingene skal spise til kvelds. Er ikke så sulten egentlig. Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 heh, sov til kl 2 i dag.. ble vekket av lukten av egg og bacon så har jeg bare slappet av og sett på litt film og satt inn det nye skjermkortet mitt 9600xt.. men i kveld får vi besøk av fettern til pappa :| blir kjedelig så håper jeg får stikki av et sted.. noen med no ide? Lenke til kommentar
Term Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 Morrabrød dag i dag altså Jeg har forsatt ikke spist en drit i dag. Tror jeg venter til gammlingene skal spise til kvelds. Er ikke så sulten egentlig. ... mmm Jeg våkna for masse timer siden, men tenker fortsatt på den...geeeeez Lenke til kommentar
b-real Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 Så...hva var drømmen da? Fortell So3's pappa Lenke til kommentar
CFD Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 hehe.. da er jeg tilbake.. like blid som alltid.. rart hvor kjappt visse ting gaar over.. og rart hvordan andre ting kommer.. noen ganger alt for kjappt.. Lenke til kommentar
Term Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 well ... kan si det sånn at det en setting med noe sånt middelhavs land med et hus oppe i fjellene der den damen som jeg har likt siden jeg var 15 bodde. og noe om at søt musikk oppstod osv osv. orker ikke gå i detaljer. men Lenke til kommentar
b-real Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 Mye går fort over når man har sterke følelser for noen. Lenke til kommentar
Term Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 Mye går fort over når man har sterke følelser for noen. jepp, det er merkelig hvor fort de kommer frem fra den andre siden når man krangler. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 well ... kan si det sånn at det en setting med noe sånt middelhavs land med et hus oppe i fjellene der den damen som jeg har likt siden jeg var 15 bodde. og noe om at søt musikk oppstod osv osv. orker ikke gå i detaljer. men You naughty boy Term Lenke til kommentar
Term Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 hehe jo. men det er igjen første drømmen på lenge som jeg husker. Og den skal inn i minnearkivet i hjernen for sure. Om jeg bare hadde hatt en opptaker på tankene i hjerne som hadde kunne oversatt til bilder på pc'en... lmao Lenke til kommentar
zed Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 ...og rart hvordan andre ting kommer.. noen ganger alt for kjappt.. Prøver du å hinte til noe CFD? Lenke til kommentar
Term Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 ...og rart hvordan andre ting kommer.. noen ganger alt for kjappt.. Prøver du å hinte til noe CFD? Hehehe rart at jeg ikke så den setninga Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 Det er pokker meg helt utrolig kordan ting går bare mot deg en sjelden gang. Nå klikker det for pc'n plutselig. Brenner ut XP cd og ingen av de funker verken her eller på laptopen. WTF? Når eg kjører deamon tools og winxp iso filen så henger windows utforskeren seg. WTF? Funket jo fint for noen uker siden. Avinstallerte nero og installerte en eldre versjon som aldri har laget krøll men cd'n funker ikke der heller. Arggh nå isted fikk eg ikke tilgang til routeren og nettet.Alt dette akkurat idag når eg holder på å fikse pc'n for en kompis og eg skulle få penger for det. OMG nå har eg lyst å slå noe i stykker. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 Windows works in mysterious ways... Lenke til kommentar
Term Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 rart det funker i det hele tatt med alle bugsa Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 Det som er det verste er at av alle årene så skulle det akkurat skje nå. Har ikke hatt så mye stress med pc'n siden WinME tidene. *grøss* Hengte seg igjen. *kjøre virus scan* Har en annelse på at alt dette skjedde da eg hadde pc'n med meg opp til en kompis som eg overnattet i nyttårsaften og har brukte pc'n min. Han klarte å få blåskjerm. J*vla idiot. Sikkert han sin feil. *Ringe og true* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg