Gå til innhold

Siste Ordet 3

Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

(God) Morgen!

Natten har hvert et stort mareritt...Jeg "la" meg klokka 2 i natt...Så klarte jeg ikke å få sove, så jeg dro på med litt Metallica og ACDC. Så hadde et telys i stua tent på en avis jeg hadde der istad, så jeg hadde satt 2 svære vinduer opp så det ikke skulle lukte så dritt....Også startet elendigheten... DEn hamburgeren jeg hadde kjøpt istad (På veigrillen) var det noe rart med...både meg og en kamerat fikk vannvittig vondt i magen og måtte på do...var kvalm og jævli i 2 timer til...Og klokka 4...da var det jævli kaldt her inne...men jeg dro på meg genser og jakke og lue for å holde varmen...(jeg orka ikke ut i stua for å lukke igjen vinduene! Så nå er det ****** kaldt her, og jeg sitter å skriver så det fryser her... Og ovnen er skrudd på, men det lukter brent dritt støv av den...******...

Måtte bare si det :p

Lenke til kommentar

nvoetfiv: Grattulerer hug2.gif

Håper for din del at du har skutt gullfulen.

Takk da alle sammen... Visste humøret ville bli litt bedre hvis jeg gikk inn her...

Herregud, det vil ta tid å samle sammen disse puslespillbitene...  :dontgetit: De kaller meg løgner når jeg forteller den virkelige sannheten... Det er litt pussig, da. I går var jeg "jenta hans" og i dag er jeg en hore som ikke har noe å leve for og kan likegodt begå selvmord? :thumbdown:

Synd at folk i det hele tatt går imot folk på den måten.

Og du har vist fått opplevd den værste formen.

Har selv opplevd at mine nærmeste kamerater bare frøys ut en av mine beste venner. Er for jævlig når slikt skjer. Føler med det thea :shrug:

Nei, men man klager ikke til resten av forumet, men den respektive personen. Nå har du lagt egget...

Så sant så sant.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...