Blod Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 du gir ikke slipp på den teorien din du...... den teorien holder vann den. Til en viss grense, og den grensen er syltynn Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 Good morning Viet.... vent nå litt. Tjallabajs! Lenke til kommentar
sparks Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 God morgen Stod opp gry tidlig idag for at jeg skal ut i byn og shoppe med ei venninne Kos dokk! Thea - Det ordner seg! Term - Vet, den er eid Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 Huff netopp stått opp. Trøtt som fy og alt suger. Lenke til kommentar
sparks Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 Har fått tidenes STØRSTE kvise på haka.. Den er 1,5 i diameter og MEGA svær... AU! Lenke til kommentar
PT Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 Har fått tidenes STØRSTE kvise på haka.. Den er 1,5 i diameter og MEGA svær... AU! Hellige hestemøkk! ( ) Den slår nok det meste! Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 POP j*velen og smink the hell out of it. Tør du? Lenke til kommentar
zed Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 Haha *Stå opp* God dag so'ere Lenke til kommentar
Kenny000 Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 85 Kroner i renteinntekter er inne på konto! Jippi!! Jeg er rik! Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 (God) Morgen! Natten har hvert et stort mareritt...Jeg "la" meg klokka 2 i natt...Så klarte jeg ikke å få sove, så jeg dro på med litt Metallica og ACDC. Så hadde et telys i stua tent på en avis jeg hadde der istad, så jeg hadde satt 2 svære vinduer opp så det ikke skulle lukte så dritt....Også startet elendigheten... DEn hamburgeren jeg hadde kjøpt istad (På veigrillen) var det noe rart med...både meg og en kamerat fikk vannvittig vondt i magen og måtte på do...var kvalm og jævli i 2 timer til...Og klokka 4...da var det jævli kaldt her inne...men jeg dro på meg genser og jakke og lue for å holde varmen...(jeg orka ikke ut i stua for å lukke igjen vinduene! Så nå er det ****** kaldt her, og jeg sitter å skriver så det fryser her... Og ovnen er skrudd på, men det lukter brent dritt støv av den...******... Måtte bare si det Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 Jeg som klager på mine renter.... Skal du "spare" lønner det seg jo å sette inn på en kapitalkonto ihvertfall. LITT høyere rentesats. Lenke til kommentar
sparks Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 POP j*velen og smink the hell out of it. Tør du? Nei.. Jeg tør så absolutt ikke det.. Den er drit stor og hoven Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 (endret) Haha la ikke merke til at du har oppdatert siggen. Edit: Det har snødd som fan i bergen. det snør godt nå også. De sa at det senere skulle gå fra snø til sludd men det håper eg ikke skjer. Endret 3. januar 2004 av SnowDOG_ Lenke til kommentar
b-real Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 nvoetfiv: Grattulerer Håper for din del at du har skutt gullfulen. Takk da alle sammen... Visste humøret ville bli litt bedre hvis jeg gikk inn her... Herregud, det vil ta tid å samle sammen disse puslespillbitene... De kaller meg løgner når jeg forteller den virkelige sannheten... Det er litt pussig, da. I går var jeg "jenta hans" og i dag er jeg en hore som ikke har noe å leve for og kan likegodt begå selvmord? Synd at folk i det hele tatt går imot folk på den måten. Og du har vist fått opplevd den værste formen. Har selv opplevd at mine nærmeste kamerater bare frøys ut en av mine beste venner. Er for jævlig når slikt skjer. Føler med det thea Nei, men man klager ikke til resten av forumet, men den respektive personen. Nå har du lagt egget... Så sant så sant. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 MURDER!!! ASSESINO!! Mataste el thread! Lenke til kommentar
sjefen_ Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 Ja, tråden ble jo relativt død.... Lurer på hva jeg skal finne på, kjeder meg, æsjæsj. Lenke til kommentar
sparks Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 Skal dra til ski å danse ddr Lenke til kommentar
b-real Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 Hmz....jeg lurer på hva jeg skal gjøre i dag. Kjeder meg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg