dimiles Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 Najs one Mario (dere andre, nei jeg mente ikke bestillingen) Lenke til kommentar
notarget Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 vel, enda en interessant nyhet: jeg skal lære meg å formatere Lykke til, kjekt å vite hvordanman formaterer Lenke til kommentar
Gjest mafister Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 Heh, saken er bare.... Hvordan gjøre så ikke viktige filer blir borte? Brenne over på cd? Huff, dataen min er komplisert...Jeg har plutselig to msn også, men den er "usynlig".... Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 Jau, brenn det du vil beholde på CD'er. Lenke til kommentar
Gjest mafister Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 (endret) Vel, gjett hvem som fikk UNNSKYLDmail. Jeg kommer ikke til å godta unnskyldningen, men dette blir jo nesten komisk. I det ene øyeblikket er jeg hore og nå vet han ikke hvorfor han sa det.... vel, hva kan man si? n00b Endret 3. januar 2004 av Candyfloss Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 Forhåpentligvis skjønner han at han er en STOR FORBANNA TOTAL MØKKAIDIOT? Lenke til kommentar
Gjest mafister Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 Vel what can I say.. Looks like you guys were right... Slikt ER bare å ignorere... Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 Vel what can I say.. Looks like you guys were right... Slikt ER bare å ignorere... Agreed til de grader Havv fønn at the jobb i morgen (som om det går an ) Lenke til kommentar
Gjest mafister Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 Heh vel tror jeg trenger det.. Har ikke peiling på ting som har med slikt å gjøre, klarer såvidt å slå inn noe på kassa og er trøtt som ja... hehe, dette lover braaaaa! uansett, ha en kos lørdag. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 Heh vel tror jeg trenger det.. Har ikke peiling på ting som har med slikt å gjøre, klarer såvidt å slå inn noe på kassa og er trøtt som ja... hehe, dette lover braaaaa! uansett, ha en kos lørdag. Learning by doing Kos deg )) Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 Jepp candyfloss. Kos deg med jobben imorgen. *gir candyfloss kos fordi hun ikke er en tulling som de andre idiotene* Vel eg går og kubber. Har drevet og ryddet rommet (restene) er vel ferdig imorgen. Så tata folkens. Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 *irritere seg over ordet kubber som JimmyPoop også bruker* Lenke til kommentar
CFD Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 vell.. jeg er vaaken og det er bare CCX sin skyld.. her saa sovnet jeg ikke mindre enn 3ganger og henne vekker meg bare for og sette seg tilbake paa datamaskinen!! ville liksom vaert greit visst hun hadde villet noe ,men naar det bare er for og holde meg vaaken saa er det f... meg daarlig gjort.. vil ikke droemme om reaksjonen hennes viss jeg ville gjort det samme.. Det vaerste er at hanne ikke skjoenner driten av det heller.. ****** ass.. jeg bruker ogsaa kubbe noen ganger. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 CFD: et tips, det dummeste du gjør er å whine om det på et offentlig forum... EDIT fort som vinden. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 Hehe korfor skriver du ikke å og sånt? aa? Anyways nå slår eg av maskinen og kubber. God natt. Lenke til kommentar
CFD Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 meg naa.. Haltan: Men uansett!! Man vekker ikke en person 3ganger bare for faenskap altsaa!! Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 (endret) Nei, men man klager ikke til resten av forumet, men den respektive personen. Nå har du lagt egget... Endret 3. januar 2004 av HalTan Lenke til kommentar
CFD Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 En annen ting.. Jeg staar for det jeg sier.. Folk kan konfrontere meg med alt jeg sier.. er bare litt saann dere smaairritert naa.. jeg klarer dog ikke vaere sur i mer enn en time eller to... egentlig ganske dumt egentlig. Lenke til kommentar
zed Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 (endret) Hehe, må jo lov til å være pissed noen ganger CFD også da. MEN en liten surrealistisk omformning angående Theas's sak : La oss si han kammeraten din er n00b (ala DiKKy). Og noen av de leet'e personene rundt han har snappa opp passordet til email-kontoen hans? Også bestemmer de (ja kanskje de også liker deg Thea) om å kødde litt (eller mye her da). Så sender de en "slemmemail" også starter alt. ... man skal ikke ta ett eple for ett eple i e-verdenen... EDIT : Hvis det var _han_ emailen kom ifra da Endret 3. januar 2004 av zed Lenke til kommentar
AimAr Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 du gir ikke slipp på den teorien din du...... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg