Gå til innhold

Siste Ordet 3

Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest mafister

Heh, saken er bare.... Hvordan gjøre så ikke viktige filer blir borte? Brenne over på cd? Huff, dataen min er komplisert...Jeg har plutselig to msn også, men den er "usynlig".... :scared:

Lenke til kommentar
Gjest mafister

Vel, gjett hvem som fikk UNNSKYLDmail. Jeg kommer ikke til å godta unnskyldningen, men dette blir jo nesten komisk. I det ene øyeblikket er jeg hore og nå vet han ikke hvorfor han sa det.... vel, hva kan man si?

n00b :cool:

Endret av Candyfloss
Lenke til kommentar
Gjest mafister

Heh vel tror jeg trenger det.. Har ikke peiling på ting som har med slikt å gjøre, klarer såvidt å slå inn noe på kassa og er trøtt som ja... hehe, dette lover braaaaa! :p

uansett, ha en kos lørdag.

Lenke til kommentar

vell.. jeg er vaaken og det er bare CCX sin skyld.. her saa sovnet jeg ikke mindre enn 3ganger og henne vekker meg bare for og sette seg tilbake paa datamaskinen!! ville liksom vaert greit visst hun hadde villet noe ,men naar det bare er for og holde meg vaaken saa er det f... meg daarlig gjort..

vil ikke droemme om reaksjonen hennes viss jeg ville gjort det samme..

Det vaerste er at hanne ikke skjoenner driten av det heller..

****** ass..

jeg bruker ogsaa kubbe noen ganger.

Lenke til kommentar

En annen ting.. Jeg staar for det jeg sier.. Folk kan konfrontere meg med alt jeg sier.. er bare litt saann dere smaairritert naa..

jeg klarer dog ikke vaere sur i mer enn en time eller to... egentlig ganske dumt egentlig.

Lenke til kommentar

Hehe, må jo lov til å være pissed noen ganger CFD også da.

MEN en liten surrealistisk omformning angående Theas's sak :

La oss si han kammeraten din er n00b (ala DiKKy).

Og noen av de leet'e personene rundt han har snappa opp passordet til email-kontoen hans?

Også bestemmer de (ja kanskje de også liker deg Thea) om å kødde litt (eller mye her da).

Så sender de en "slemmemail" også starter alt.

... man skal ikke ta ett eple for ett eple i e-verdenen...

EDIT : Hvis det var _han_ emailen kom ifra da :blush:

Endret av zed
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...