dimiles Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 La Mario ta saken!! Over msn! han skremmer de nok litt (SERIØST) Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 lol? Å takk Gud for idiotien... Har du ikke noe mer å tilføre, så kommer du deg ut. (PS: dette var verst tenkelige øyeblikk å komme hit og mase om "lol?" på..) Lenke til kommentar
fy_pokkers Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 lol? .... nei jeg skal ikke kommentere den. Les for ****** før du poster ******* numbskull! Holy matress jeg håper på en ordentlig fin unnskyldning her.. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 Er det min tur og hisse meg? Nei eg tror han har skjøt poenget nå. Lenke til kommentar
Gjest mafister Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 Vel, for Guds skyld, det er kanskje lett å le av saken når det ikke angår deg.. Men det går an å ha litt medfølelse uansett hvor patetisk det kan virke for deg?.... Lenke til kommentar
zed Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 Jeg tror lol'en var fordi Mario skulle gi dem pess over msn Men uansett ,ser jo ut som en gjeng n00bs som har mista capslocken siden barnehagen. plz ignorer dem? Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 Vel, for Guds skyld, det er kanskje lett å le av saken når det ikke angår deg.. Men det går an å ha litt medfølelse uansett hvor patetisk det kan virke for deg?.... Ignorer ham. Av ALLE ting du kan la gå innpå deg nå så er IKKE den gnomen der sin teite lille intetsigende uttalelse blandt de. Jeg blir så ufattelig provosert av at enkelte kan gjøre slikt mot deg Thea. Hang in there. Lenke til kommentar
Gjest mafister Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 Takk da alle sammen... Visste humøret ville bli litt bedre hvis jeg gikk inn her... Herregud, det vil ta tid å samle sammen disse puslespillbitene... De kaller meg løgner når jeg forteller den virkelige sannheten... Det er litt pussig, da. I går var jeg "jenta hans" og i dag er jeg en hore som ikke har noe å leve for og kan likegodt begå selvmord? Lenke til kommentar
zed Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 Hax0rtip : Kan hende noen har tatt email-passet hans. Er ikke sikkert men det KAN hende. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 Takk da alle sammen... Visste humøret ville bli litt bedre hvis jeg gikk inn her... Herregud, det vil ta tid å samle sammen disse puslespillbitene... De kaller meg løgner når jeg forteller den virkelige sannheten... Det er litt pussig, da. I går var jeg "jenta hans" og i dag er jeg en hore som ikke har noe å leve for og kan likegodt begå selvmord? Som sagt, hva er det de lowlife nissene tror de er? Stikkordet her er å ignorere... Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 Noen som er så umoden som det der er ikke verdt å bry seg og og ihvertfall ikke være sammen med han. Anyways.... burde snart legge meg Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 (endret) JAAAAAA!!! Endelig. Bestilte greier for SnowDOG_ Håper den kommer imorgen og at eg kan hente den. hvis ikke er det "bare" å vente til mandag. Endret 3. januar 2004 av SnowDOG_ Lenke til kommentar
PT Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 JAAAAAA!!! Endelig. Bestilte greier for SnowDOG_ Håper den kommer imorgen og at eg kan hente den. hvis ikke er det "bare" å vente til mandag. Gratulerer Lenke til kommentar
Term Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 (endret) Sånne ting gjør meg bare så grusomt forbannet. Det værste er ikke hva de sier til deg, men det er det som blir sagt til alle andre. Det gjør alt bare 10 ganger værre. Spesielt om det er folk som du kjenner. Det er bare ikke mulig å være så umoden... Btw @ siggen din sparks Endret 3. januar 2004 av Term Lenke til kommentar
Gjest mafister Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 vel, enda en interessant nyhet: jeg skal lære meg å formatere Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 Weee Format c:\ Den e god. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 vel, enda en interessant nyhet: jeg skal lære meg å formatere Slikt står det respekt av! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg