Gå til innhold

Siste Ordet 3

Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest mafister

Vel, for Guds skyld, det er kanskje lett å le av saken når det ikke angår deg.. Men det går an å ha litt medfølelse uansett hvor patetisk det kan virke for deg?.... :no:

Lenke til kommentar
Vel, for Guds skyld, det er kanskje lett å le av saken når det ikke angår deg.. Men det går an å ha litt medfølelse uansett hvor patetisk det kan virke for deg?.... :no:

Ignorer ham. Av ALLE ting du kan la gå innpå deg nå så er IKKE den gnomen der sin teite lille intetsigende uttalelse blandt de. :mad:

Jeg blir så ufattelig provosert av at enkelte kan gjøre slikt mot deg Thea. Hang in there.

Lenke til kommentar
Gjest mafister

Takk da alle sammen... Visste humøret ville bli litt bedre hvis jeg gikk inn her...

Herregud, det vil ta tid å samle sammen disse puslespillbitene... :dontgetit: De kaller meg løgner når jeg forteller den virkelige sannheten... Det er litt pussig, da. I går var jeg "jenta hans" og i dag er jeg en hore som ikke har noe å leve for og kan likegodt begå selvmord? :thumbdown:

Lenke til kommentar
Takk da alle sammen... Visste humøret ville bli litt bedre hvis jeg gikk inn her...

Herregud, det vil ta tid å samle sammen disse puslespillbitene... :dontgetit: De kaller meg løgner når jeg forteller den virkelige sannheten... Det er litt pussig, da. I går var jeg "jenta hans" og i dag er jeg en hore som ikke har noe å leve for og kan likegodt begå selvmord? :thumbdown:

Som sagt, hva er det de lowlife nissene tror de er? Stikkordet her er å ignorere...

Lenke til kommentar

Sånne ting gjør meg bare så grusomt forbannet. Det værste er ikke hva de sier til deg, men det er det som blir sagt til alle andre. Det gjør alt bare 10 ganger værre. Spesielt om det er folk som du kjenner. Det er bare ikke mulig å være så umoden...

Btw :laugh: @ siggen din sparks

Endret av Term
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...