Suppelars2k Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 *nvoetfiv gir en goood klem til all my beloved so'ers! (håper dere verdsetter denne altså! Meningsfulle klemmer det her!) * HalTan hopper opp i armene på store, sterke, tøffe, beskyttende vifteovn og sutter på totten mens han gir ovnen en svær bjørneklem "we love you, we really do!" *sentimentalt øyeblikk* Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 Hvertfall visst du må bruke mousepad til den Lenke til kommentar
fy_pokkers Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 *prøve å overgå halfies special moment.. tenke... impossible! You bring foward my tears, mon! You really do!" Lenke til kommentar
fy_pokkers Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 Hva har dagen brunget så langt da, Candysomething? (Ja, jeg bare så deg i tråden tilfeldigvis hehe.. smart jeg) Lenke til kommentar
notarget Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 Ufff ja jeg ble nettopp fortalt at jeg muligens har kastet opp på kontorstolen til en av sjefene mine. Uffda Ikke særlig lurt.. Lenke til kommentar
fy_pokkers Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 Ufff ja jeg ble nettopp fortalt at jeg muligens har kastet opp på kontorstolen til en av sjefene mine. Uffda Ikke særlig lurt.. Åh joda, å kaste opp på stolen til sjefen er lurt, Hver gang jeg gjør det får jeg lønnsforhøyelse! Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 [g33kmode] Dette er mitt innlegg nummer 1337 i SO3! [/g33kmode] Lenke til kommentar
Gjest mafister Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 (endret) ete[/size=3} så dritt livet er. La meg åtte pga jeg skal på jobb 8 i morgen, og hadde forventet litt søvn. Plutselig blir jeg bombardert av meldinger om at jeg må sjekke mailen osv, at de har busta meg og masse mer.. Så jeg slår på pcen, har fått seks mailer der det står at jeg er [size=3]hore, at jeg kan ta selvmord fordi de har funnet ut sannheten om meg osv... Og dette fordi jeg kødda med kompisen til han jeg er "sammen" med om at jeg likte han.. Kanskje litt dumt akkurat det, men de påstår at jeg skulle playe dem begge, ha sex og kaste dem avgårde bla bla bla... Det er ikke måte på hva de kaller meg... og, ja, jeg burde ikke,men jeg tar meg nær av det.... LIFE IS SHIT!!!!!!!!!!!! Nå får jeg ****** ikke sove heller..... Litt av mailen: DU JUGER SÅ HEFTIG! TA SÅ SLENG DEG I VEGGEN A!!!! DU KAN DØ HVEM ****** BRY SEG!!!!!!JÆVLA ****** DU ER EN LØGNER DIN ****** JA ****** ELLER SKAL JEG SI ****** DIN JÆVLA FORPULTE LILLE DRITTUNGE OG DU ER EN DRITTUNGE JEG LIKER DEG IKKE DU ER ****** SIER JEG VIL MER OG DU LIKER MEG OG SÅNT HAHAHAHA VÆR SÅ SNILL A DU ER FUCKINGS SÅ STYGG! DIN HEKS Endret 3. januar 2004 av Candyfloss Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 ete[/size=3} så dritt livet er. La meg åtte pga jeg skal på jobb 8 i morgen, og hadde forventet litt søvn. Plutselig blir jeg bombardert av meldinger om at jeg må sjekke mailen osv, at de har busta meg og masse mer.. Så jeg slår på pcen, har fått seks mailer der det står at jeg er [size=3]hore, at jeg kan ta selvmord fordi de har funnet ut sannheten om meg osv... Og dette fordi jeg kødda med kompisen til han jeg er "sammen" med om at jeg likte han.. Kanskje litt dumt akkurat det, men de påstår at jeg skulle playe dem begge, ha sex og kaste dem avgårde bla bla bla... Det er ikke måte på hva de kaller meg... og, ja, jeg burde ikke,men jeg tar meg nær av det.... LIFE IS SHIT!!!!!!!!!!!! Nå får jeg ****** ikke sove heller..... Spaderer du fly reise så ordner eg de for deg. SERIØST! Lenke til kommentar
fy_pokkers Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 Thea, ikke hør på de triste jævlene... (Dunno what better to say..) Lenke til kommentar
Gjest mafister Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 Thea, ikke hør på de triste jævlene... (Dunno what better to say..) Vel, det går ikke an å drite i det når de har det som nick på msn da.... Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 (endret) Hmm jaja ikke ta deg nær. En som var sammen med deg kaller deg etterpå for stygg heks? Hmm whats wrong with this picture. Edit: Kan eg får msn mailen deres takk. Endret 3. januar 2004 av SnowDOG_ Lenke til kommentar
notarget Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 Det var trist å høre, men hør på snowdog sitt forslag. Han kan nok fixe Lenke til kommentar
fy_pokkers Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 Altså, det er DE som fremstiller seg selv som idioter her, du kommer til å gå "seirende" ut av situasjonen hvis de ikke skjerper seg.. Seriøst Lenke til kommentar
PT Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 (endret) Thea, ikke hør på de triste jævlene... (Dunno what better to say..) Vel, det går ikke an å drite i det når de har det som nick på msn da.... Blokker og slett? EDIT: Og bruk av spamfilter der du legger til adressen(e) Endret 3. januar 2004 av PT Lenke til kommentar
Gjest mafister Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 (endret) Blokker og slett? Lettere sagt enn gjort... Spesielt når det er personer du bryr deg om, og aldri har oppført deg sånn mot deg før.... Vel, vent til jeg får lønning snowdog, så kan du godt få komme og ordne litt opp i livet mitt... Endret 3. januar 2004 av Candyfloss Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 Å helv*te! Klart, det var ikke lurt av deg å gjøre det du gjorde, men det får ****** meg være grenser. Er det en ting man IKKE gjør, er det å be noen ta selvmord på den måten, det er bare for jævlig gjort, uansett hva du har gjort. For en UTROLIG søpplete måte å ta det opp på. Er det flere personer som går mot deg også? Jeg kjenner igjen følelsen, når mange går mot en på den måten der, hevner for en person. Det er utrolig bedritent. Det lureste man gjør er seff å ignorere det, og eventuellt ta det opp med den personen det gjelder, uten andres innblanding. Å gå mange mot en på den måten er bare utrolig feigt. MYE, merk mine ord, MYE verre en det du har gjort. Prøv så godt du kan å ignorere pisspreiket deres, det kommer kun søppel fra søppelfolk. Støtt deg heller til gode venner som ikke går mot deg på den måten. Håper det ordner seg for deg, eller, det VIL ordne seg for deg Uansett hvor kjipt det kan virke nå. Vet hvordan du har det, det er ikke lett å være mot mengden på den måten. Føler med deg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg