Nikkor Skrevet 2. januar 2004 Del Skrevet 2. januar 2004 Du vet du har dine rettigheter nikkor.. Hvis du ikke liker stefaren din.. FÅ han sur til han gjør noe fysisk..Så anmelder du han! OKey skal vurdere det Lenke til kommentar
Term Skrevet 2. januar 2004 Del Skrevet 2. januar 2004 For noen kjipe siste dager det har vært. Tror jeg har hatt den værste hangoveren ever. Vært groggy i 2 dager, og vondt i hofta uten å vite hvorfor Lenke til kommentar
sjefen_ Skrevet 2. januar 2004 Del Skrevet 2. januar 2004 JEg har et fint sår på¨ventre hånd, litt ovenfor klokka og slik at man ikke ser det når man serr på klokka. Hvordan jeg har klart det aner jeg ikke, og det er irriterende når man slenger armen nedtpå bordet osv. Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 2. januar 2004 Del Skrevet 2. januar 2004 Endel sider for sent, men; takker for plassen i signaturen din Sparks Lenke til kommentar
sparks Skrevet 2. januar 2004 Del Skrevet 2. januar 2004 Endel sider for sent, men; takker for plassen i signaturen din Sparks np hun Lenke til kommentar
b-real Skrevet 2. januar 2004 Del Skrevet 2. januar 2004 Da har cataleptic hold sin siste konsert. Var så utrolog vilt å være publikum. Vilt med folk som hoppet, herjet og styret. Var rett og slett VILT! Lenke til kommentar
b-real Skrevet 2. januar 2004 Del Skrevet 2. januar 2004 Må lese SO3 i morra. Har ikke vært online på ei stund Lenke til kommentar
cnil Skrevet 2. januar 2004 Del Skrevet 2. januar 2004 ....og vondt i hofta uten å vite hvorfor... ... hater når det skjer Lenke til kommentar
PT Skrevet 2. januar 2004 Del Skrevet 2. januar 2004 (endret) We'ew on the hææææ waaaay to heeell! *Digge* "Oss AC\DC fans imellom" AC\DC ruler sterkt...*digge på* Synd jeg ikke har høytalere eller lyd her nå atm... Så skulle jeg vist Heavy metal folka her hva som egentlig er MUSIKK Men sånn går det når man glemmer høytalere og skal på Læn Men PT, liker du noe av Guns 'n' Roses da? det gjør nemlig jeg :weed: Guns 'n' roses... Hmm... Har ikke hørt noe på de. *laste ned* Jeg får editere når jeg har hørt litt. EDIT: Er det de som ha laget "Knocking on heavens door"? Den er jo digg Endret 2. januar 2004 av PT Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 DE har en version av Knocking on heavens door ja Vet ærlig talt ikke hvem som kom med den først, i og med at det finns endel forskjellige versioner av den (blandt annet med Bob marley). I kveld har jeg tatt det med ro forran tv faktisk...Lenge siden jeg har sett lenge på TV nå igrunn... Så på discovery blandt annet..og der viste de noe om adrenalin kick og folks "hunger" etter det... Dagens ord fra meg, "Jeg vil heller døå i et race, enn i et race om 70 år" Ellerno. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 Ahhh da har eg endelig kommet hjem og greier. Konge digg å spise solid mat og ikke lukte røyk. Home sweet home. Anyways eg vet ka du mener term. Imorgen er det muligens fest men eg vet ikke om eg orker å være med. Håpet på at de skulle feire bursdagen til en vennine neste helg. Nå sitter eg på en dell inspiron og surfer. Får noen hundre kroner for å fikse pc'n til en kompis som er ganske loaded. Lenke til kommentar
Term Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 not bad not bad. greit å få litt penger når man fixer pc. jeg skal sette sammen en shuttle pc til sjefen min, så skal jeg få ei flaske cognac eller noe sånt i gave hos han. Det synes jeg er helt ok. Hadde jo kjøpt meg sprit for de uansett... hehe Eller nå trur jeg at jeg skal ta det med ro i drikkinga i hvert fall i 2 uker. Må bare få oversikt over hvor mye dritt jeg har gjort for et par dager siden Lenke til kommentar
PT Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 (endret) Har du ikke festet nok for en stund nå? EDIT: Snakket til snøhunden Endret 3. januar 2004 av PT Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 Oje my got 1000innleg's Natta dudes Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 "time takes a cigarette..." *høre på Bowie og mimre om sommer* Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 Har du ikke festet nok for en stund nå? EDIT: Snakket til snøhunden Jo huff. Det var så kult at dette blir noe eg ikke kommer til å glemme. Orker ikke å komme i detaljer men det var rått. Eg vil ikke se alkohol engang. Vel har lyst å gå på festen som skal være imorgen muligens men eg se om eg ikke klarer å overtale kompisen om å vente litt. Utrolig kor lite kulde man kjenner når man er full Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 (endret) So, ny signatur, no offence til eventuelle gamere "... gimme your haaand! Cause you're wonderful!" Endret 3. januar 2004 av HalTan Lenke til kommentar
Term Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 Ufff ja jeg ble nettopp fortalt at jeg muligens har kastet opp på kontorstolen til en av sjefene mine. hehe ...så det fortalte meg at jeg var innom jobb.... men jeg har fortsatt omentrent 2 timer som jeg ikke kan gjøre rede for Fy fan, jeg har fri i morgen men kommer aldri i livet til å drikke. Lenke til kommentar
fy_pokkers Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 *nvoetfiv gir en goood klem til all my beloved so'ers! (håper dere verdsetter denne altså! Meningsfulle klemmer det her!) Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 Nei nå skal man ladde opp den sosiale batteriet. Den fysiske også. Stress å skrive på en laptop. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg