Gå til innhold

Siste Ordet 3

Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Driver de og surfer mye til vanlig da? Er vanlig med folk som ikke sitter foran pc'n så mye å se på ekkelt faenskap. Ble mye rotten.com og ogrish på meg når eg først fikk tilgang til nettet. *grin* :mad:

:lol:

Vel, de sitter da en god del med pc ja, men ikke alle ha fast nett-tilgang og når man kjeder seg så dukker det vist kanskje opp noen ting som man ellers ikke ville ha oppsøkt.

Vel, vel...de ha heldigvis sluttet nå.

Lenke til kommentar

NIddhogg: gratulerer med nytt kamera =)

dere andre gutter...husk hvem som hadde post nummer 10k i so2 :p

Men seriøst...idag var jeg og prøveinnkjørte piggdekket mitt, dessuten var jeg på skøytebanen og gikk på skøyter...ikke le av meg...det er litt sosialt også ;)

Lenke til kommentar

Men seriøst...idag var jeg og prøveinnkjørte piggdekket mitt, dessuten var jeg på skøytebanen og gikk på skøyter...ikke le av meg...det er litt sosialt også ;)

Det er SO1 som teller da.. Der fikk fondus (eller sosohal med juks) post nr.10.000

Lenke til kommentar

Skøyter er digg da, ikke noe å være flau over! :woot:

Lenke til kommentar
/me ser for seg b-real tryne og skli bortover på ræva, helt til han dulter inn i skogen ved vannkanten og ruller innover.. *poff*, så så man aldri han igjen.. :p:mrgreen:

Tror ikke jeg kommer meg så langt en gang.

Tror det stopper når jeg skal prøve å reise meg opp :mrgreen:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...