morfin Skrevet 30. oktober 2003 Del Skrevet 30. oktober 2003 gawd, jeg er sulten! *mekke noe mat* <-- 2 Lurer bare på hva jeg skal mekke. Har bare tørt brød og uspiselig pålegg. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 30. oktober 2003 Del Skrevet 30. oktober 2003 Vel, kan ikke si at jeg ser det "gjeve" i å få en post nr 1000 elns Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 30. oktober 2003 Del Skrevet 30. oktober 2003 Hvorfor fortjener du det? Hva med oss andre da? Er mange andre som har vært med i SO.. Både 1 og 2. Ok. Du også. Glemte deg. Det er ikke fler enn oss tre? Btw, grattis med post 1k. )) Edit: Nei, fy ******! Er det mulig å blingse verre? Jeg var jo på helt feil side. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 30. oktober 2003 Del Skrevet 30. oktober 2003 Omg...her sitter folk å surfer gaypr0n. Joda, fine venner jeg har Lenke til kommentar
Nidhogg Skrevet 30. oktober 2003 Del Skrevet 30. oktober 2003 har kjøpt digitalkamera no. e klar for helga og skal knipse noen bilder til Helge tråden/Party tråden som jeg har lovet. tok noen test bilder i sta på rommet: ringenes herre ja. blitzen ødela da men pytt sann :nice: cola ja jævla matte :gretten: Lenke til kommentar
CFD Skrevet 30. oktober 2003 Del Skrevet 30. oktober 2003 hehe. Matte er greit nok. Iallefall det jeg har hatt .1mx. Har hatt elektronikk og masse regning der så jeg skulle nok ikke ha så veldig store problemer med 2mx tror jeg. (det er = 4) Lenke til kommentar
b-real Skrevet 30. oktober 2003 Del Skrevet 30. oktober 2003 GG Spam.Gaypr0n eh? Og det blir værre. Nå er det animal-pr0n. Sier bare fy fan. Folk gjør meg syk Lenke til kommentar
t0r Skrevet 30. oktober 2003 Del Skrevet 30. oktober 2003 Du har 2 føtter du kan gå vekk med. Og du har to hender du kan holde for ørene og øynene. Men neida, du valgte å være der med animalpr0n i bakgrunn for å poste på forum nazty Lenke til kommentar
b-real Skrevet 30. oktober 2003 Del Skrevet 30. oktober 2003 Jeg sitter da fan ikke å ser på fanskapen...har da litt mere mellom ørene en som så. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 30. oktober 2003 Del Skrevet 30. oktober 2003 Driver de og surfer mye til vanlig da? Er vanlig med folk som ikke sitter foran pc'n så mye å se på ekkelt faenskap. Ble mye rotten.com og ogrish på meg når eg først fikk tilgang til nettet. *grin* Lenke til kommentar
b-real Skrevet 30. oktober 2003 Del Skrevet 30. oktober 2003 Driver de og surfer mye til vanlig da? Er vanlig med folk som ikke sitter foran pc'n så mye å se på ekkelt faenskap. Ble mye rotten.com og ogrish på meg når eg først fikk tilgang til nettet. *grin* Vel, de sitter da en god del med pc ja, men ikke alle ha fast nett-tilgang og når man kjeder seg så dukker det vist kanskje opp noen ting som man ellers ikke ville ha oppsøkt. Vel, vel...de ha heldigvis sluttet nå. Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 30. oktober 2003 Del Skrevet 30. oktober 2003 NIddhogg: gratulerer med nytt kamera =) dere andre gutter...husk hvem som hadde post nummer 10k i so2 Men seriøst...idag var jeg og prøveinnkjørte piggdekket mitt, dessuten var jeg på skøytebanen og gikk på skøyter...ikke le av meg...det er litt sosialt også Lenke til kommentar
CFD Skrevet 30. oktober 2003 Del Skrevet 30. oktober 2003 NIddhogg: gratulerer med nytt kamera =) dere andre gutter...husk hvem som hadde post nummer 10k i so2 Men seriøst...idag var jeg og prøveinnkjørte piggdekket mitt, dessuten var jeg på skøytebanen og gikk på skøyter...ikke le av meg...det er litt sosialt også Det er SO1 som teller da.. Der fikk fondus (eller sosohal med juks) post nr.10.000 Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 30. oktober 2003 Del Skrevet 30. oktober 2003 NIddhogg: gratulerer med nytt kamera =) dere andre gutter...husk hvem som hadde post nummer 10k i so2 Men seriøst...idag var jeg og prøveinnkjørte piggdekket mitt, dessuten var jeg på skøytebanen og gikk på skøyter...ikke le av meg...det er litt sosialt også Skøyter er digg da, ikke noe å være flau over! Lenke til kommentar
b-real Skrevet 30. oktober 2003 Del Skrevet 30. oktober 2003 Jeg har aldri gått på skøyter faktisk. Tror jeg skal spare folk for det Lenke til kommentar
fy_pokkers Skrevet 30. oktober 2003 Del Skrevet 30. oktober 2003 /me ser for seg b-real tryne og skli bortover på ræva, helt til han dulter inn i skogen ved vannkanten og ruller innover.. *poff*, så så man aldri han igjen.. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 30. oktober 2003 Del Skrevet 30. oktober 2003 /me ser for seg b-real tryne og skli bortover på ræva, helt til han dulter inn i skogen ved vannkanten og ruller innover.. *poff*, så så man aldri han igjen.. Tror ikke jeg kommer meg så langt en gang. Tror det stopper når jeg skal prøve å reise meg opp Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 30. oktober 2003 Del Skrevet 30. oktober 2003 6 min til jeg skal hjem *mhm* Gleder meg som bare det ... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg