Suppelars2k Skrevet 2. januar 2004 Del Skrevet 2. januar 2004 (endret) På tide med middag nå, ikke sant? Hva skal jeg lage meg mon tro? *labbe bort til kjøleskapet* Uansett, det har slått meg. Jeg har et utrolig behov for individualitet for tiden. Spiser ikke middag med familien lenger, gjør ting etter egne regler osv. og er generellt sett dritlei av diktatorforeldre. Jeg er muligens for ung, men det føles ut som det er på tide å dra frå kåken og få seg en hybel snart :| Fryktelig fristende tanke. Eller er det bare en periode? Btw: No Doubt - Hella Good [ siiiinsykt grooovy ] "Gonna feel it hella good, so let's just keep ooon daaanciing!" makes me wanna *boogie* Endret 2. januar 2004 av HalTan Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 2. januar 2004 Del Skrevet 2. januar 2004 No doubt got moves.(8)it's my life(8) Me har også lyst til og flytte ut, jeg får ikke lov til og mobilen på rommet på kveldene etter kl 12 en gang Så står de opp 1,2 ganger om natten for og sjekke om jeg har lagt meg. OMG Sikkert bare en periode not... Lenke til kommentar
sparks Skrevet 2. januar 2004 Del Skrevet 2. januar 2004 (endret) Ok thea, jeg glemte deg.. You will be my next victim Edit: Litt mer fengende: You SHALL be my next victim! Endret 2. januar 2004 av sparks Lenke til kommentar
sparks Skrevet 2. januar 2004 Del Skrevet 2. januar 2004 No doubt got moves.(8)it's my life(8)Me har også lyst til og flytte ut, jeg får ikke lov til og mobilen på rommet på kveldene etter kl 12 en gang Så står de opp 1,2 ganger om natten for og sjekke om jeg har lagt meg. OMG Sikkert bare en periode not... Ow My god, da hadde jeg seriøst klikka! Hva slags foreldre er det du har gutt? Lenke til kommentar
sparks Skrevet 2. januar 2004 Del Skrevet 2. januar 2004 Thea er sekcsy.. Fant itte på no anni Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 2. januar 2004 Del Skrevet 2. januar 2004 Thea er sekcsy.. Fant itte på no anni sekcsy ? Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 2. januar 2004 Del Skrevet 2. januar 2004 seriøst....... Slutt å spam Lenke til kommentar
sparks Skrevet 2. januar 2004 Del Skrevet 2. januar 2004 Thea er sekcsy.. Fant itte på no anni sekcsy ? Jah.. Secksy not seXy! Lenke til kommentar
sparks Skrevet 2. januar 2004 Del Skrevet 2. januar 2004 seriøst....... Slutt å spam Det med Secksy var til signaturen da..! Doh! Lenke til kommentar
zed Skrevet 2. januar 2004 Del Skrevet 2. januar 2004 Ok ok da forteller vi om dagen hittil. Min da (som har vart i 2 timer nå) har vært bra. Sto opp 17:30 og dusjet. Så spiste jeg taco. Lagde fancy schmænsy sig. Nå sitter jeg her Lenke til kommentar
PT Skrevet 2. januar 2004 Del Skrevet 2. januar 2004 (endret) We'ew on the hææææ waaaay to heeell! *Digge* Endret 2. januar 2004 av PT Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 2. januar 2004 Del Skrevet 2. januar 2004 No doubt got moves.(8)it's my life(8)Me har også lyst til og flytte ut, jeg får ikke lov til og mobilen på rommet på kveldene etter kl 12 en gang Så står de opp 1,2 ganger om natten for og sjekke om jeg har lagt meg. OMG Sikkert bare en periode not... Ow My god, da hadde jeg seriøst klikka! Hva slags foreldre er det du har gutt? Jah det har klikka, eller har en seriøst syk stefar som tror han kan bestemme alt... Og har klikka utalige ganger...men da blir det bare enda værre Men det går sikker over Nå er begge på jobb hvertfall Oje... Nå skal jeg spille nfsu på pc'en Lenke til kommentar
sparks Skrevet 2. januar 2004 Del Skrevet 2. januar 2004 Du vet du har dine rettigheter nikkor.. Hvis du ikke liker stefaren din.. FÅ han sur til han gjør noe fysisk..Så anmelder du han! Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 2. januar 2004 Del Skrevet 2. januar 2004 We'ew on the hææææ waaaay to heeell! *Digge* "Oss AC\DC fans imellom" AC\DC ruler sterkt...*digge på* Synd jeg ikke har høytalere eller lyd her nå atm... Så skulle jeg vist Heavy metal folka her hva som egentlig er MUSIKK Men sånn går det når man glemmer høytalere og skal på Læn Men PT, liker du noe av Guns 'n' Roses da? det gjør nemlig jeg :weed: Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 2. januar 2004 Del Skrevet 2. januar 2004 Du vet du har dine rettigheter nikkor.. Hvis du ikke liker stefaren din.. FÅ han sur til han gjør noe fysisk..Så anmelder du han! Omg Han har sagt han har blitt så sur på meg en gang at han nesten slo meg... Men han skal begyne og jobbe i barnværnet så det hadde kanskje ikke vært så lurt Lenke til kommentar
sparks Skrevet 2. januar 2004 Del Skrevet 2. januar 2004 Du vet du har dine rettigheter nikkor.. Hvis du ikke liker stefaren din.. FÅ han sur til han gjør noe fysisk..Så anmelder du han! Omg Han har sagt han har blitt så sur på meg en gang at han nesten slo meg... Men han skal begyne og jobbe i barnværnet så det hadde kanskje ikke vært så lurt Da hadde du ødelagt karrieren hans! flott! Lenke til kommentar
fy_pokkers Skrevet 2. januar 2004 Del Skrevet 2. januar 2004 Halfie har kommet til tenåringsstadiet! Lenke til kommentar
sjefen_ Skrevet 2. januar 2004 Del Skrevet 2. januar 2004 Idag er det syyykt med kontroller i ASker, så tre på 30min her. to alko/setebelte og en fart. Takk gud for kompis som alltid har politiradio på og ringer meg og varsler. Det er sinnsvak aktivitet, up her helgira. Sinnsvakt glatt er det også. Ut å kjøre litt bil snart :D:D Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 2. januar 2004 Del Skrevet 2. januar 2004 Halfie har kommet til tenåringsstadiet! ARGH! Du skulle bare visst din sleipe slimsopp. Livet mitt er KJEDELIG, jeg vil gjøre noe nytt... elns... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg