dimiles Skrevet 2. januar 2004 Del Skrevet 2. januar 2004 Æsj, kan en ikke se januarsalgene på nett et eller annet sted? Jeg ooorker ikke dra helt bort for ingenting. Lenke til kommentar
CFD Skrevet 2. januar 2004 Del Skrevet 2. januar 2004 *venter i spenning på cdfs tekst* Original sigg! DEED! (in) DUU!!!!! har jo lagt inn!! Se tilbake i so.. Lenke til kommentar
CFD Skrevet 2. januar 2004 Del Skrevet 2. januar 2004 Du kan jo si at cfd er ccx sitt foelge...;p nei.. det vil vaere dumt der er den.. Lenke til kommentar
CFD Skrevet 2. januar 2004 Del Skrevet 2. januar 2004 At jeg sa at det var dumt var bare et hint da.. =) Lenke til kommentar
sparks Skrevet 2. januar 2004 Del Skrevet 2. januar 2004 Skjønte ikke heelt den.. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 2. januar 2004 Del Skrevet 2. januar 2004 (endret) Original sigg! Sparks, lær deg å skjønne hva et hint er når du ser det Humms, så. jeg stod opp i 13.00-tiden, men, så gadd jeg ikke være våken, så nå har jeg ENDELIG stått opp, det vil si, bokser og dyne foran pc'en Lurer på om jeg skal spise frokost snart :rup: Endret 2. januar 2004 av HalTan Lenke til kommentar
zed Skrevet 2. januar 2004 Del Skrevet 2. januar 2004 Awmaigåd, jeg sto opp nå jeg også. (men med klær da) Når la du deg a haltan? Jeg la meg 7:00 ca Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 2. januar 2004 Del Skrevet 2. januar 2004 lol @ sparks.. ta et hint mann! Lenke til kommentar
zed Skrevet 2. januar 2004 Del Skrevet 2. januar 2004 (endret) Ja, ultra-lolish. Nå får jeg hoppe i dusjen og pusse tenna. Fant ut at vi skulle ha taco idag *elske taco* BTW : Er Andre 3000 - Speakerboxxx The Love Below et bra album? Endret 2. januar 2004 av zed Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 2. januar 2004 Del Skrevet 2. januar 2004 BTW : Er Andre 3000 - Speakerboxxx The Love Below et bra album? Ja. Var filmen bra forresten? Lenke til kommentar
Gjest mafister Skrevet 2. januar 2004 Del Skrevet 2. januar 2004 Original sigg! Sparks, lær deg å skjønne hva et hint er når du ser det Det var ikke et hint... *grrrr* Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 2. januar 2004 Del Skrevet 2. januar 2004 Original sigg! Sparks, lær deg å skjønne hva et hint er når du ser det Det var ikke et hint... *grrrr* JOSH! (pokker jeg tok visst feil , men putt Thea i siggen uansett du sparks ) Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 2. januar 2004 Del Skrevet 2. januar 2004 Beklagelse Ja, jeg sa for en stund siden at So3 var blitt så elendig osv. siden starten... Vell... Jeg gjorde en feil å si at jeg skulle "forlate" So3...For jeg er vist avhengig (ellerno), man kommer alltid tilbake... Dessuten får vi bare gjøre det beste ut av det Så beklager ...... Nå er jeg hvertfall back (in black, i hit the sack!) Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 2. januar 2004 Del Skrevet 2. januar 2004 Back in black !WB Bjaa Takk for den varme velkomsten Tor See you at TG04 We'ew on the hææææ waaaay to heeell! Sukk...jeg kjeder meg.. Lenke til kommentar
zed Skrevet 2. januar 2004 Del Skrevet 2. januar 2004 Du kan jo bli med meg til "rename-mp3-land" Eller lese den utrolige tøffe og intelektuelle sig'en min. Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 2. januar 2004 Del Skrevet 2. januar 2004 Zed: Vi deler ikke warez på hjemmesider, gjør vi vell? Syns signaturen din var nusslig jeg Trur kanskje jeg bør fikse litt på min også, begynner å bli lei av den nå.. Lenke til kommentar
zed Skrevet 2. januar 2004 Del Skrevet 2. januar 2004 Hvis det er mp3'ene til Supremacy så har de lagt ut alle sangene sine her : http://www.machinaesupremacy.com/downloads.htm Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg