sparks Skrevet 2. januar 2004 Del Skrevet 2. januar 2004 Nesten mer pwnd enn DiMiles det der! Ja, man kan sammenligne deg med joachim Lenke til kommentar
fy_pokkers Skrevet 2. januar 2004 Del Skrevet 2. januar 2004 ahahahaha, og med den passende kommentaren(et bra siste ord for den debatten) så går vi over til something completely different Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 2. januar 2004 Del Skrevet 2. januar 2004 Tor, jeg eier deg og det vet du. Du bor på en ******* går langt utti bondeland! Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 2. januar 2004 Del Skrevet 2. januar 2004 Begge vi er nok det Alastor. Lenke til kommentar
zed Skrevet 2. januar 2004 Del Skrevet 2. januar 2004 Du bor på en ******* går langt utti bondeland! Ok, jeg valgte quote knappen isteden for repport. Kan ikke rapportere pga du er dyslektiker vettu Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 2. januar 2004 Del Skrevet 2. januar 2004 sparks: Hva med meg i signaturen din da? hm? hæ? Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 2. januar 2004 Del Skrevet 2. januar 2004 Nydelig jente vifteovn. Omg du har fått jackpot! Så søt!!! /me håper det utvikler seg noe etter igår men vet ikke kordan det skal skje siden det var så crazy. Fikk jo kjempe kontakt med hun ene som eg sov med. Hun andre var kjempe grei men hun gikk allerede idag tidlig. Jaja vi får se ka dette bringer med seg men uansett så var det tidenes nyttår her også Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 2. januar 2004 Del Skrevet 2. januar 2004 Nydelig jente vifteovn. Omg du har fått jackpot! Så søt!!! /me håper det utvikler seg noe etter igår men vet ikke kordan det skal skje siden det var så crazy. Fikk jo kjempe kontakt med hun ene som eg sov med. Hun andre var kjempe grei men hun gikk allerede idag tidlig. Jaja vi får se ka dette bringer med seg men uansett så var det tidenes nyttår her også WTF! 2 stykk? Lenke til kommentar
fy_pokkers Skrevet 2. januar 2004 Del Skrevet 2. januar 2004 Med tanke på at du snakka med ho mye på morgenen osv så ser det lyst ut? Good luck to you! Følger du 2 dagers regelen, eller har du for godt intrykk av henne? Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 2. januar 2004 Del Skrevet 2. januar 2004 Med tanke på at du snakka med ho mye på morgenen osv så ser det lyst ut? Good luck to you! Følger du 2 dagers regelen, eller har du for godt intrykk av henne? Ja eg ser lyst på det fordi eg merket at det var noe spesielt going on. ikke sikkert men men man skal alltid være optimist. Taper ikke noe på det. Ringer henne imorgen eg. Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 2. januar 2004 Del Skrevet 2. januar 2004 Go SnowDOG_ Hmz, jeg er sulten! Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 2. januar 2004 Del Skrevet 2. januar 2004 Go SnowDOG_ Hmz, jeg er sulten! Jepps, begge deler... Lenke til kommentar
stine__ Skrevet 2. januar 2004 Del Skrevet 2. januar 2004 HalTan says: nå blir jeg sur her HalTan says: jokke bare MÅ komme inn i so3 og trekke temnaet offtopc! HalTan says: ****** TA! Who's your daddy? says: vet! HalTan says: nå er det debatt om homofili og bandana.. FFS! HalTan says: FFS FFS FFS! HalTan says: men jkokke-smiløeyen ble najs Who's your daddy? says: skal vi snakke masse drit og kopiere alt inn i so? (inkludert dette hahaha) HAN HØRER IKKE TIL! (sorry, pleier ikke være sånn mot none, no matter what, men jokke kan jeg ikke tåle synet av..igjen sorry..) HalTan says: Knegg... HalTan says Who's your daddy? says: seriøst Who's your daddy? says: jeg gjør det Who's your daddy? says: haha HalTan says: POKKER nå er jeg lei av at Jokke trekker temaet i so3 av banen. Når skal han skjønne at vi IKKE er interessert i å diskutere bandana, homofili, eller voldelige arabere der? HalTan says: pokker ta, det er det politikk og religion er til Who's your daddy? says: Vet! politikk og religion redda oss for tråder som gikk off topic, redda oss for joachimR! HalTan says: :O ÆSJAMEG! HalTan says: pokker ta, jeg er lei av å mase på diverse mods om ham nå, på tide at han bare tar hintet selv. HalTan says: Han er seff like velkommen som alle andre, så lenge han bruker folkeskikk. HalTan says: *frustrert* Who's your daddy? says: heh, jeg har aldri klagd på han til noen med makt haha, er morsomt å se hans latterlige stahet i dårlige diskusjoner HalTan says: *knegg* HalTan says: *hummre* HalTan says: paster du dette? Who's your daddy? says: haha ok Who's your daddy? says: med glede HalTan says: :O Who's your daddy? says: kanskje jeg får en fin ban som lar meg tilbringe enda mer tid i himmelen hhaha HalTan says: HalTan says: Hint, hint..? Tror ikke jeg tør å prate på msn med de gutta her Lenke til kommentar
stine__ Skrevet 2. januar 2004 Del Skrevet 2. januar 2004 Heia Moss Går det bra med pc'n din, eller bråker den fortsatt som et uvær? Lenke til kommentar
fy_pokkers Skrevet 2. januar 2004 Del Skrevet 2. januar 2004 har vi sagt noe så skummelt? ohh Lenke til kommentar
zed Skrevet 2. januar 2004 Del Skrevet 2. januar 2004 (endret) Siden min er nesten ferdig nå ! Hw.no-forum pre release : Oh My F'king God Endret 2. januar 2004 av zed Lenke til kommentar
stine__ Skrevet 2. januar 2004 Del Skrevet 2. januar 2004 har vi sagt noe så skummelt? ohh ehhh....dere sa ikke noe skummelt......tenkte liksom på at en samtale på msn kan havne her på forumet men du...jeg bare tulla, altså Lenke til kommentar
fy_pokkers Skrevet 2. januar 2004 Del Skrevet 2. januar 2004 heheh, zat is okay you know Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg