Gå til innhold

Siste Ordet 3

Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest mafister

TVNorge har ofte musikkvideoer for å "drøye" tiden, don't worry. Mamma har nettopp lagd egg til meg, og tatt vekk plommen, siden hun vet jeg hater den :)

Lenke til kommentar

Ahh, endelig litt fritid..! Alt ble plutselig så rolig nå hehe.. Jeg hadde tidenes beste nyttårsfeiring og greier og greier..

Absolute fun=fixed

Bakrus=Never there

Kjærligheten=havnet på toppnivået. La oss alle rope ut 3x hurra for den gjensidige kjærligheten som ALLE virkelig fortjener å oppleve..!

Akkurat nå stakk "endelig" siste duden herfra..hehe, hadde et lite kewselig nach igår, etter det egentlig nachet hehe.. Så var det så helt usannsynlig koselig og hyggelig å våkne til at jentene her hadde laget frokost til oss gutta, så alle ble sittende hele dagen i bare dynene rundt om i leiligheten her og bare chilla.. überkews! Vi(ze boys) skal gjøre noe kews tilbake til jentene som en overraskelse imorgen, men vi stresser litt med å finne ut hva, heh.. Any ideas? Håper alle har hatt en like najs start på året som meg(Maaarrio? hahahahah ahah), og at alle får opplevd the really good things in life før eller senere!!

Avslutter med et bilde av meg og min elskede fra nachet.. (Hun hadde ikke noe imot at jeg posta det :))

http://home.online.no/~hmarrabl/forum/IMG_4719.JPG

Lenke til kommentar
Gjest mafister

Angående bildet nvoetfiv: Dere var sååååå søte. Var noe spesielt med henne. Nice! :yes: Dere så begge veldig fornøyde ut også :D

Lenke til kommentar
Gjest mafister

Sick people... Kaster bort dyrebar tid på å bekymre dere om smilefjesene er for "gay" til å brukes... :roll: Blir LITT bekymret for verden iblant... :scared:

Lenke til kommentar
Sick people... Kaster bort dyrebar tid på å bekymre dere om smilefjesene er for "gay" til å brukes... :roll: Blir LITT bekymret for verden iblant... :scared:

Vel, akkurat nå har jeg valget mellom å kaste bort tida på fire ting:

* Sove ( :no:

* Se på TV ( :no::no:

* Spille CS ( :no::no::no:

* Vurdere smilefjes ( the winnaaarr! :thumbs:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...