dimiles Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 Må jo værra lov å mobbe innlegget hans da. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 (endret) Ahhh hodet mitt. Har sånn h*lvetes bakrus nå at de*slettet* Nå vil eg egentlig bare slikke sårene. Endret 27. november 2005 av SnowDOG_ Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 Sår? Syns dette høres bra ut jeg Mario... Noe potensiale videre da? (kanskje ikke sånne sår du mente * Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 Slikke sår...mente egentlig bakrus og forresten eg har sår men de er fra hunden til kompisen siden eg lekte med den. Lenke til kommentar
fAight Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 bokstaveligtalt, doggystyle altså? Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 Her var det joh lite aktivitet. Så mange som har sett på World Idol eller Lenke til kommentar
sjefen_ Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 Er nok desverre vanskelig og fikse.. Men du kan alltids provere med en tynn naal..jeg har fatt en ting til og virke pga det.. garanti er bedre.. 1,5år gammelt hovedkort fra databutikken. Garanti sak? Ler så tårene spretter. Bedre å kjøpe nytt da. Prøvde et sb 4.1 digital nå også, det var heller ikke sammarbeidsillig, ikke snakk.Noen som har erfaring med billig usb lyd? tror jeg må prøve noe slikt. Men først tror jeg at jeg skal pråve å smøre minijack kontakten. Eventuelt leke med nål. Jeg har for dårlige lodde-skillz (greit, jeg har ingen) til å lodde på ny kontakt på hovedkortet. æsj, dette ødelegger skikkelig. Lenke til kommentar
Gjest mafister Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 Hei folkens. Håper dere har hatt en fin nyttårsfeiring. Jeg har hatt det kjempefint, og dagen i dag var heller ikke noe verre... Vært sammen med mine bestevenninner som bare skal være i Norge i 2 uker til, veldig kos å være sammen med dem... For å ikke snakke om i går.... Tror jeg smilte hele tiden... Har også vært kreativt, hadde nyttårstatovering på puppen der det sto "happy new year" også på kinnet der det sto "love me", men så ble "me" borte..*snufse litt* Hehe, fikk ikke noen rakett i ryggen i år heldigvis... Og en jente jeg hater over alt på jord ble banket av bestevenninnen min...Og senere brente vi pelsen som datt av jakken hennes! Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 Bitchfight er triste greier.... kloring og klapping.... Får takke meg til Kill Bill Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 Og senere brente vi pelsen som datt av jakken hennes! Det var vel ekte dyrepels håper jeg? Pelsoppdrett er Virker som om de fleste har hett en vellykket feiring Det er bra å høre jeg er for min del en smule sliten, pussig nok for ikke å snakke om en døgnrytme fra ****** Lenke til kommentar
Gjest mafister Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 Bitchfight er triste greier.... kloring og klapping.... Får takke meg til Kill Bill Det var ikke trist.. Det var sinnsykt kult... Selv om jeg syntes litt synd på henne i dag morges, da... Bestevenninna mi har vondt i armen etter slåingen.. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 Brenning av pels hører ikke hjemme i Norge. Da må hun jo bare kjøpe en ny pels da, og da dør enda flere "dakkarsj dyj". Dakkaj.... Pels er tross alt det beste og varmeste man kan bruke. Lenke til kommentar
Gjest mafister Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 Brenning av pels hører ikke hjemme i Norge. Da må hun jo bare kjøpe en ny pels da, og da dør enda flere "dakkarsj dyj". Dakkaj.... Pels er tross alt det beste og varmeste man kan bruke. Hehe, slapp av, dette skjedde på østkanten.. Selvfølgelig fake pels vettu! Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 Brent "fake" pels lukter jo som pokker da.... Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 (endret) Brent "fake" pels lukter jo som pokker da.... Jau, det er sant, lukter skikkelig høgg! Omtrent som når man brenner plastikkpose på bål. Apropos det, klærne mine STINKER sigar EDIT: Kubansk, seff. Endret 1. januar 2004 av HalTan Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 Det er jo en form for plast. Akryl hvis jeg ikke tar helt feil. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 Det er jo en form for plast. Akryl hvis jeg ikke tar helt feil. Exactly. Summsumm. Lurer på om jeg skal ile ned på kjøkkenet og lage meg noe digg, en liten tomatsalat eller noe sånnt Med Balsamicoeddik og en god olivenolje, det blir gull. (Vart ni svolten nå?) Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 Det er jo en form for plast. Akryl hvis jeg ikke tar helt feil. Exactly. Summsumm. Lurer på om jeg skal ile ned på kjøkkenet og lage meg noe digg, en liten tomatsalat eller noe sånnt Med Balsamicoeddik og en god olivenolje, det blir gull. (Vart ni svolten nå?) Ja. Hva slags balsamico-edikk rekomandär ni då? Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 Hummssss... Da har jeg snekkra salaten @Joachim Vi bruker en vi selv har tatt med fra Italia, var noe av det beste vi kunne få tak i, i selve balsamicoeddikens hjemland Samme gjelder olivenoljen. Merket vet jeg ikke, og gidder ei sjekke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg