Gå til innhold

Siste Ordet 3

Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Er nok desverre vanskelig og fikse.. Men du kan alltids provere med en tynn naal..jeg har fatt en ting til og virke pga det.. garanti er bedre..

1,5år gammelt hovedkort fra databutikken. Garanti sak? Ler så tårene spretter. Bedre å kjøpe nytt da. Prøvde et sb 4.1 digital nå også, det var heller ikke sammarbeidsillig, ikke snakk.Noen som har erfaring med billig usb lyd? tror jeg må prøve noe slikt. Men først tror jeg at jeg skal pråve å smøre minijack kontakten. Eventuelt leke med nål. Jeg har for dårlige lodde-skillz (greit, jeg har ingen) til å lodde på ny kontakt på hovedkortet. æsj, dette ødelegger skikkelig.

Lenke til kommentar
Gjest mafister

Hei folkens.

Håper dere har hatt en fin nyttårsfeiring. Jeg har hatt det kjempefint, og dagen i dag var heller ikke noe verre... Vært sammen med mine bestevenninner som bare skal være i Norge i 2 uker til, veldig kos å være sammen med dem... For å ikke snakke om i går.... Tror jeg smilte hele tiden... Har også vært kreativt, hadde nyttårstatovering på puppen der det sto "happy new year" også på kinnet der det sto "love me", men så ble "me" borte..*snufse litt* :D

Hehe, fikk ikke noen rakett i ryggen i år heldigvis... Og en jente jeg hater over alt på jord ble banket av bestevenninnen min...Og senere brente vi pelsen som datt av jakken hennes! :thumbs:

Lenke til kommentar
Og senere brente vi pelsen som datt av jakken hennes! :thumbs:

Det var vel ekte dyrepels håper jeg? :devil: Pelsoppdrett er :thumbdown:

Virker som om de fleste har hett en vellykket feiring :fun: Det er bra å høre :)

jeg er for min del en smule sliten, pussig nok :p for ikke å snakke om en døgnrytme fra ****** :ermm:

:mrgreen:

Lenke til kommentar
Gjest mafister
Bitchfight er triste greier.... kloring og klapping....

Får takke meg til Kill Bill :thumbs:

Det var ikke trist.. Det var sinnsykt kult... Selv om jeg syntes litt synd på henne i dag morges, da... Bestevenninna mi har vondt i armen etter slåingen.. :thumbs:

Lenke til kommentar
Gjest mafister
Brenning av pels hører ikke hjemme i Norge. Da må hun jo bare kjøpe en ny pels da, og da dør enda flere "dakkarsj dyj". Dakkaj....

Pels er tross alt det beste og varmeste man kan bruke.

Hehe, slapp av, dette skjedde på østkanten.. Selvfølgelig fake pels vettu! :thumbs:

Lenke til kommentar
Det er jo en form for plast. Akryl hvis jeg ikke tar helt feil.

Exactly.

Summsumm. Lurer på om jeg skal ile ned på kjøkkenet og lage meg noe digg, en liten tomatsalat eller noe sånnt :woot: Med Balsamicoeddik og en god olivenolje, det blir gull.

(Vart ni svolten nå?)

Ja. Hva slags balsamico-edikk rekomandär ni då?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...