Gå til innhold

Siste Ordet 3

Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Åhhh fyuran. Eg er då full nå. Eg har fått meg det eg ville og det vare noe av det mest diggeste eg har vært med i. Er så crazy at hvis eg sa det ville ikke folk tro meg så eg bare sier at eg fikke meg noe/noen. :green:

Regnet aldri med det og det var bare sånt som har foregått i hovet mitt. OMFG!!! Dette lurer eg på om det kommer til å ødlggeg meg

Anyways nå ble egh så full at vi skulle på tur ,ed hunden til kompisen min at eg trynte ann i snøen og en av jente lå seg oppå mg og eg bare lå der drittings. OmfG skulle ikke ha drukket så mye for da kunne eg tatt meg en re rund. reprise. Haha dette har vært det gøyeste ever. Ihvertffall seksuyelt. :laugh:

Anyways hun ene dro hjem så nå skal eg snart legge meg med hun adnre digge i sengen. Pyet er at eg ikke har donger så eg får bare ta sjangsen. ikke noe å gjøre med deg. Altså året begynte knuse bra. Hun er veldig grei hun som eg er m ed nå så det hadde vørt fantaskitn om eg hadde lbittt forelsket i henne og hun i meg. Eg skal ta helt av nå. ****** så hardt og effektivt at eg kommer til å reåresentere mange. Vi spiste netopp kalklun rester og det var digg. Nå er hurricane tungen min klar. Gopnna give her something she hhavent expierence before.

Nydelig nyttår for dere ågså, Håper dere har hatt det fett ogdå. Weeee

:thumbs::w00t::green::dribble:

Eg takker de gudene ( vet ikke kem det er men takkk!!!) for denne dagen. :love:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...