Gå til innhold

Siste Ordet 3

Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ok da er vi i full drikking. Bruker maskinen min til Musicbox...å jeg har første økt som DJ. sitter her oppe med "damen" min og kjører i gang full party musikk.

Har allerede klart å tylle i meg ei halflaske havana club 7 years og noen pils, og mer skal det bli. Har 12 boxer carlsberg i kjøleskapet, og fortsatt ei helflaske havana club stående :D

Endret av Term
Lenke til kommentar

Ja, dette var gøy.

En kompis skulle ringe meg men det har han ikke gjort, han venter på meg i ett hus jeg ikke vet hvor er og jeg får ikke fatt i han.

Jeg har ikke fått fatt i noe alkohol utenom noen smirnoffs jeg fant i kjøleskapet.

Det ser ut til at jeg blir sittende inne ikveld.

Godt nytt år alle! :D

Måtte dere ha det mye gøyere enn meg.

Lenke til kommentar

jah jævli spennende. :roll:

geeeez begynner å bli full allerede nå...jaja har jo egentlig drukket siden i 4 tiden i dag. satt meg på en pub hvor en kompis jobber og drakk gratis pils. Såh dro jeg hjem, dusjet og fikk besøk. Tror det blir ille i dag. Jeg har ikke kontroll på alkohol inntaket mitt akkurat nå.

Lenke til kommentar

Sitter hjemme å drikker. Har ca 20 stykker her akkurat nå. Men styrer mp3ene, så man kan kalle meg DJ i dagh. Akkurat nå har jeg 4 stykk ved siden av meg. Men kommer til å gå ut på byen i 12 tia. orker ikke ha fest her hele tiden. men vi skal tilbake hit når vi er ferdige på byen da :D

Lenke til kommentar

Her sitter jeg, hjemme. Har ikke giddi og drat no sted, og gammlingenne er borte hos noen andre. Er ikke så morro da. Sån kan det gå når en har blit hekte på et spill, og en syntes det er kulere en å feste.

Ner sier du, jeg?.... Nei, ikke i det hele tatt.

Godt nytt år.

Fant ut at jeg skulle gjøre noe inn i det nye året. så jeg wanka meg inn i det nye året.

Pervo sier du, jeg?... NEI, aldri i livet.

Lenke til kommentar

GODT NYTT ÅR!!! Har det knuse fett. Ser ut som eg får meg noe allerede også. :green:

Hehe Hilser til alle so3're og håper dere har ett fint nytt år og adere får dere mye. Eg skal ihvertfall få meg noe freaky inatt. Haha drikk og kos fra mario.

Edit: Mener snowdog. :blush:

Endret av SnowDOG_
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...