CFD Skrevet 31. desember 2003 Del Skrevet 31. desember 2003 weeee....weeeee.. fikk akkura julegaven ifra monica her.. Eller creaturecannis\ccx dere kjenner henne som.. Det var en slik hjelm hvor man legger brusflasker i.. var derfor jeg skulle kjoepe cider idag ja.. men jeg kjopte ingenting og det jeg har liggende er hjemme.. Men den var evig heftig.. kan jo sitte og linke med kameratene uten og reise meg lenger naa.. uten og sette paa pause ogsa.. og et lite klemmedyr.. saann som man kan klemme paa.. og klemme og klemme igjen Lenke til kommentar
b-real Skrevet 31. desember 2003 Del Skrevet 31. desember 2003 Hvordan er "tha b-real dance" da? Lenke til kommentar
zed Skrevet 31. desember 2003 Del Skrevet 31. desember 2003 <o:)-<-< <o:)-|-< <o:)->-< Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 31. desember 2003 Del Skrevet 31. desember 2003 Hvordan er "tha b-real dance" da? Oh ah, just a little bit! Oh ah, a little bit more! Oh ah, just a little bit, you know what I am looking for! *jiggy* Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 31. desember 2003 Del Skrevet 31. desember 2003 Hehe er folk begynt å komme i humøret? Koser meg med en øl nå mens vi venter på at kalkunen skal bli ferdig om ca 1 time eller noe. Dette blir koselig. Fikk masse fyrverkery fra min far som fikk det gratis fra jobben. Hentet fin klær idag hjemme så alt er i stand. Nå skal eg fikse pc'n til ungen til damen til kompisen. (omg) Anyways det er ikke det samme å være på hw.no her som hjemme. Kul bilde haltan. Fint avatar Candyfloss. Cheers up b-real. Get your freak on! Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 31. desember 2003 Del Skrevet 31. desember 2003 *skåle med Mario* Goooooodt nyttår! (når det kommer ) Lenke til kommentar
b-real Skrevet 31. desember 2003 Del Skrevet 31. desember 2003 Jeg har det bra mario. Er ikke det d står på. Hadde bare en dårlig morgen. Lenke til kommentar
PT Skrevet 31. desember 2003 Del Skrevet 31. desember 2003 ... vi venter på at kalkunen skal bli ferdig om ca 1 time eller noe....... Nå skal eg fikse pc'n til ungen til damen til kompisen. (omg)... Kalkun! Sikle, sikle Dufår kose deg med pc'en til ermm... Ja... Hva skal vi kalle ham? Kompissønnen din? Lenke til kommentar
Gjest mafister Skrevet 31. desember 2003 Del Skrevet 31. desember 2003 Jeg er i hvert fall i dritgodt humør nå! God nyttårsaften folkens, så snakkes vi vel i morgen. Drikk med måte nå da! Vurderer å ta med et digicam. Hadde vært fett å ta bilder av gjengen sørpe drita. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 31. desember 2003 Del Skrevet 31. desember 2003 (endret) Humms.. hadet bra da Kos dere alle sammen. Hva er det som skjer med msn nå? :| EDIT: der funka det.. Endret 31. desember 2003 av HalTan Lenke til kommentar
b-real Skrevet 31. desember 2003 Del Skrevet 31. desember 2003 Godt nyttår HalTan Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 31. desember 2003 Del Skrevet 31. desember 2003 Rapportert, Lenke til kommentar
b-real Skrevet 31. desember 2003 Del Skrevet 31. desember 2003 Dum da dum da dum. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 31. desember 2003 Del Skrevet 31. desember 2003 Dum da dum da dum. dumdeediddledoo Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 31. desember 2003 Del Skrevet 31. desember 2003 Dum da dum da dum. dumdeediddledoo HAHA LOL osv Lenke til kommentar
b-real Skrevet 31. desember 2003 Del Skrevet 31. desember 2003 Ja, da har jeg bestemt meg. Jeg skal være sjåfør i dag. orker ikke å drikke. Har ingenting å drikke. Bommet på øl-utsalget så det blir sjafør på meg. Lenke til kommentar
DrDoogie Skrevet 31. desember 2003 Del Skrevet 31. desember 2003 Ja, da har jeg bestemt meg. Jeg skal være sjåfør i dag.orker ikke å drikke. Har ingenting å drikke. Bommet på øl-utsalget så det blir sjafør på meg. Pirat-taxi! Lekkert! Skulle gjerne vært det selv, det blir raskt noen tusen på nyttårsaften. Jaja, godt nyttår folkens! Lenke til kommentar
sparks Skrevet 31. desember 2003 Del Skrevet 31. desember 2003 *ler av nikkor sine pc problemer* Lenke til kommentar
b-real Skrevet 31. desember 2003 Del Skrevet 31. desember 2003 sparks: erm..hva er det du venter på anngående meg i signaturen din? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg