Suppelars2k Skrevet 31. desember 2003 Del Skrevet 31. desember 2003 (endret) Syntes ikke de var så mega søte jeg.. Ikke akkurat ALLE nei... *cough* Men et knippe Endret 31. desember 2003 av HalTan Lenke til kommentar
sparks Skrevet 31. desember 2003 Del Skrevet 31. desember 2003 EDIT: ÆYH! Du er ikke på msn skal du dra snart da, eller? Havv fønn! Er ikke på msn slik at ikke planene mine for i kveld blir avlyst fordi jeg er frekk eller noe. Men skal være her noen timer til, ja. Sparks: Du er kresen! Kresen nei? Heh.. Smaken er som baken.. du har fine lepper though Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 31. desember 2003 Del Skrevet 31. desember 2003 du har fine lepper though *smekk på finger'n* Agreed Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 31. desember 2003 Del Skrevet 31. desember 2003 Litt av et klassebilde... Tror ikke jeg vil til Katedralskolen... Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 31. desember 2003 Del Skrevet 31. desember 2003 (endret) Litt av et klassebilde... Tror ikke jeg vil til Katedralskolen... Vi har jo amerikansk flagg og greier jo! EDIT: ...eller var det de ikke-opererte ansiktene du reagerte på? Endret 31. desember 2003 av HalTan Lenke til kommentar
Gjest mafister Skrevet 31. desember 2003 Del Skrevet 31. desember 2003 (endret) Kresen nei? Heh.. Smaken er som baken.. du har fine lepper though Du er jo en smule kresen når du ikke sier at hun i midten var pen, for det er umulig å si at hun er stygg da. Og angående leppene og egentlig hele ansiktet mitt; pleier ikke se sånn, et lite søtt forsøk på å imitere en kompis (han ligner på en torsk) EDIT: Hadde egentlig tenkt å søke Katta på andre, men så hørte jeg at det var så mange geeker der. Nei, Haltan, hinter ikke til noe nå Endret 31. desember 2003 av Candyfloss Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 31. desember 2003 Del Skrevet 31. desember 2003 Ikke-opererte??? Hvor har du det fra? Fint flagg, det skal dere ha. Men dere så jo ut som noe, ja, hva skal jeg si for å unngå enda en advarsel? Rask? Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 31. desember 2003 Del Skrevet 31. desember 2003 Ikke-opererte??? Hvor har du det fra? Si det... Fint flagg, det skal dere ha. Men dere så jo ut som noe, ja, hva skal jeg si for å unngå enda en advarsel? Rask? Det SERIØST unødvendig å være så forbanna frekk. Gå og legg deg. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 31. desember 2003 Del Skrevet 31. desember 2003 Beklager HalTan, jeg trenger hverken mer warn eller flere uvenner. Men gå med på at dere kunne anstrengt dere litt i klesveien... Lenke til kommentar
Gjest mafister Skrevet 31. desember 2003 Del Skrevet 31. desember 2003 Ikke start en krangel IGJEN, da.. Enige om å være uenige? Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 31. desember 2003 Del Skrevet 31. desember 2003 EDIT: Hadde egentlig tenkt å søke Katta på andre, men så hørte jeg at det var så mange geeker der. Nei, Haltan, hinter ikke til noe nå Vel, det ER det. Men ingen er så geek som *host* Mr. J *hark* Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 31. desember 2003 Del Skrevet 31. desember 2003 Beklager HalTan, jeg trenger hverken mer warn eller flere uvenner. Men gå med på at dere kunne anstrengt dere litt i klesveien... hvis du har noe mer imot meg og henholdsvis enkelte av mine venner så kan du ****** meg sende meg en pm. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 31. desember 2003 Del Skrevet 31. desember 2003 Takk for i dag. Lenke til kommentar
Josten Skrevet 31. desember 2003 Del Skrevet 31. desember 2003 (endret) Stilig klassebilde. Kjenner igjen en del av dem ja. Vårt var ikke like oppfinnsomt. Edit: godt nyttår btw Endret 31. desember 2003 av Josten Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 31. desember 2003 Del Skrevet 31. desember 2003 Er jeg også kresen da Thea? Var en del (les: ikke alle) creepy dudettes på det bildet der...... Lenke til kommentar
sparks Skrevet 31. desember 2003 Del Skrevet 31. desember 2003 Thea, sa ikke at de var stygge.. Langt i fra.. Men har sett.. bedre? gash, sorry da! Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 31. desember 2003 Del Skrevet 31. desember 2003 Da stikker jeg snart... Skal være der borte i 6 tiden.. Må dusje og greier.. spise først også.. sto opp for tre kvarter sia elns..så skal det jo kjøres stil på nyttårs... hasta luego! (på gjensyn) Lenke til kommentar
Gjest mafister Skrevet 31. desember 2003 Del Skrevet 31. desember 2003 (endret) Nja, kanskje ikke kresen, bare litt annen smak? Ble jo ikke sur, dere får jo mene hva dere vil da gutta... Endret 31. desember 2003 av Candyfloss Lenke til kommentar
b-real Skrevet 31. desember 2003 Del Skrevet 31. desember 2003 Pent klassebilde HalTan =) En del pene damer i klassen din. Men som du sier, utseende er ikke alt =) Er pluttselig blitt i MYE bedre hummør Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 31. desember 2003 Del Skrevet 31. desember 2003 *do the b-real dance* Nei, nu må jeg gå å gjøre meg klar... snakkes.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg